header 2

יום חמישי, 18 במרץ 2021

לידרטק מודיעה על המינוי של ד"ר אולף ברליין למועצת המנהלים שלה

 

קוויבק סיטי, 17 במרץ 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

LeddarTech®, מובילה בטכנולוגיות חישה של מערכות עזר מתקדמות לנהג (ADAS) ונהיגה אוטונומית רמה 1-5, שמחה להודיע על המינוי של ד"ר אולף ברליין למועצת המנהלים, שמחזק עוד את הגיוון והמומחיות הענפית של מועצת המנהלים.

 

לד"ר ברליין יש יותר מ-30 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים עם התמחות בהנדסה, רכב ותאורה. במיוחד, עד לאחרונה ד"ר ברליינר שימש כמנכ"ל OSRAM מאז ינואר 2015.

 

לפני שהצטרף ל-OSRAM, ד"ר ברליינר שימש כמנכ"ל של M+W Group, חברה גרמנית להנדסת מערכות ובניית מפעלים ולפני זה, כמנכ"ל חטיבת הטכנולוגיות של ThyssenKrupp, אחראי על מגזרי המעליות והרכב וגם על פעילויות ההנדסה. מ-1996 עד 2002 ד"ר ברליינר היה חבר במועצה המנהלת של Carl Zeiss, יצרנית גרמנית של מערכות אופטיות ואלקטרוניקה אופטית.

 

 ד"ר ברליינר התחיל את הקריירה שלו ב-IBM.

 

"מועצת המנהלים של לידרטק שמחה מאוד לקבל את פניו של דר אולף ברייר כחבר הכי חדש שלה", אמר מר מישל ברולה, יו"ר מועצת המנהלים של לידרטק. "הניסיון הניהולי הרב של אולף בתעשיית הטכנולוגיה, יחד עם המיומנויות האסטרטגיות שלו ביצירת קשרים יעילים חוצי תעשיות, מיטוב עסקי וטיפול בדינמיקות שוק מתאימות יתרמו רבות לתפקיד הפיקוח האסטרטגי של מועצת המנהלים של לידרטק", סיכם מר ברולה.

"בחודשים האחרונים לידרטק הוסיפה תוספות אסטרטגיות למועצת המנהלים," אמר שארל בולנז'ה, מנכ"ל לידרטק. "ההגעה הגלובלית של לידרטק גדלה באופן דרמטי גם באנשים וגם באמצעי מו"פ, האחרון שבהם בישראל. לידרטק התפתחה והפכה לחברת חישה סביבתית מקצה לקצה אמיתית שמתמודדת עם אתגרי חישה ותפיסה לאורך שרשרת הערך של הרכב והניידות", המשיך מר בולנז'ה. "המינוי של אולף מייצג את האסטרטגיה שלנו להביא את המוחות הכי טובים בענף כדי שישתפו את המומחיות וההנחיה שלהם כשאנו מתקרבים להיות פלטפורמת החישה הכי מותקנת בענף ברכב וניידות", סיכם מר בולנז'ה.

 

לד"ר ברליין יש דוקטורט מהאוניברסיטה הטכנית של ברלין.

 

אודות לידרטק

LeddarTech לידרטק היא מובילה בפלטפורמות חישה סביבתית לרכב אוטונומי ומערכות עזר מתקדמות לנהג. לידרטק שהוקמה ב-2007 התפתחה לחברת חישה סביבתית מקצה לקצה מקיפה על ידי שהיא מאפשרת ללקוחות לפתור אתגרי חישה ותפיסה קריטיים לאורך כל שרשרת הערך של מגזרי השוק של הרכב והניידות. באמצעות פלטפורמת היתוך החיישנים והתפיסה שלה LeddarVision™ ופתרון פיתוח הלידארים המשתלם, מדרגי ורב תכליתי שלה ללידארים מצב מוצק ברמת רכב המבוסס על LeddarEngine™, לידרטק מאפשרת למשלבי מערכות רכב רמה 1-2 פתרונות חישה עם מחסנית שלמה לרמות אוטונומיה 1-5. הפלטפורמה הזאת מותקנת באופן פעיל ביישומים של שאטלים, משאיות, אוטובוסים, רכב משלוחים, ערים/ מפעלים חכמים ורובוטקסי אוטונומיים. החברה אחראית לכמה חידושים בפתרונות חישה מרחוק בחזית הקידמה ברכב וניידות, עם יותר מ-95 טכנולוגיות עם פטנטים (שהוענקו או תלויים ועומדים) שמחזקים את היכולות של מערכות עזר מתקדמות לנהג ונהיגה אוטונומית.

למידע נוסף על לידרטק, בקרו בבקשה באתר www.leddartech.com וגם: LinkedIn, Twitter, Facebook, YouTube..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.