header 2

יום רביעי, 24 במרץ 2021

Digi International מעניקה הכרה למצוינות של מפיצים ושותפי ערוצים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה

 

באירופה, המזרח התיכון ואפריקה

 

 

הופקינס, מינסוטה, 22 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE):

 

Digi International (NASDAQ: DGII) (www.digi.com), ספקית גלובלית מובילה של מוצרים ושירותים של קישוריות האינטרנט של הדברים, הכריזה היום על זוכי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה של פרסי הערוצים שלה לשנת 2020. ההכרה מוענקת למפיצים ושותפי הערוצים של דיגי שהצטיינו במתן ערך ללקוחות שלה וקידמו באופן משמעותי את שוק האינטרנט של הדברים הכולל לכל אורך השנה.

 

את פרסי הערוצים לשנת 2020 קיבלו:

 

  • מפיץ השנה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה - Alcom Electronics BV (הולנד)
  • מפיץ השנה באירופה ביצירת ביקוש באירופה, המזרח התיכון ואפריקה - Solid State Supplies Ltd (בריטניה)
  • משווק השנה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה - nano80 Components & Systems (אוסטריה)

Digi International מעניקה הכרה למקבלים האלה כשותפי ערוצים מוערכים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה ומברכת אותם על הפרס שהם מאוד ראויים לו. כל אחד מהזוכים בכבוד מילא תפקיד חשוב בתרומה להצלחה הכוללת של Digi International ב-2020, ודיגי מצפה להמשיך את התנופה ב-2021 ומעבר לה.

 

אודות Digi International

 

Digi International (NASDAQ: DGII) היא ספקית גלובלית מובילה של מוצרים, שירותים ופתרונות של קישוריות האינטרנט של הדברים. אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו ליצור מוצרים מקושרים מהדור הבא ולהתקין ולנהל תשתיות תקשורת קריטיות בסביבות תובעניות עם דרגה גבוהה של אבטחה ואמינות. הוקמנו ב-1985 ועזרנו ללקוחות שלנו לקשר יותר ממאה מיליון דברים, וממשיכים לצמוח. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר של דיגי בכתובת www.digi.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.