header 2

יום שלישי, 16 במרץ 2021

Public Power Corporation S.A. מודיעה על התמחור המוצלח על אג"ח הבכורה הצמודות לקיימות הראשונות שלה לפירעון ב-2026

 

 

אתונה, יוון, 12 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE):

 

לא לפרסום או הפצה, ישירות ובעקיפין, לתוך או בתוך ארצות הברית של אמריקה

 

Public Power Corporation S.A. (“PPC”) מודיעה היום על התמחור המוצלח על הנפקת הבכורה הבינ"ל שלה ("ההנפקה") של אג"ח בכורה צמודות לקיימות לפירעון ב-2026 ("האג"ח הצמודות לקיימות" או "האג"ח") בסכום של 650 מיליון אירו עם מחיר קופון של 3.875% ומחיר הנפקה של 100%. האג"ח יונפקו לפי סעיף 59, פסקה 2 וסעיף 74 של החוק היווני 4548/2018 וסעיף 14 של החוק היווני 3156/2003 ויהיו כפופות לחוק של ניו יורק. ההכנסות מההנפקה ישמשו לפירעון חוב קיים, למטרות כלליות של החברה ולתשלום עלויות והוצאות שקשורות להנפקה. PPC מתכוונת לרשום את אג"ח הבכורה הצמודות לקיימות ברשימה הרשמית של Euronext Dublin ולהכניס אותן למסחר ב-Global Exchange Market שם, או לאמצעי מסחר מתאים אחר באיחוד האירופי. היישוב של ההנפקה צפוי להיות ב-18 במרץ 2021, בכפוף למילוי תנאי סגירה מקובלים.

 

HSBC Continental Europe S.A. ו-Goldman Sachs Bank Europe SE משמשים כמתאמים גלובליים וחתמים פיזיים מובילים משותפים, Citigroup Global Markets Europe AG משמשים כמתאמים גלובליים משותפים וחתמים מובילים משותפים ו‑Alpha Bank S.A, Ambrosia Capital Ltd, AXIA Ventures Group Limited, Credit Suisse Securities, Sociedad de Valores, S.A., Eurobank S.A, J.P. Morgan AG, National Bank of Greece S.A. ו-Piraeus Bank S.A. משמשים כחתמים מובילים משותפים בקשר להנפקה. HSBC Continental Europe S.A. משמשים גם כיועצים לגבי המבנה של האג"ח הצמודות לקיימות.

 

PPC היא היצרנית והספקית הכי גדולה של חשמל ביוון, וגם הבעלים היחידה של רשת חלוקת החשמל שמופעלת על ידי חברת הבת בבעלות מלאה שלה Hellenic Electricity Distribution Network Operator S.A., שמספקת חשמל לבערך 6.1 מיליון לקוחות סופיים. במשך יותר מ-70 שנה, PPC נמצאת בחזית תעשיית החשמל של יוון וחלק בלתי נפרד מתהליך החשמול של המדינה. PPC היא חברה ציבורית והמניות שלה נסחרות בשוק הראשי של הבורסה של אתונה, עם שווי שוק של בערך 2.1 מיליארד אירו נכון ל-11 במרץ 2021.

 

הצהרת אי-אחריות

 

הערה: הודעה זאת מתפרסמת בהתאם להוראות הרלבנטיות של, בין היתר, תקנה (של האיחוד האירופי) מס. 596/2014, החוק היווני 3556/2007 וספר הכללים (רגולציה) של הבורסה של אתונה, כל אחד כפי שתוקן ובתוקף.

 

הודע זאת אינה הצעה למכור ניירות ערך בארצות הברית והיא לא להפצה בארצות הברית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.