אודות Quicklizard Quicklizard מפתחת ומוכרת פלטפורמת SaaS מבוססת AI לתמחור דינמי בענן. החברה השלימה ב- 22.02.2021, הנפקה בתל אביב, וגייסה 45.5 מיליון ש״ח. המערכת שפיתחה Quicklizard מטייבת מידע כלכלי לכדי החלטות עסקיות מושכלות במטרה להגביר את הרווח וההכנסות של אתר האון ליין או החנות הקמעונאית ולמצות את הפוטנציאל המסחרי באון-ליין ובחנויות הפיזיות.
הפלטפורמה שפיתחה החברה אוספת ומנתחת מידע ממגוון מקורות באמצעות מנוע תמחור המבוסס על בינה מלאכותית (AI) משולב חוקה לתמחור אופטימאלי בזמן אמת משלושה מקורות מידע מרכזיים:
1. נתונים בקשר למוצר, כגון מלאי ועלויות המוצרים וכו׳, הנאספים מהמערכות התפעוליות של הלקוח. 2. מידע על מחירי מוצרים של המתחרים בערוץ האון ליין. 3. נתונים בקשר להתנהגות הקונים כגון כמות יחידות נמכרת בכל רגע נתון, הכנסות וביקושים אשר נאספים בזמן אמת ממערכות האנליטיקה של הלקוח.
נתוני המידע נכנסים למנוע התמחור, אשר מבוסס בינה מלאכותית(AI) , המייצר המלצה למחיר חדש, כאשר תדירות המלצות המחיר (מספר פעמים ביום, מידי יום, או מידי מספר ימים) הינה לפי הגדרות הלקוח. המחיר החדש/המבצע העדכני מעדכן בזמן אמת את המערכות התפעוליות של הלקוח ובמקביל עובר לערוצי המכירה השונים באופן אוטומטי, תהליך זה מבוצע באופן חזרתי. החברה פעילה כיום כמעל ל-20 מדינות כאשר מרבית לקוחותיה הינן חברות B2C אשר מוכרות מוצרים ושירותים באופן מקוון (Online) וכן בחנויות פיזיות, ממגוון תחומי פעילות, כגון אלקטרוניקה, מזון, DIY, אופנה, ספרים, ספורט, פארמה, חנויות כל-בו וקמעונאי נישה. הפלטפורמה שפיתחה החברה מתאימה בצורה גנרית לכלל תחומי פעילות הקמעונאות.
כיום, מרבית הקמעונאיים פועלים בדרך של קבלת החלטות על מחיר מוצרים ומבצעים באופן ידני תוך שימוש בקבצי אקסל, ולא באמצעות מערכות ייעודיות לכך; בעזרת הטמעת הפלטפורמה שפיתחה Quicklizard, יכולים לקוחותיה להתקדם בתוך 30 ימי עסקים בלבד ממועד הטמעת הפלטפורמה, לתמחור אוטומטי חכם ודינמי. בנוסף על כך, לקוחות החברה יכולים לבחור את שיטת התמחור המתאימה ולאפיין את צרכיהם.
החברה, הינה הראשונה בישראל המודדת את תוצאותיה באמצעות מודל הכנסה שנתית מתחדשת (ARR), מדד תפעולי המייצג את הערך החוזר של כל החוזים באופן מנורמל לתקופה של שנה כנהוג בחרות SaaS הנסחרות בנאסד״ק. במבט לפני שנים, ההכנסות השנתיות המתחדשות של החברה עלו באופן אקספוננציאלי בין השנים 2018-2020, מ-0.8 מיליון דולר ל-2.8 מיליון דולר בשנת 2020.
בשנתיים הקרובות מתעתדת החברה להגדיל בצורה משמעותי את מספר ערוצי שיווק ומכירות הן על ידי גיוס אנשי מכירות באופן גלובלי, והן באמצעות הרחבת מערך המפיצים הקיים של החברה. כמו כן תשקיע החברה בפעילויות שיווקיות נרחבות ביבשות אירופה וארה״ב. כמו כן מתעתדת החברה להשקיע בהמשך פיתוח יכולות הבינה מלאכותית של החברה (AI) להגברת יכולות האופטימיזציה הקיימות ולמקסום הרווחיות של לקוחותיה.
|
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.