header 2

יום חמישי, 18 במרץ 2021

מעבדות ניקופיור מודיעות שFDA- קיבל בקשות טבק לפני שיווק נוספות של נוזלים אלקטרוניים וציוד של האלו

 

טאמפה, פלורידה, 16 במרץ 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

מעבדות ניקופיור Nicopure Labs  מודיעות שמינהל המזון והתרופות של ארה"ב (FDA) קיבל את כל בקשות הטבק לפני שיווק של מוצרי האלו לשלב הבחינה המדעית המהותית.

שישה חודשים בלבד אחרי ההגשה, בקשות הטבק לפני שיווק של מעבדות ניקופיור עבור נוזל הטבק האלקטרוני האלו טורקי, הערכה למתחילים של האלו טריטון II, הערכה למתחילים של האלו זירו וכל הרכיבים הנצרכים התומכים, התקבלו והתקדמו לשלב הסופי, הבחינה המדעית המהותית על ידי FDA. זאת אחרי שסבב המוצרים הראשון של האלו התקבלו במהירות והתקדמו, שלושה ימים אחרי ההגשה.

"המחויבות של יותר מ-12 שנים של האלו לייצר את מוצרי האידוי באיכות הכי גבוהה שיש לצרכנים בוגרים היא המשימה של הארגון שלנו כבר יותר מעשור", אמר ג'פרי סטמלר, מייסד שותף של מעבדות ניקופיור. "אנחנו מאמינים במדע ואנחנו מאמינים בשקיפות, לכבוד הוא לנו להמשיך לעבוד עם FDA, וכמו תמיד, לטובת הענף והדבר הכי חשוב מכולם, הלקוחות הנאמנים שלנו", אמר סטמלר.

בקשות הטבק לפני שיווק של האלו ש-FDA קיבל כוללות את:

1. נוזל הטבק האלקטרוני האלו טרייבקה

2. נוזל המנתול האלקטרוני האלו סבזירו

3. נוזל הטבק האלקטרוני האלו טורקי

4. נוזל הטבק האלקטרוני ללא טעמים האלו פיוז'ן

5. הערכה למתחילים של האלו טריטון II (והרכיבים הנצרכים התומכים)

6. הערכה למתחילים של האלו זירו (והרכיבים הנצרכים התומכים)

אודות מעבדות פיור

Pure Laboratories LLC מגיינסוויל, שפועלת מאז 2009 ומוכרת גם בשם מעבדות פיור וחברות הבת, כולל מעבדות ניקופיור, היא היצרנית המובילה של נוזלים אלקטרוניים של טבק ומנתול שמייצרת מוצרים זוכי פרסים בארצות הברית, שנמכרים ביותר ממאה מדינות. למעבדות פיור יש מפעל ייצור והפצה חדיש ביותר ששטחו 110,000 רגל רבוע בגיינסוויל, פלורידה עם חדר נקי ISO 7 ששטחו 10,000 רגל רבוע, מטה שנמצא בטמפה, פלורידה וגם פעילות באירופה.

למידע נוסף על מכירת הנוזלים אלקטרוניים פרימיום המיוצרים בארה"ב של האלו וקו מכשירי האידוי החדשניים, בקרו בבקשה באתר www.halowholesaledirect.com.

למידע נוסף על מלוא היכולות של מעבדות פיור, בקרו בבקשה באתר www.PureLabs.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.