header 2

יום חמישי, 11 במרץ 2021

AdOM Advanced Optical Technologies Ltd. מודיעה על ההשקה של מכשיר הדימות של דוק הדמעות (TFI) בארה"ב

 

לוד, 10 במרץ 2021, (ACCESSWIRE) :

AdOM Advanced Optical technologies Ltd., אדום טכנולוגיות אופטיות מתקדמות, חברת מכשירים רפואיים של העיניים בשלב הפיתוח והמסחרי, מודיעה על ההשקה של מכשיר הדימות של דוק הדמעות (TFI) בארה"ב.

 

TFI הוא מכשיר דימות לא פולשני שמיועד למדוד באותו זמן את תת השכבות הרירית-מימית והשומנית של העין, ברזולוציית עומק ברמה של ננומטרים. השימוש בו כרוך בבדיקה קצרה של 40 שניות לכל עין כדי לספק הערכה מקיפה על המצב של תת השכבות של דוק הדמעות. למכשיר TFI יש פוטנציאל למלא תפקיד חשוב בהערכה והניהול של מחלת העין היבשה (DED). שיטות אחרות מודדות רק בעקיפין כמה תכונות של הדמעות ומספקת מעט ידע על המאפיינים של דוק הדמעות במצב בלתי מופרע, אבל מכשיר TFI יכול לאפיין את ההתנהגות הטבעית של דמעות האדם תוך שהוא מאפשר למטופל למצמץ באופן טבעי וזה חשוב בניהול של DED.

 

אדום השתתפה בכמה מחקרים כולל המחקר 3D-WLT והמחקר 14-LV-001-RD (ישראל וקנדה בהתאמה) שבו נבדקו גם נבדקים עם DED וגם נבדקים רגילים. במחקרים האלה, אב הטיפוס של TFI ביצע יותר מ-1,000 מדידות בקצב של עד 30 ביום ללא בעיות בטיחות או אופרטיביות. המחקרים גם אישרו דיוק טוב והדירות.

 

"אדום נרגשת לגבי השקה מסחרית בארה"ב של מכשיר הדימות של דוק הדמעות. המדענים שלנו השתמשו בהתפתחויות בטכנולוגיה היפר ספקטרלית כדי לתכנן את מכשיר הדימות הזה שמפיק מדידות של השכבות הפנימיות של דוק הדמעות", אמר ג'ון אברמס, MD, רופא עיינים ונשיא אדום.

"החברה מתמקדת עכשיו במסחור של מכשיר TFI בשוק האמריקני ללקוחות נבחרים ותתחיל עם דגש על מרכזים רפואיים אקדמיים גדולים וענפים קשורים שמחפשים מכשיר שיכול לספק מדידות מהירות לא פולשניות של תת השכבות של דוק הדמעות".

 

אדום נרגשת להציג את מכשיר TFI בתצוגת החידושים בעיניים הקרובה OIS Dry ב-11 במרץ. סטן מיל, המנהל העסקי הראשי, ימסור סקירה של הטכנולוגיה והיכולת שלה להעריך את הפיזיולוגיה של דוק הדמעות.

 

מחלת העין היבשה נגרמת על ידי צירוף של ייצור דמעות מופחת ו/או אידוי מוגבר מדוק הדמעות. היא נחשבת לאתגר כלל עולמי בגלל הזדקנות האוכלוסייה, ביצועים שגרתיים של ניתוחי LASIK (תיקון ראייה) והשימוש המוגבר בעדשות מגע. בערך 60% מהביקורים במרפאות שניוניות הם תוצאה של עין יבשה. מעריכים שבכל העולם יש בערך 337 מיליון אנשים שסובלים ממחלת העין היבשה וזה מייצג שוק טיפולים רפואיים של יותר מ-4.5 מיליארד דולר.

 

אודות AdOM Advanced Optical Methods

 

אדום היא חברת מכשירים רפואיים של העיניים בשלב הפיתוח והמסחרי שמשתמשת בטכנולוגיה היפר ספקטרלית כדי למדוד את הדינמיקה של המבנים הפנימיים של דוק הדמעות. הגישה המבוססת על מדע של אדום שהוקמה ב-2008 ומנוהלת על ידי צוות של מדענים הובילה לזיהוי של התפתחויות בטכנולוגיה היפר ספקטרלית, והשימוש ביישום הזה במחלות של העיניים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.