header 2

יום ראשון, 14 במרץ 2021

פרסי סטיבי משיקים את הוובינרים של סדרת ההצלחה 22-25 במרץ כדי לעזור לארגונים להגיע ליעדים שלהם באי הוודאות של שנת 2021

 

סדרת ההצלחה של פרסי סטיבי

 

 

פרסי סטיבי מארחים סדרת וובינרים אינפורמטיביים עם ארבעה חלקים, סדרת ההצלחה של פרסי סטיבי, בין 22 ל-25 במרץ 2021, לאנשי מקצוע מכל הענפים והארגונים כדי ללמוד מהזוכים והשופטים הכי הטובים והכי מבריקים של פרסי סטיבי, מומחי תעשייה ומנהלים עסקיים.

 

פיירפקס, וירגיניה, 11 במרץ 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

The Stevie® Awards - פרסי סטיבי משתמשים בתוכנית הפרסים העסקיים ברמה העולמית שלהם כדי לעזור למקבלי הפרסים שלהם בעבר, בהווה ובעתיד להגיע ליעדים שלהם ולהקדים את העקומה עם ההשקה של סדרת וובינרים חדשה "סדרת ההצלחה של פרסי סטיבי".

 

פרסי סטיבי מארחים סדרת וובינרים אינפורמטיביים עם ארבעה חלקים, סדרת ההצלחה של פרסי סטיבי, בין 22 ל-25 במרץ 2021, לאנשי מקצוע מכל הענפים והארגונים כדי ללמוד מהזוכים והשופטים הכי הטובים והכי מבריקים של פרסי סטיבי, מומחי תעשייה ומנהלים עסקיים. המשתתפים בסדרת ההצלחה ילמדו איך לספר באופן יעיל את הסיפור של החברה, יקבלו מבט מאחורי הקלעים על תהליך השיפוט של פרסי סטיבי, יגלו איך לנצל זכייה לרווחים עתידיים, ועוד.

 

במשך 19 שנים פרסי סטיבי העניקו הכרה וכבוד להישגים יוצאי דופן ותרומות חיוביות של ארגונים ואנשי מקצוע עובדים בכל העולם. פרסי סטיבי יצרו את סדרת הוובינרים הזאת עבור מקבלי הפרסים שלהם בעבר, בהווה ובעתיד שעובדים ביחסי ציבור, תקשורת, שיווק ומעבר להם ומחפשים דרכים חדשניות להישאר זריזים ולהצליח בסביבה תחרותית עסקית.

 

באותו האופן שבו פרסי סטיבי מציעים קטגוריות של פרסים לכל גודל של עסק וענף, מהזנקים ועד לארגונים שיוצרים הכנסות של 50 מיליון דולר ויותר, משתתפים מתחום רחב של אוכלוסיות יוכלו ללמוד מהמושבים של סדרת ההצלחה.

 

המשתתפים בסדרת ההצלחה של פרסי סטיבי:

 

  • יגלו איך לנצל את הפרסים כדי להשיג הצלחה עתידית ולהוכיח אמינות ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים.
  • ילמדו איך להצטיין בסיפור הסיפור של החברה כדי להשיג הזדמנויות ולהתבלט.
  • יקבלו תובנות מה צריך כדי לזכות בפרס סטיבי מזוכי עבר.
  • יקבלו עצות איך לזכות בפרסים ומבט מאחורי הקלעים על תהליך ההרשמה והשיפוט בסשן שאלות ותשובות חי עם שופטים של פרסי סטיבי.
  • ייגשו לספריה של משאבים שיספקו הדוברים לפני, בזמן ואחרי הוובינרים.

הדוברים בוובינרים של סדרת ההצלחה הם מנכ"לים, מייסדים ואנשי עסקים מסוכנויות ייעוץ לחברות מפורסמות כמו סיסקו, פורד אוטוסן, IBM, מיקרוסופט ואחרות. שניים ממנחי הוובינרים הם אנשים חשובים בארגון של פרסי סטיבי: היו"ר הביצועי והמייסד של פרסי סטיבי, מייקל גלגר, מנחה את המושב "מה צריך כדי לזכות בפרס סטיבי?", ומתאמת השופטים של פרסי סטיבי, אנני ווייט, מנחה את המושב "עצות איך לזכות בפרסים ושאלות ותשובות עם שופטים של פרסי סטיבי".

 

לוח הזמנים והמושבים של הוובינרים בסדרת ההצלחה:

 

איך להצטיין בסיפור הסיפור של החברה
תאריך: יום שני, 22 במרץ 2021

עצות איך לזכות בפרסים ושאלות ותשובות עם שופטים של פרסי סטיבי
תאריך: יום שלישי, 23 במרץ 2021

מה צריך כדי לזכות בפרס סטיבי?
תאריך: יום רביעי, 24 במרץ 2021

ניצול הפרס שלך להצלחה עתידית
תאריך: יום חמישי, 25 במרץ 2021

 

תקצירים של המושבים של הוובינרים ופרטים על הדוברים אפשר למצוא כאן. כל וובינר יוזרם בשידור חי מ-14:00 - 13:00 שעון החוף המזרחי. שידורים חוזרים (לפי דרישה) ומצגות של הוובינרים יהיו זמינים עד סוף 2021.

 

כל הרשמה מאפשרת לעד חמישה אנשים להשתתף בסדרה, כלומר לכל אחד מהאנשים יהיה פרופיל משלו בפלטפורמה הווירטואלית של פרסי סטיבי כדי להשתתף בדיונים בהנחיית מנחים, צ'אט חי, משאלים, שאלות ותשובות ויצירת קשרים.

 

ההרשמה לסדרת ההצלחה תישאר פתוחה עד 25 במרץ 2021.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.