header 2

יום חמישי, 11 במרץ 2021

Sea Electric Holdings Pty Ltd. Completes משלימה מימון הון עצמי

 

 

SEA Electric תאיץ את ההתרחבות הגלובלית של טכנולוגיית הרכב המסחרי החשמלי הקניינית - SEA-Drive(R)

 

 

SEA Ford F-59 עם Sea-Drive 120b

הרכב המסחרי של UPS הוא 100% רכב חשמלי SEA Ford F-59, מונע על ידי מערכת כוח קניינית SEA-Drive® 120b שפותחה על ידי חברת טכנולוגיות הרכב הגלובלית SEA Electric. עם מטה בלוס אנג'לס, יש ל-SEA Electric כעת פעילות בחמש מדינות ויותר ממיליון מייל של ניסויים על ידי יצרני ציוד מקוריים עצמאיים (OEM) ופעילות בשירות בכל השווקים.

 

מערכת הכוח SEA-Drive 120b

 

הרכב המסחרי של UPS הוא 100% רכב חשמלי SEA Ford F-59, מונע על ידי מערכת כוח קניינית SEA-Drive® 120b שפותחה על ידי חברת טכנולוגיות הרכב הגלובלית SEA Electric. עם מטה בלוס אנג'לס, יש ל-SEA Electric כעת פעילות בחמש מדינות ויותר ממיליון מייל של ניסויים על ידי יצרני ציוד מקוריים עצמאיים (OEM) ופעילות בשירות בכל השווקים.

 

 

לוס אנג'לס, 9 במרץ 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

בעקבות צמיחה גדולה בשווקים חדשים, חברת טכנולוגיות הרכב הגלובלית SEA Electric Holdings Pty Ltd. (SEA Electric) הודיעה שהיא סגרה מימון הון עצמי בהנפקה פרטית ראשונה עם הכנסות ברוטו כוללות של בערך 42 מיליון דולר (אמריקני). ההכנסות נטו מההשקעה יאפשרו ל-SEA Electric לחזק את מעמדה כמובילת שוק בחישמול של רכב מסחרי כשהיא מממנת את צבר ההזמנות הגדול שלה ומאפשרת עוד תוכניות פיילוט עם מפעילים.

 

(תורידו בבקשה את ההודעה לעיתונות הזאת וגרסאות ברזולוציה גבוהה של התמונות של SEA Electric ונכסים מערכתיים תומכים אחרים: https://www.dropbox.com/sh/2shmc8051lw62hv/AACViAedt5BIsrAjlI6XAXgha?dl=0)

 

עם מטה גלובלי ומנהלים חשובים בלוס אנג'לס, יש ל-SEA Electric כעת פעילות בחמש מדינות ויותר ממיליון מייל של ניסויים על ידי יצרני ציוד מקוריים עצמאיים (OEM) ופעילות בשירות בכל השווקים.

 

הנשיא והמייסד טוני פיירוודר אמר: "אנחנו מאוד שמחים שהשלמנו מימון הון עצמי עם חיתום יתר גדול ונרגשים לקדם בברכה קבוצה גלובלית של משקיעים מוסדיים כשותפים. המימון מאפשר ל-SEA Electric להאיץ את פעילות המכירות שלנו ולהגדיל את צבר ההזמנות כשאנו בודקים אפשרויות לבצע הנפקה ציבורית בארצות הברית השנה".

 

ל-SEA Electric יש כעת שותפויות עם OEM’s, סוכנים, מפעילים ומתאימים של רכב מסחרי כדי לספק מגוון חדש של משאיות עם אפס פליטות והיא עומדת בלוח הזמנים למסור יותר מ-1,000 כלי רכב מסחריים חשמליים על הכביש עד סוף 2023.

 

"ב-2021 יהיה שינוי פרדיגמה באופן שבו שווקים מפותחים יקדמו את האימוץ של רכב מסחרי חשמלי והתנופה שלא ניתנת לעצירה תיבנה שנה אחרי שנה", אמר פיירוודר.

 

בנוסף, פיירוודר העיר: "אנחנו גם מאוד נרגשים לקדם בברכה את Exro Technologies כשותפה אסטרטגית ובעלת מניות של SEA Electric. אנחנו מצפים להרחיב את השותפות שלנו עם אקסרו ולעזור למטב את השימוש בסוללות ביישום של חיים שניים".

 

Exro Technologies, חברת טכנולוגיות נקיות קנדית מובילה ושותפה ובעלת מניות אסטרטגית של SEA Electric, ידועה כחלוצה ו"משנת מצב" אמיתית כשמדובר בהספק והיעילות של מנועים חשמליים. לדברי פיירוודר, שיתוף הפעולה עם אקסרו יתמקד בשימוש בסוללות של משאיות חשמליות ביישומים של אגירת אנרגיה. אקסרו ו-SEA Electric יפתחו ביחד את מערכת בקרת הסוללות (BCS) של אקסרו לאימות תפעולי ויבצעו את השלב הבא בדרך להובלה באלקטרוניקת הספק לניהול ניידות ואנרגיה.

 

"אנחנו שמחים לעבוד ביחד עם SEA Electric כדי להגביר את התנופה של האימוץ של רכב מסחרי חשמלי", אמרה סו אוזדמיר, המנהלת הכללית של Exro Technologies. "יש לנו קשרים חזקים עם טוני והצוות של SEA Electric ואנחנו מאוד נרגשים לממש את היתרונות של פרויקט הפיתוח המשותף של ה-BCS".

 

פיירוודר, שעבד באופן קרוב עם בעלי המניות, המשקיעים והשותפים כולל אקסרו, היועצת הפיננסית הבלעדית Eight Capital וחברת עורכי הדין הבינ"ל Vinson and Elkins על סבב המימון הזה, מאשר שהחברה גם תבדוק אפשרויות לבצע הנפקה ציבורית בארצות הברית השנה.

 

הרקע של סבב המימון הראשון

במסגרת המימון, SEA Electric הנפיקה בערך 1.1 מניות בכורה סדרה A במחיר של US $40.1995 למניה, ניתנות להמרה למניות רגילות של SEA Electric לפי בחירת החותמים ומומרות למניות רגילות אוטומטית בתנאים מסוימים, כולל השלמה של עסקה ציבורית על ידי SEA Electric.

 

ציר הזמן של ההיסטוריה של SEA Electric

 

  • 2012 -- SEA Electric מוקמת באוסטרליה.
  • 2017 -- הדגם הראשון של SEA Electric מושק אחרי חמש שנים של פיתוח המוצר/ ניסויים בשטח.
  • 2017 -- ההשקה של הדגמים Launch SEA-Drive®
  • 2018 -- (מאי 2018) איסוזו אוסטרליה מתחילה ניסויי פיילוט ברכב החשמלי של SEA Electric
  • 2018 -- (ספטמבר 2018) נפתח אתר המפעל במלבורן
  • 2019 (מרץ 2019) -- נפתח המפעל בניו זילנד
  • 2020 -- (ינואר 2020)  נפתח המפעל בלוס אנג'לס, קליפורניה (Torrance)
  • 2020 -- (פברואר 2020) אוסטרליה מעניקה ל-SEA Electric פטנט על מערכת לניהול רכב מסחרי חשמלי
  • 2020 -- (מאי 2020) סטייפלס מפעילה את משאית המשלוחים החשמלית SEA Hino 195 הראשונה בקליפורניה
  • 2020 -- (דצמבר 2020) קנדה מעניקה ל-SEA Electric פטנט על מערכת לניהול רכב מסחרי חשמלי
  • 2020 -- (דצמבר 2020) טויוטה אינדונזיה חותמת עם SEA Electric לתכנן ולבנות אב טיפוס של Toyota Innova חשמלית
  • 2021 -- (מאי 2021) SEA Electric תשיק את המשאית החשמלית SEA Hino הראשונה שהורכבה SKD באוסטרליה, ה-SEA Hino 300, בתערוכת המשאיות של בריסביין

אודות SEA Electric

 

חברת טכנולוגיות הרכב הגלובלית SEA Electric הוקמה באוסטרליה ב-2012, ויצרה את טכנולוגיית מערכת הכוח החשמלית הקניינית שלה (שנקראת SEA-Drive®) לציי המשלוחים והחלוקה העירוניים של העולם.

 

ל-SEA Electric שמוכרת על ידי רבים כמובילת שוק בחישמול של רכב מסחרי על בסיס גלובלי, יש נוכחות גלובלית, היא מתקינה מוצרים בשבע מדינות כולל ארה"ב, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, תאילנד, אינדונזיה ודרום אפריקה עם יותר ממיליון מייל ביחד של ניסויים על ידי יצרני ציוד מקוריים עצמאיים ופעילות בינ"ל בשירות.

 

המכירות הגלובליות של החברה, השירות אחרי המכירה וההנדסה מיוצגים בכל החברות הבנות , ואילו לצפון אמריקה יש את קיבולת ההתאמה וההכנה הכי גדולה של SEA Electric עם יותר מ-30,000 יחידות בשנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.