header 2

יום חמישי, 25 במרץ 2021

Fortem Technologies וטושיבה מודיעות על שותפות אסטרטגית

 

פלג'נט גרוב, יוטה וקוואסקי, 23 במרץ 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

Fortem Technologies, Inc., מובילה באבטחה והגנה של מרחבים אוויריים לגילוי כטב"מים מסוכנים והגנה מפניהם, הודיעה היום ש-Toshiba Infrastructure Systems & Solutions (להלן טושיבה), השקיעה 15 מיליון דולר אמריקני בחברה ויצרה שותפות עסקית אסטרטגית. שתי החברות ישלבו את המערכות המאוד משלימות שלהן ויגדילו את המכירות ברחבי העולם.

 

 Fortem SkyDome® Systemהוא פתרון מאוד מדויק לגילוי כטב"מים המבוסס על המכ"מים של Fortem TrueView® שקל להתקין אותם והם יעילים בסביבות עירוניות. המערכת כולל גם את Fortem DroneHunter®, כטב"ם אוטונומי המופעל באמצעות בינה מלאכותית שיכול באופן בטוח ללכוד ולסלק כטב"מים סוררים ביום ובלילה.

 

טושיבה כבר מיסחרה מערכת לגילוי כטב"מים שיכולה לקבוע את הכיוון והגובה של כטב"ם מתקרב על ידי קליטת גלי רדיו שפולט הכטב"ם בטיסה. טושיבה גם מחזקת את עסקי אבטחת הכטב"מים שלה על ידי מחקר ופיתוח של מוצרים קשורים.

 

"טושיבה היא מעצמה בטכנולוגיה ומכירות שידועה בכל העולם", אמר טימותי בין, מנכ"ל Fortem Technologies, Inc.. "אנחנו מאוד שמחים להודיע על השותפות הזאת כדי להאיץ את ההספקה של פתרונות ללקוחות שלנו שמשלבים את החידושים המשבשים של Fortem SkyDome System שלנו המופעלת באמצעות בינה מלאכותית עם העומק של המומחיות המסחרית בגילוי כטבמ"ים באמצעות RF וטכנולוגיית המכ"ם המתקדמת של טושיבה. השותפות הזאת מוסיפה עוד ביטחון לאנשי האבטחה שחייבים לאבטח את המרחב האווירי מעל האתרים, הקמפוסים והאזורים העירוניים שלהם".

 

מסקי הרויאמה, סגן נשיא של טושיבה, אמר: "אנחנו נרגשים ליצור שותפות עם פורטם, ספקית חלוצית של פתרונות נגד כטבמ"ים עם מערכת גילוי מוכחת ומערכת הפחתה ייחודית ומאוד יעילה. לטושיבה יש היסטוריה ארוכה של הספקת טכנולוגיות מתקדמות של מכ"מים. עם הטכנולוגיות והמוצרים המשלימים באופן מושלם של שתי החברות, אנחנו בטוחים שנוכל להיות שחקנים ברמה העליונה הגלובלית בשוק שצומח מהר, ולתרום לאמצעים יותר בטוחים ואמינים".

 

אודות Toshiba Infrastructure Systems & Solutions Corporation

 

Toshiba Infrastructure Systems & Solutions Corporation היא חברת הליבה שמקדמת את העסקים של קבוצת טושיבה בתשתיות חברתיות. החברה שפוצלה מחברת טושיבה (Tokyo: 6502) ב-2017 שוכנת בקאוואסקי עם הכנסות של יותר מ-730 מיליארד ין ב-2019 ויותר מ-18,000 עובדים. במשך יותר מ-80 שנה, קבוצת טושיבה מספקת מכ"מים מתקדמים וטכנולוגיות חדשניות אחרות שתרמו לעולם יותר בטוח, מאובטח ואמין. עסקי פתרונות האבטחה כולל מערכות נגד כטב"מים הם אחד משוקי המיקוד שלה.

 

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר https://www.toshiba.co.jp/infrastructure/en/index.htm.

 

אודות Fortem Technologies, Inc.

 

Fortem Technologies היא מובילה באבטחה והגנה של מרחבים אוויריים לגילוי כטב"מים מסוכנים והגנה מפניהם. באמצעות סביבה מתקדמת של מכ"ם מפוזר, בינה מלאכותית בקצה, שילוב עמוק של חיישנים ולכידת כטב"מים אוטונומית, Fortem SkyDome מנטרת, מגינה, ושומרת על המסדרונות, האתרים, התשתיות, הגבולות והאזורים של העולם מפני איומים של כטב"מים מסוכנים או זדוניים. אותה סביבה מאיצה את הבטיחות של מרחב האוויר של העולם לניידות אווירית עירונית. החברה, שמושבה בפלזנט גרוב, יוטה, היא בבעלות פרטית ומגובה על ידי Boeing HorizonX Global Ventures, DCVC, Mubadala Investment Company, Signia Venture Partners ואחרים. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.fortemtech.com.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.