header 2

יום חמישי, 11 במרץ 2021

אנדרסן גלובל נכנסת לאיי טארקס וקייקוס

 

סן פרנסיסקו, 9 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE):

 

אנדרסן גלובל מחזקת את דריסת רגל שלה בקריביים עם חברת שיתוף הפעולה Misick & Stanbrook, אחת מחברות עורכי הדין הכי גדולות ומבוססות באיי טארקס וקייקוס.

 

Misick & Stanbrook שהוקמה ב-1981 על ידי השותפה הבכירה אריאל מיסיק היא בעלת יכולות של מלוא השירותים עם התמחויות בדיני חברות ומסחר, פיתוח תיירות ואתרי נופש, נדלן וליטיגציה. החברה מספקת שירותים בחו"ל ומקומיים למגוון רחב של לקוחות שכוללים חברות ומוסדות וגם משקיעים זרים ואנשים מאוד עשירים.

 

"במשך השנים בנינו מוניטין מעורר קנאה בשוק בכך שסיפקנו ללקוחות שלנו פתרונות הטובים מסוגם", אמרה אריאל. "ההגעה הבינ"ל שלנו והידע המקומי הנרחב הוכחו כגורמים רבי ערך בהצלחה שלנו, ושיתוף הפעולה שלנו עם אנדרסן גלובל מחזק את היכולות והיתרון התחרותי שלנו השוק".

 

מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן, אמר: "Misick & Stanbrook הם צוות חזק של עורכי דין עם רמת מומחיות מפורסמת בכל תחומי העיסוק שלהם. היכולות של החברה משלימות את הפלטפורמה הנוכחית שלנו באזור, שמחזקת את הגישה המשולבת הבלתי תלויה שלנו שקריטית להצלחה שלנו. שיתוף הפעולה הזה הוא עוד תוספת חשובה לאסטרטגיית ההתרחבות שלנו הקריביים".

 

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-7,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-258 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.