header 2

יום רביעי, 10 במרץ 2021

הצהרה לציון יום האישה הבינ"ל 2021 מאת ג'וליה סיימון, היועצת המשפטית הראשית ומנהלת הגיוון הראשית של Mary Kay Inc.

 

דאלאס, 8 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE):

 

להלן הצהרה מאת ג'וליה סיימון, היועצת המשפטית הראשית ומנהלת הגיוון הראשית של Mary Kay Inc., לציון יום האישה הבינ"ל 2021:

 

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20210308005888/en/

ג'וליה סיימון, היועצת המשפטית הראשית ומנהלת הגיוון הראשית (תמונה: Mary Kay Inc.)

 

נשים מועצמות מעצימות נשים. האמונה הזאת משמשת כבסיס שעליו נשענת כל העבודה, הפנימית והחיצונית, ב-Mary Kay Inc.. המנטרה הזאת נותנת השראה למאמצים הבלתי נלאים של Mary Kay לקבל לעבודה ולקדם נשים בתפקידי ניהול, לתמוך בעקרונות של העצמת נשים שיצרו האמנה הגלובלית של האו"ם ו-UN Women, ולפתח יזמות והזדמנויות כלכליות כדי להגדיל את ההשתתפות של נשים ולהילחם בהטיה המגדרית בכל מקום. אם נרים אחת, נרים את כולן. ביום האישה הבינ"ל 2021 המסר הזה נשמע חריף במיוחד.

 

הנושא של יום האישה הבינ"ל השנה הוא "נשים בהנהגה: השגת עתיד שווה בעולם של קוביד-19". אני תמיד רוצה לעודד את המקבילים שלנו במגזר הפרטי והציבורי להגביר את הקול של הנשים, אבל חשוב באותה מידה לאתגר את עצמנו כפי שאנו מאתגרים אחרים. ב-2019 Mary Kay Inc. השיקה, בשיתוף פעולה עם שש סוכנויות של האו"ם, את מאיץ היזמות לנשים, יוזמה אסטרטגית שמיועדת לתת השראה והשכלה ולהעצים נשים יזמות ברחבי העולם. המשימה שלנו היא להסיר חסמים לחופש כלכלי עבור אין ספור נשים באזורים שלא מקבלים מספיק שירות בעשר השנים הבאות. התקווה שלנו היא שהדוגמה שלהן כמנהיגות תעצים את הדור הבא של נערות.

 

היום ובכל יום, אנחנו חייבים לפעול להשגת עתיד שווה. עולם שאין בו אלימות, הטיה מגדרית ואפליות. הנשים לא יכולות לחכות. #IWD2021 #GenerationEquality

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-57 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד ילדים ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון.

 

צפו בגרסת המקור באתר businesswire.com:  https://www.businesswire.com/news/home/20210308005888/en/

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.