header 2

יום שני, 15 במרץ 2021

נלה דיגיטל קומרס: חברת הבת, ספוטנגו, חתמה על הסכם פיילוט עם חברת קניוני עזריאלי לשיתוף פעולה ופתיחת חלל פופ-אפ ראשון מסוגו בקניון עזריאלי

 

במסגרת הפיילוט, שצפוי להימשך כשנה, תקים ותנהל ספוטנגו חלל פופ-אפ ראשון בקניון גבעתיים, שיארח מותגים מתחלפים באמצעות הפלטפורמה המתקדמת של ספוטנגו

 

ספוטנגו, שפיתחה והשיקה מערכת לניהול פופ-אפים וחללי מסחר לטווח-קצר המאפשרת למותגים להזמין חנות בקליק במיקום מרכזי ואסטרטגי,  ללא כל התחייבות

 

 

לדברי קובי לקסר, מנכ״ל נלה דיגיטל:  ״הסכם הפיילוט עם קבוצת עזריאלי מהווה סנונית ראשונה לחדירת הפלטפורמה של ספונטגו לעולם הפופ-אפים בקניונים בישראל ומהווה חלק מהותי מהתכנית האסטרטגית של נלה דיגיטל וספוטנגו לצמיחה, התרחבות ולשינוי תפיסת המסחר הקיים.

 

בנוסף, ממשיכה ספוטנגו בהפעלת סטיישנים נוספים למספר רב של מותגים מקומיים ובינלאומיים והיא בוחנת אפשרויות לפתיחת סטיישנים במרכזי ערים נוספות בארץ ובעולם.״

 

 

ישראל, תל אביב, 14 למרץ  2021 – חברת נלה דיגיטל קומרס (ת״א: נלה)  הפועלת בעולם המסחר המשתנה ועוסקת בהקמה, איתור, רכישה, תפעול, מימון ומתן פתרונות לסוחרים וכן, השבחה של חנויות וירטואליות ופיזיות באמצעות שימוש בידע ובכלים שפיתחה.

מדווחת היום כי חברת הבת, ספוטנגו, המפעילה רשת חללי פופ-אפ, התקשרה בהסכם פיילוט לשיתוף פעולה עם חברת קניוני עזריאלי. במסגרת הפיילוט, שצפוי להימשך כשנה, תקים ותנהל ספוטנגו חלל פופ-אפ ראשון בקניון עזריאלי גבעתיים שבבסיסו יארח מותגים מתחלפים באמצעות הפלטפורמה של ספוטנגו.

 
 

 

אודות חברת נלה דיגיטל קומרס

 

חברת נלה דיגיטל קומרס הינה חברה הפועלת בעולם המסחר המשתנה ועוסקת בהקמה, איתור, רכישה, תפעול, מימון ומתן פתרונות לסוחרים וכן, השבחה של חנויות וירטואליות ופיזיות באמצעות שימוש בידע ובכלים שפיתחה. החברה משתמשת במגוון הכלים שפיתחה לשלוש פעילויות עיקריות:

 

התחום הראשון הינו הפעלת חנויות פופ-אפ במיקומים מובילים על ידי פלטפורמה דיגיטלית מתקדמת לקמעונאות לטווח קצר. לצורך הפעלת פעילות זאת רכשה נלה את השליטה בחברת ספוטנגו, שפיתחה והשיקה מערכת לניהול פופ-אפים וחללי מסחר לטווח-קצר המאפשרת למותגים להזמין חנות בקליק במיקום מרכזי ואסטרטגי, ללא כל התחייבות.
מאז הקמת החברה, יותר מ-650 מותגים ועסקים נרשמו לפלטפורמה של ספוטנגו והצטרפו לרשת המותגים שלה כדוגמת H&M , Kiehl's מקבוצת לוריאל פריז, ו- Billabong מקבוצת פוקס.

ספוטנגו מתמקדת בהפעלת רשת חנויות וחללי פופ-אפ המכונה STATION, ומהווה סטנדרט לתחום של קמעונאות לטווח קצר. בכל STATION של ספוטנגו, מותגים מקבלים מדי שבוע חנות מוכנה ברמה הגבוהה ביותר עם יכולת להתחבר למותגים נוספים בחלל במטרה להציע תוכן משולב ואפקטיבי לצרכנים שיבקרו במהלך הפופ-אפ. כל STATION של ספוטנגו כולל את כל השירותים והאמצעיים שהמותג צריך על-מנת לבצע מכירת פופ-אפ טובה, ומותגים מוצאים בפתרון של ספוטנגו פתרון רלוונטי לפתיחת חנות פיזית במרכזי הערים וכן למכירות האון ליין של המותג.
ספוטנגו נערכת להתרחבותה ולהשקת פעילותה במיקומים נבחרים בערים נוספות בעולם: לונדון, פריז, ניו יורק, טוקיו, בודפשט, פראג, ורשה ועוד.

 

התחום השני הינו תחום המימון החוץ בנקאי אותו תבצע בשיתוף עם חברת ערך פיננסים הבורסאית, במטרה להעמיד הלוואות לסוחרים ישראלים ובינלאומיים באתרי האיקומרס.
כיום סוחרים באמזון מעל 2.5 מיליון סוחרים פעילים, מתוכם כ-15,000 סוחרים פעילים מישראל באמזון, אשר לרוב לא זכאים לקבל הלוואות ישירות מאמזון או מגופי מימון בינלאומיים. שיתוף הפעולה בין השתיים הינו תקדימי ויאפשר לראשונה לסוחרים פרטיים בישראל לקבל הלוואות לקידום העסק והרחבת הפעילות הדיגיטלית באמזון כנגד בטוחות דיגיטליות. החברה החדשה תעמיד הלוואות לסוחרים פרטיים עבור הקדמת תשלומים מאמזון ומפלטפורמות מכירה נוספות, ומצד שני הלוואות כדי להגדיל את היקף הפעילות, הייצור והמכירה.


התחום השלישי הינו מסחר ישיר באמזון על ידי רכישת חנויות ומותגי אונליין, תפעולם השוטף ופיתוח מותגים פרטיים (Private labels). נלה מתכננת להשיק בשנת 2021 שישה מוצרים, אשר ימכרו בפלטפורמות המכירה השונות, במגוון קטגוריות לדוג': ילדים, טיפוח, תוספי תזונה, כלי בית ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.