header 2

יום שלישי, 9 במרץ 2021

סינכרונוס מודיעה על המינוי של ג'ף מילר למנכ"ל ונשיא קבוע

 

ברידג'ווטר, ניו ג'רסי, 8 במרץ 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

Synchronoss Technologies, Inc. (NASDAQ: SNCR), מובילה וחדשנית גלובלית בפתרונות ענן, העברת מסרים ודיגיטל, הודיעה היום שמועצת המנהלים שלה אישרה את ג'ף מילר לנשיא ומנהל כללי שלה. מילר משמש מנכ"ל ונשיא זמני מספטמבר 2020 והצטרף לסינכרונוס ב-2018 כמנהל מסחרי ראשי.

 

לפני שהגיע לסינכרונוס, מילר היה נשיא קבוצת הטכנולוגיות של IDEAL Industries, חברה שמתמקדת בתכנון והספקה של פתרונות לבניינים ומרחבים מסחריים חכמים. הוא גם עבד 16 שנים במוטורולה, בתפקידו האחרון היה סגן נשיא תאגידי ומנהל כללי של הפעילות בצפון אמריקה של Motorola Mobility, LLC, חטיבה של לנובו. מילר גם מילא תפקידי ניהול שונים בניהול מכירות, שיווק וניהול מוצרים ב-AT&T בתקופת עבודה של 11 שנים.

 

"הייתה לי הזדמנות לעבוד באופן קרוב עם ג'ף בששת החודשים האחרונים האלה. זאת הייתה תקופה מאתגרת לצוות שלנו, ללקוחות שלנו ולעולם כולו, אבל מועצת המנהלים מרוצה מהגישה השקופה והפרגמטית של ג'ף. אני שמח לאשר את המינוי שלו כנשיא ומנכ"ל החדש שלנו", אמר סטיבן וואלדיס, המייסד והיו"ר הפעיל של מועצת המנהלים של סינכרונוס. "ג'ף מתואם עם המטרה שלנו למקד את סינכרונוס בתחומים העסקיים שמפיקים את התוצאות הכי טובות ללקוחות שלנו ואפשר לראות בהם בבירור פוטנציאל לצמיחה והרווחיות העתידיים של העסק שלנו".

 

מילר אמר שהוא מאוד שמח שאושר כמנהל החדש של סינכרונוס. "הצוות המדהים שלנו הראה דחף, נחישות וחוסן בלתי רגילים בזמן האתגרים שנתקלנו בהם בשנה האחרונה, תוך שמירה על מיקוד קבוע בלשרת את הלקוחות שלנו", אמר. "ולמרות שבנינו תנופה חזקה בששת החודשים האחרונים האלה, אני הכי נרגש לגבי העתיד. לסינכרונוס יש מסורת ארוכה של עזרה למפעילי תקשורת להגדיל את ההכנסה מהשירותים שלהם ולשמח את המנויים שלהם -- גישה שאנחנו נשארים מחויבים לה. כששינויים גדולים קורים בכלכלה של דור 5 בשוקי העננים הפרטיים והעברת מסרים מתקדמת, אנחנו מוכנים להמשיך לעזור למפעילים להרוויח מאמון הצרכנים שהם זכו בו ביושר כשהם משיקים מוצרים ושירותים חדשים שמפיקים הכנסות".

 

אודות סינכרונוס

 

סינכרונוס משנה את האופן שבו חברות יוצרות הכנסות חדשות, מפחיתות עלויות ומשמחות את המנויים שלהן עם פתרונות ענן, העברת מסרים ודיגיטל, שתומכים במאות מיליוני מנויים ברחבי העולם. הטכנולוגיות החדשות המאובטחות, מדרגיות ופורצות דרך של סינכרונוס, השותפויות האמינות והאנשים המוכשרים משנים את האופן שבו לקוחות TMT מגדילים את העסקים שלהם. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.synchronoss.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.