header 2

יום חמישי, 25 במרץ 2021

אנדרסון מחזקת נוכחות בקנדה

 

סן פרנסיסקו, 23 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE):

אנדרסון גלובל מאחדת את הפלטפורמה שלה בצפון אמריקה כשהחברות החברות שלה בקנדה מאמצות את המותג "אנדרסון", שמשקף את היכולת של הארגון לספק חבילה שלמה של שירותים משולבים באמצעות החברות החברות וחברות שיתוף הפעולה שלו בכל העולם.

החברות החברות הקנדיות שפעלו קודם במותג Andersen Tax שותפות עכשיו למותג המשותף "אנדרסון" עם החברה החברה האמריקנית באופן אזורי, יחד עם חברות חברות באופן גלובלי באירופה, אמריקה הלטינית, המזרח התיכון ואפריקה. החברה החברה האמריקנית עברה בעבר למותג אנדרסון ב-2019, וזה התחיל את האימוץ הגלובלי על ידי החברות החברות של הארגון במהלך 2020 ותחילת 2021.

"האיחוד הזה במותג משותף מפגין את התרבות המשותפת שלנו, הערכים והמחויבות לשרת את הלקוחות שלנו באופן חלק בכל העולם", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "זה צעד משמעותי בהתפתחות של הארגון הגלובלי שלנו כשאנו ממשיכים להתרחב ולחזק את הפלטפורמה הגלובלית שלנו".

אנדרסון, שהוקמה ב-2002 על ידי 23 שותפי מיסים לשעבר של ארתור אנדרסן, התחילה את המסע שלה בתור WTAS LLC, חברת מיסים בלבד שהקימה את WTAS Global ב-2013. החברה החברה האמריקנית המייסדת התחילה לאחר מכן לפעול בשם Andersen Tax ב-2014 והארגון הגלובלי היה ידוע בשם אנדרסון גלובל. הארגון הגלובלי נכנס לשוק הקנדי ב-2016 ופועל עכשיו עם חמישה שותפים וקרוב ל-40 אנשי מקצוע דרך משרדים במונטריאול, ונקובר, קלגרי ואדמונטון.

"אנחנו מאמינים שזה ציון דרך שמחזק את הערכים והחזון שנשארים בליבה של החברה שלנו, גם באופן מקומי וגם באופן גלובלי", אמר המנהל הכללי של המשרד באנדרסון במונטריאול, סיימון דבארי. "השינוי הזה תומך בצמיחה וההתפתחות שלנו, מדגיש את הרוחב והעומק של המומחיות שלנו, ומחזק את המעמד שלנו בשוק הקנדי".

ווארן דואק, המנהל הכללי של המשרד באנדרסון בוונקובר, הוסיף: "בשנים האחרונות החברה שלנו צמחה משמעותית, וההתפתחות שלה מדגישה את תרבות ה"חברה אחת" שלנו כשאנו עובדים באופן חלק לבנות על הבסיס הקיים של המותג אנדרסון בצפון אמריקה, לצד העמיתים שלנו בארה"ב. כשאנו מביטים קדימה לצעד הבא הזה בהתפתחות של החברה שלנו, הצוות שלנו נשאר מחויב לספק ללקוחות שירותים הטובים מסוגם, במיוחד כשמדובר בשירותי מיסים חוצי גבולות אמריקנים וקנדיים".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-7,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-261 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.