header 2

יום שבת, 20 במרץ 2021

אנימה ביוטק מודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם טקדה לגילוי ופיתוח של משני תרגום של mRNA למחלות עצבים

 

ברנרדזביל, ניו ג'רזי, 18 במרץ 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

 

אנימה ביוטק Anima Biotech המובילה בתרופות עם מולקולות קטנות ששולטות באופן סלקטיבי על התרגום של mRNA, הודיעה היום שהחברה התקשרה בשיתוף פעולה אסטרטגי עם Takeda Pharmaceutical Company Limited ("טקדה") כדי לגלות ולפתח סוג חדש של תרופות למחלות עצבים שמוגדרות באופן גנטי.

 

לפי תנאי ההסכם, אנימה תשתמש בפלטפורמת התרופות ששולטות על התרגום שלה כדי לגלות משני תרגום חדשים של mRNA נגד המטרות של שיתוף הפעולה. החברות ישתפו פעולה כדי לקדם את המולקולות לתרופות קליניות פוטנציאלית, שלאנימה יש את הזכויות הבלעדיות לפתח ולמסחר.

 

שיתוף הפעולה במחקר הקדם קליני יכלול בתחילה את תוכנית מחלת הנטינגטון המוקדמת של אנימה נגד המטרה HTT, עיכוב סלקטיבי של החלבון שעבר מוטציה באמצעות מולקולות קטנות, ושתי מטרות נוספות שתציין טקדה, הקשורות למחלות עצבים. טקדה תשלם לאנימה עד 120 מיליון דולר בערך בתשלומים מראש ובאבני דרך של המחקר הקדם קליני ועד 1.1 מיליארד דולר באבני דרך קליניות ומסחריות, בהנחה ששלוש התוכניות יצליחו. אנימה גם זכאית לקבל תמלוגים מדורגים מהמכירות נטו של כל מוצר שהוא תוצאה של שיתוף הפעולה. לטקדה יש אופציה מוגבלת בזמן להרחיב את שיתוף הפעולה בעד שלוש מטרות נוספות בכפוף לתשלומים נוספים לאנימה של עד 1.2 מיליארד דולר ותמלוגים מדורגים, בהנחה שהתוכניות האלה יצליחו.

 

"בזכות המומחיות של אנימה ביוטק בהבנת מנגנוני הוויסות המורכבים של ביטוי חלבונים במערכת העצבים המרכזית היא שותפה אידיאלית לחקור את התחום החדש הזה של גילוי תרופות", אמר סרי דייוויס, מנהל היחידה לגילוי תרופות במדעי המוח בטקדה. "על ידי שילוב הפלטפורמה של אנימה עם החוזק שלנו ברפואה תרגומית ופיתוח קליני, המטרה שלנו היא לפתח תרופות שמביאות תועלת רבה יותר לחולים עם מחלות עצבים מוגדרות גנטית שאפשרויות הטיפול בהן לא קיימות או לא יעילות".

 

"יצירת שותפויות היא אסטרטגיית ליבה של אנימה והמודל שלנו הוא לבנות שיתופי פעולה שממקסמים את סיכויי ההצלחה על ידי שילוב פלטפורמת הגילוי שלנו והמומחיות בביולוגיה של שליטה על התרגום עם היכולות המדעיות, קליניות ומסחריות של השותפים שלנו", אמר יוחי סלונים, מייסד שותף ומנכ"ל אנימה. "ההובלה ועומק המומחיות המדעית של טקדה בתחום מערכת העצבים המרכזית מתאימים באופן אידיאלי לשותפות התרופות השנייה שלנו במדעי המוח ונותנים משנה תוקף להובלה שלנו בשליטה על התרגום של mRNA. אנחנו מצפים לעבוד יחד עם טקדה במודל של שיתוף פעולה אמיתי".

 

אודות Anima Biotech

אנימה ביוטק היא חלוצה בתרופות ששולטות על התרגום, גישה חדשה לגילוי של תרופות עם מולקולות קטנות ששולטות באופן סלקטיבי על התרגום של mRNA כאסטרטגיה חדשה נגד חלבונים בלתי ניתנים להשפעה. באמצעות הטכנולוגיה הקניינית שלנו שפולטת פולסים של אור מריבוזומים, אנחנו מזהים תרופות פוטנציאליות שמקטינות או מגדילות באופן סלקטיבי את התרגום של חלבונים ומסבירות את מנגנון הפעולה שלהם בתחום מטרה חדש. צנרת הפיתוח שלנו כוללת תוכניות בפיברוזיס (מעכבי תרגום סלקטיביים של קולגן I ברקמות), אונקולוגיה (מעכבי תרגום של c-Myc ומעכבי תרגום של K-Ras), RSV (מעכבי תרגום של נגיפים) ומחלות קשורות חוזרות (תקלות תרגום במחלות עצבים מרובות). בנוסף לצנרת הפיתוח שלנו, יצרנו שותפויות לגילוי ופיתוח של משני תרגום של mRNA במדעי המוח, כולל השותפויות האסטרטגיות שלנו עם לילי ו-Takeda Pharmaceutical Company Limited ("טקדה"). המדע שלנו קיבל משנה תוקף על ידי שבעה פטנטים, 15 מאמרים שעברו ביקורת עמיתים ו-17 שיתופי פעולה מדעיים.

למידע נוסף עלינו, בקרו בבקשה באתר https://www.animabiotech.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.