header 2

יום שלישי, 16 במרץ 2021

פרימטר 81 משיקה תוכנית שותפי ערוצים כדי לאפשר ניהול רשתות ואבטחה ללא מאמץ

 

פרימטר 81 מובילה "במרוץ בתחום ה-SASE" עם מאמץ להגדיל את הרווחיות של השותפים, שימור הלקוחות והצמיחה

 

 

תל אביב, 15 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE):

 

Perimeter 81, ספקית מובילה של גישה מאובטחת לשירותי קצה (SASE) ורשת כשירות, הודיעה היום על ההשקה של רשת השותפים החדשה שלה כדי להעצים את השותפים ולאפשר להם ניהול ללא מאמץ של האבטחה והרשתות אצל כל מספר של לקוחות.

 

פרימטר 81 כבר עובדת עם כמה שותפים אסטרטגיים בארצות הברית ואירופה כדי למכור, להתקין ולתמוך בפלטפורמת ה-SASE המובילה שלה. החברה  גדלה ב-400% לעומת השנה הקודמת ומשרתת יותר מ-1,300 לקוחות מארגונים בכל גודל וענף. באמצעות התוכנית החדשה הזאת, פרימטר 81 מציעה את התמיכה המצוינת שלה לרשת השותפים שלה, תוך הוספת יתרונות רבים של התוכנית.

 

תוכנית השותפים של פרימטר 81 נועדה להגדיל את הרווחיות של השותפים שלה, להעלות את שימור הלקוחות ולהשיג גידול מתמשך בהכנסות. ארבע הרמות - משווקים, ספק שירותים מנוהלים מקצועי, ספק שירותים מנוהלים מתקדם וספק שירותים מנוהלים ראשון במעלה - יספקו לשותפים דרישות ברורות, תמיכה ויתרונות בלעדיים בכל רמה.

 

התוכנית של פרימטר 81 תאפשר לשותפים למקסם את הערך של אבטחת רשתות ולבנות פתרון מובדל של רשת מאובטחת כשירות. באמצעות פורטל שותפים ייעודי, תהיה לשותפים גישה להדרכה טכנית מקיפה, חומר תמיכה במכירות ושיווק הטוב מסוגו, חומרים מאפשרים ותמיכה טכנית ייעודית 24/7. עם פלטפורמת הניהול מרובת הדיירים של פרימטר 81, השותפים יכולים לנהל ולאבטח את הגישה של הלקוחות שלהם למשאבים שלהם בענן ובאתר הפיזי ולנטר את הפעילות ברשת, והכל במקום אחד.

 

ההשקה של תוכנית השותפים מגיעה בעקבות הצטרפותו של הוותיק בערוצים, בוב קילברייד, לפרימטר 81 כסגן נשיא למכירות בערוצים. קודם לכן קילברייד היה אחראי על הניהול של אסטרטגיית המכירות בערוצים הגלובלית והביצוע של CloudHealth של VMware.

 

"השותפים שלנו בהחלט קריטיים להצלחה של פרימטר 81 בטווח הארוך. כמובלים במרוץ בתחום ה-SASE, היוזמה הזאת חיונית למשימה שלנו לייעל את האופן שבו ארגונים צורכים רשתות ואבטחת סייבר", אומר קילברייד. "תוכנית השותפים והפלטפורמה שלנו יאפשרו לשותפים לספק באופן יעיל ומועיל את הפתרונות שהלקוחות שלהם צריכים כשכוח העבודה שלהם נעשה יותר ויותר מבוזר".

 

למידע נוסף על תוכנית השותפים החדשה של פרימטר 81 והיתרונות לשותפים, בקרו בבקשה באתר www.perimeter81.com/partners.

 

אודות פרימטר 81

 

Perimeter 81 - פרימטר 81 היא ספקית מובילה של גישה מאובטחת לשירותי קצה (SASE) שלקחה את טכנולוגיות אבטחת הרשת המיושנות, מורכבות ומבוססות על חומרה והפכה אותן לפתרון תוכנה אחד מאוחד, מדרגי וקל לשימוש -- ופישטה את הגישה המאובטחת עבור כוח העבודה המודרני והמבוזר. המטה של פרימטר 81, שהוקמה על ידי שני יוצאי יחידת מודיעין עילית של צה"ל ויזמים סדרתיים, המנכ"ל עמית ברקת ומנהל התהליך הראשי שגיא גידלי, נמצא בתל אביב, הלב של אומת ההזנקים, ויש לה משרדים בניו יורק וקליפורניה. הלקוחות של פרימטר 81 נעים מעסקים קטנים ועד לחברות Fortune 500 במגוון של מגזרים, והשותפים שלנו הם בין המשלבים, ספקי השירותים המנוהלים והמשווקים בערוצים הכי חשובים בעולם. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.perimeter81.com או תעקבו אחרינו: LinkedIn.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.