header 2

יום רביעי, 24 במרץ 2021

לידרטק מודיעה על השתתפות בכמה אירועים דיגיטליים חשובים שמתמקדים ב-ADAS ונהיגה אוטונומית באפריל 2021

 

קוויבק סיטי, 23 במרץ 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

LeddarTech®, מובילה בטכנולוגיות חישה של מערכות עזר מתקדמות לנהג (ADAS) ונהיגה אוטונומית רמה 1-5, תשתתף בכמה אירועים גלובליים דיגיטליים באפריל כמציגה, מגישת מצגות וגם נותנת חסות. החברה תציג את הפלטפורמות מקצה לקצה המקיפות שלה שמאפשרות ללקוחות לפתור אתגרי חישה ותפיסה קריטיים לאורך כל שרשרת הערך של מגזרי השוק של הרכב והניידות. הפתרונות המוצגים האלה כוללים את פלטפורמת היתוך החיישנים והתפיסה LeddarVision™ ואת פלטפורמת פיתוח הלידארים המשתלמת ומדרגית המבוססת על הטכנולוגיה הרשומה כפטנט LeddarEngine™. 

 

"לידרטק מחפשת כל הזמן הזדמנויות להפגיש את הלקוחות שלנו, השותפים וארגונים אחרים בענף כדי לשתף את המודל העסקי הייחודי של הפלטפורמות שלנו וגם ליצור קשרים בנוגע לפיתוחים ופתרונות חדשים כדי לתת מענה לצורכי ה-ADAs והנהיגה האוטונומית של היום", אמר דניאל אייטקין, סגן נשיא לשיווק גלובלי, תקשורת וניהול מוצרים. "ההשתתפות שלנו בפורומים הדיגיטליים החשובים האלה משקפת את הפילוסופיה הזאת, ואנחנו מצפים להזדמנות לפגוש לקוחות וארגונים שמחויבים אף הם לאוטונומיה בנהיגה ולבטיחות המוגברת שהיא מספקת", סיכם מר אייטקין.

 

ADAS Sensors 2021 Online -- 6-8 באפריל (דטרויט, ארה"ב)

מערכות עזר מתקדמות לנהג (ADAS) מצריכות אמצעי חישה רבים והיתוך של נתוני חיישנים ויכולות תפיסה מתקדמים כדי לבצע במדויק הערכות רציפות באמצעות גילוי כדי להגיב באופן בטוח למצבים בנהיגה שעשויים להתעורר. שוק ה-ADAS צפוי להגיע ל-84 מיליארד דולר ב-2025. מה מניע את הגידול הזה, ואיזה דרישות טכנולוגיות יעצבו את הפיתוחים כתוצאה מכך? הצטרפו ללידרטק ב-ADAS Sensors Online 2021 כדי לגלות.

  • המצגת שתוצג: "Sensing Modalities, Perception, and Fusion Technology Trends for ADAS Applications" על ידי פייר אוליבייה, מנהל הטכנולוגיות הראשי של לידרטק, 16 באפריל בשעה 11:50 עד 12:20 שעון החוף המזרחי
  • ביתן וירטואלי: לידרטק תציג את פתרונות החישה והתפיסה שלה ל-ADAS ונהיגה אוטונומית שמגדירים את השוק, כולל הפלטפורמה LeddarVision ורכיבי ותוכנות חישה שונים. יוצג גם פתרון הסריקה MEMS המבוסס על מראות של STMicroelectronics עבור לידארים. הנציגים הטכניים שלנו יהיו זמינים באינטרנט לאורך כל האירוע.
  • תירשמו כאן

Hannover Messe Digital Edition - 12-16 באפריל (הנובר, גרמניה)

השנה, תערוכת Hannover Messe הפורסמת והמגה כנס יהיו דיגיטליים. לידרטק תהיה מציגה משותפת בביתן של קוויבק בשיתוף עם Investissement Québec, שהמשימה שלה היא למלא תפקיד פעיל בפיתוח הכלכלי של קוויבק על ידי עידוד חדשנות עסקית, יזמות ורכישות של עסקים, וגם גידול בהשקעות וביצוא. אפשר יהיה למצוא את לידרטק ב-Kiosque Entreprise במשך האירוע.

הירשמו עכשיו כאן: hannovermesse.de/en/conference/

 

המועצה של אוטוטק - סקירת המצאות על מכוניות מחוברות - 15 באפריל (צפון אמריקה)

  • האירוע של המועצה של אוטוטק יתמקד בטכנולוגיות וההמצאות החדשות שמאפשרות את המכוניות המחוברות של היום ושל העתיד ותציג למשתתפים יזמים שהופכים את העתיד הזה למציאות. הצטרפו ליצרני ציוד מקוריים, ספקים, הזנקים ומשקיעי הון סיכון כדי לדון בנושאים חמים כמו דור 5, חיבור מוטבע לעומת טלפון סלולרי, נתונים אישיים ופרטיות, ניתוחי ביג דאטה, שירותי ערך מוסף, ועוד הרבה דברים. פייר אוליבייה, מנהל הטכנולוגיות הראשי של לידרטק, ישתתף בפאנל הדיון שיתקיים ב-15 באפריל מ-8:55 עד 9:25 שעון החוף המערבי.
  • תירשמו כאן

הפסגה השישית של חיישנים ואלקטרוניקה לרכב - 28 באפריל (מינכן, גרמניה).

הפסגה של חיישנים ואלקטרוניקה לרכב היא אירוע שנתי שמושך בעקביות מקבלי החלטות חשובים ממגזרי תעשייה שונים. לאירוע  הזה יש מוניטין מצוין בקהילת החיישנים ואלקטרוניקה לרכב בהדגשת טכנולוגיות עולות ותמיכה בהזדמנויות ליצור קשרים רבי ערך.

  • מצגת של חקר מקרה: "Sensor-Fusion and Perception Solutions for Key ADAS and AD Applications" על ידי מייקל פאולין, סגן נשיא לשותפויות אסטרטגיות ופיתוח תאגידי, 28 באפריל 2021 בשעה 16:30 שעון מרכז אירופה.
  • ספר אלקטרוני: LeddarVision Sensor Fusion and Perception Technology
  • תירשמו כאן

 

אודות לידרטק

LeddarTech לידרטק היא מובילה בפלטפורמות חישה סביבתית לרכב אוטונומי ומערכות עזר מתקדמות לנהג. לידרטק שהוקמה ב-2007 התפתחה לחברת חישה סביבתית מקצה לקצה מקיפה על ידי שהיא מאפשרת ללקוחות לפתור אתגרי חישה ותפיסה קריטיים לאורך כל שרשרת הערך של מגזרי השוק של הרכב והניידות. באמצעות פלטפורמת היתוך החיישנים והתפיסה שלה LeddarVision™ ופתרון פיתוח הלידארים המשתלם, מדרגי ורב תכליתי שלה ללידארים מצב מוצק ברמת רכב המבוסס על LeddarEngine™, לידרטק מאפשרת למשלבי מערכות רכב רמה 1-2 פתרונות חישה עם מחסנית שלמה לרמות אוטונומיה 1-5. הפלטפורמה הזאת מותקנת באופן פעיל ביישומים של שאטלים, משאיות, אוטובוסים, רכב משלוחים, ערים/ מפעלים חכמים ורובוטקסי אוטונומיים. החברה אחראית לכמה חידושים בפתרונות חישה מרחוק בחזית הקידמה ברכב וניידות, עם יותר מ-95 טכנולוגיות עם פטנטים (שהוענקו או תלויים ועומדים) שמחזקים את היכולות של מערכות עזר מתקדמות לנהג ונהיגה אוטונומית.

למידע נוסף על לידרטק, בקרו בבקשה באתר www.leddartech.com וגם: LinkedIn, Twitter, Facebook, YouTube..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.