header 2

יום שלישי, 16 במרץ 2021

Hatch LTK מציינת 100 שנים לקיומה

 

פילדלפיה, פנסילבניה, 15 במרץ 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

Hatch LTK, מעצמה עולמית בהנדסת תחבורה עם מומחיות מיוחדת בתעבורה, רכב ומערכות, תציין 100 שנה לקיומה ביום שני, 15 במרץ 2021.

 

החברה הוקמה בפילדלפיה, פנסילבניה ב-1921 על ידי לואיס טוביאס קלודר, שהיה העובד היחיד באותה עת. במשך השנים החברה גדלה ליותר מ-450 עובדים ב-23 משרדים שנמצאים בארבע מדינות, כולל סין ואוסטרליה. בנובמבר 2020 LTK התמזגה עם הץ', חברת הנדסה, ניהול פרויקטים ושירותים מקצועיים גלובלית עם יותר מ-9,000 עובדים במגזרי הכרייה, אנרגיה ותשתיות.

 

ציון יובל המאה של Hatch LTK יימשך במהלך 2021 כשהחברה תדגיש רגעים חשובים בהיסטוריה שלה, תארח אירועים עבור עובדים ולקוחות ותבצע פרויקטים למען הקהילה.

 

"כשאנו חוגגים את יובל המאה של החברה, אנו מסתכלים לאחור בגאווה בהישגים הגדולים שלנו", אמר דומיניק דיבריטו, המנהל הכללי של הץ', תשתיות, ארה"ב. "חיברנו קהילות, וזה איפשר לאנשים לנסוע בבוקר לעבודות טובות יותר. עזרנו לשנות את התכנון העירוני על ידי פיתוח של מסדרונות תחבורה חיוניים. ומילאנו תפקיד חשוב בהפחתת שינויי האקלים בכך שעזרנו לספק אפשרויות תחבורה יעילות יותר".

 

"באמצעות כל אלה, נשארנו קרובים לקהילות שאותן אנו משרתים, תורמים בחזרה על ידי התנדבות, ותמיכה במטרות נדבנות מקומיות. עכשיו כשהצטרפנו למשפחת הץ', אנחנו מסתכלים קדימה בציפייה רבה למאה השנים הבאות. ביחד, אין דבר שלא נוכל להשיג".

 

ג'ון ביאנצ'יני, יו"ר ומנכ"ל הץ', הוסיף: "כשאנו מהרהרים במאה השנים של Hatch LTK וההשפעה שיצרנו בזמן הזה, אנחנו מקבלים השראה להתבסס על המורשת הזאת כדי ליצור תוצאות ללא תקדים ללקוחות שלנו על ידי יצירת שותפות איתם כדי לפתח רעיונות טובים יותר עוד שנים רבות. השילוב של צוות התחבורה של LTK עם העובדים הרב תחומיים הגלובליים של הץ' שיש להם ניסיון רחב בתכנון ובנייה ברכבות משא, תעבורה ותשתיות נמלים מניב היצע שירותים מהמעלה הראשונה לכל הלקוחות שלנו. ביחד, נמשיך להתמודד עם האתגרים הכי קשים שניצבים בפני הקהילות שלנו והעולם עכשיו ובעתיד".

 

אודות הץ' Hatch

 

כל מה שהלקוחות שלנו מדמים לעצמם, המהנדסים לנו יכולים לתכנן ולבנות. עם יותר משישה עשורים של ניסיון טכני ועסקי במגזרי הכרייה, אנרגיה ותשתיות, והיסטוריה של החברה שנמשכת יותר ממאה שנים, אנחנו מכירים את העסק שלכם ומבינים שהאתגרים שלכם משתנים במהירות. אנחנו מגיבים מהר עם פתרונות שהם חכמים יותר, יעילים יותר וחדשניים. אנחנו מתבססים על 9,000 העובדים שלנו עם ניסיון ביותר מ-150 מדינות שיאתגרו את המצב הקיים וייצרו שינוי חיובי עבור הלקוחות שלנו, העובדים שלנו והקהילות שאנו משרתים.

 

מצא עוד מידע כאן: www.hatch.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.