header 2

יום שני, 22 במרץ 2021

Clever Leaves ואתיפארם מודיעות על שותפות קנביס תרופתי בגרמניה

 

 

Clever Leaves יוצרת שותפות עם חברת אירופית מובילה לשיווק מוצרי קנביס רפואי עם אישור EU-GMP

 

ניו יורק, 17 במרץ 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

Clever Leaves Holdings Inc. (NASDAQ: CLVR, CLVRW) ("Clever Leaves" או "החברה"), מפעילה ויצרנית מורשית רב לאומית מובילה של קנבידיולים בדרגה רפואית, הודיעה היום על חתימה על הסכם הספקה עם Ethypharm ("אתיפארם"), יצרנית ומפיצה אירופית של מוצרי תרופות, על המכירה של תמציות קנביס רפואי שמיוצרות במפעלים עם אישור EU-GMP של Clever Leaves בקולומביה. תיק המוצרים הראשוני כולל פורמולציות עתירות CBD, עתירות THC, ומאוזנות CBD ו-THC שפותחו באופן בלעדי על ידי Clever Leaves כדי למלא את הצרכים הרגולטוריים של השוק הגרמני.

 

המוצרים שייוצרו במסגרת השותפות הזאת יימכרו בתוך תיק המוצרים הממותגים של אתיפארם וירחיבו את היצע מוצרי הליבה של אתיפארם שמתמקד במחלות ומצבים רפואיים של מערכת העצבים המרכזית (CNS), כאב כרוני וטיפולים של טיפול נמרץ. המוצרים יימכרו בגרמניה באמצעות החברה הבת המקומית של אתיפארם, Ethypharm GmbH, ויופצו ישירות לבתי מרקחת, שם ינופקו לחולים כמוצרים רפואיים לפי מרשם.

 

"השותפות הזאת עם אתיפארם, חברת תרופות אירופית מבוססת, מקדמת את החזון שלנו לספק מוצרי קנביס רפואי מובילים בשוק לחולים. המיקוד של Clever Leaves בייצור באיכות גבוהה עם אישור EU-GMP ושרשרת האספקה הבינ"ל שלנו מיצבו אותנו לפיתוח, ייצור ומשלוח מוצרים לשוקי קצה שתהיה להם השפעה גדולה על הטיפולים של החולים", אמר קייל דטווילר, מנכ"ל Clever Leaves. "יצירת שותפות עם חברת תרופות מבוססת כמו אתיפארם גם מאפשרת ל-Clever Leaves להיכנס באופן רחב יותר לשוק התרופות הגרמני, שנחשב כיום לאחד משוקי הקנביס הרפואי הבינ"ל הכי חשובים בגלל הגודל שלו, קצב הגידול והאמינות הקלינית של גרמניה מבחינת סלילת הדרך לכניסה לשוקי תרופות אירופים או בינ"ל אחרים".

 

"יצירת שותפות ועבודה עם רופאים ורוקחים כדי לשפר את החיים של אנשים זאת אחת השאיפות היומיומיות של אתיפארם. כיום, הספקה של קנביס רפואי תענה על צורך רפואי שבבירור לא נענה של חולים שלא מקבלים הקלה באמצעות טיפולים קיימים. שיתוף הפעולה החדשני הזה בקנביס רפואי עם Clever Leaves הוא דוגמה טובה איך אתיפארם פיתחה דרכים חדשות לתת לחולים את הטיפול שהם צריכים", אמר ברטרנד דלוארד, מנכ"ל אתיפארם.

 

Clever Leaves מתגאה באישורים בינ"ל רבים, כולל אישור תנאי ייצור נאותים (GMP) של INVIMA; אישור תנאי חקלאות ואיסוף נאותים (GACP); אישור תנאי ייצור נאותים של האיחוד האירופי (EU GMP).

 

אתיפארם קיבלה לאחרונה תפקיד בניסוי הקנביס הצרפתי בשותפות עם אורורה.

 

אודות Clever Leaves Holdings Inc.

 

Clever Leaves היא חברת קנביס רב לאומית עם דגש על גידול בר קיימא מבחינה אקולוגית בקנה מידה גדול ועיבוד ברמה של תרופות כאבן הפינה של עסקי הקנביס הגלובליים שלה. עם פעילות והשקעות בארצות הברית, קנדה, קולומביה, גרמניה ופורטוגל, Clever Leaves יצרה רשת הפצה יעילה ודריסת רגל גלובלית, עם בסיס שבנוי על יעילות הון וצמיחה מהירה. המטרה של Clever Leaves היא להיות אחת מחברות הקנביס הגלובליות המובילות בענף שידועה בעקרונות, האנשים והביצועים שלה תוך תמיכה בקהילה גלובלית בריאה יותר. Clever Leaves קיבלה הרבה אישורים בינ"ל שאפשרו לה להגדיל את היצוא וכושר המכירות שלה מהפעילות שלה בקולומביה, כולל אישור תנאי ייצור נאותים של האיחוד האירופי (EU GMP), אישור תנאי ייצור נאותים (GMP) של המכון הלאומי לפיקוח על מזון ותרופות של קולומביה - Invima, ואישור תנאי חקלאות ואיסוף נאותים (GACP). Clever Leaves קיבלה רישיון זמני בפורטוגל מ-Infarmed -- רשות הבריאות של פורטוגל -- שמאפשר ל-Clever Leaves לגדל, לייבא ולייצא פרחים יבשים למטרות רפואיות ומחקר. בנוסף, העסק בפורטוגל קיבל לאחרונה אישור ציות של GACP ו-IMC-GAP.

 

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר https://cleverleaves.com/en/home/ ותעקבו אחרינו בלינקדאין.

 

אודות קבוצת אתיפארם

 

אתיפארם Ethypharm  היא חברת תרופות אירופית שמתמקדת בשני תחומי טיפול: מערכת העצבים המרכזית  וטיפול נמרץ. אתיפארם משווקת את התרופות שלה באופן ישיר באירופה וסין, ועם שותפים בצפון אמריקה והמזרח התיכון שם יש ביקוש רב לתרופות שלה. הקבוצה מעסיקה  יותר מ-1,500 אנשים, בעיקר באירופה וסין. אתיפארם עובדת באופן קרוב עם רשויות ואנשי מקצוע בתחום הרפואה כדי להבטיח את השימוש הנכון בתרופות שלה ואת הגישה אליהן על ידי אנשים רבים ככל האפשר.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.ethypharm.com ותעקבו אחרינו בלינקדאין.

Forward Looking Statements

This Press Release includes certain statements that are not historical facts but are forward-looking statements for purposes of the safe harbor provisions under the United States Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Forward-looking statements generally are accompanied by words such as “anticipate,” “believe,” “continue,” “estimate,” “expect,” “forecasts,” “future,” “intend,” “may,” “outlook,” “plan,” “predict,” “potential,” “projected,” “seek,” “seem,” “should,” “will,” “would” and similar expressions (or the negative versions of such words or expressions) that predict or indicate future events or trends or that are not statements of historical matters. Such forward-looking statements are subject to risks and uncertainties, which could cause actual results to differ from the forward-looking statements. Factors that may cause such differences include, without limitation, expectations with respect to future operating and financial performance and growth, including if or when Clever Leaves will become profitable; Clever Leaves’ ability to execute its business plans and strategy and to receive regulatory approvals; potential litigations; global economic conditions; geopolitical events, natural disasters, acts of God and pandemics, including, but not limited to, the economic and operational disruptions and other effects of COVID-19; regulatory requirements and changes thereto; access to additional financing. The foregoing list of factors is not exclusive. Additional information concerning certain of these and other risk factors is contained in Clever Leaves’ most recent filings with the SEC. All subsequent written and oral forward-looking statements concerning Clever Leaves and attributable to Clever Leaves or any person acting on its behalf are expressly qualified in their entirety by the cautionary statements above. Readers are cautioned not to place undue reliance upon any forward-looking statements, which speak only as of the date made. Clever Leaves expressly disclaims any obligations or undertaking to release publicly any updates or revisions to any forward-looking statements contained herein to reflect any change in its expectations with respect thereto or any change in events, conditions or circumstances on which any statement is based.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.