header 2

יום שני, 8 במרץ 2021

אינפורמה מרקטס מניעה התאוששות כלכלית על ידי חזרה בטוחה ומוצלחת לאולם התצוגה

 

אינפורמה מרקטס חוזרת לפי רצון הלקוחות לאירועים חיים, מניעה התאוששות כלכלית, קשרים וחדשנות באמצעות גישה יסודית של שיתוף פעולה לבטיחות

 

 

אורלנדו, פלורידה, 4 במרץ 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

כשתעשיות וכלכלות ברחבי העולם מחפשות הזדמנויות לבנות מחדש את העסקים אחרי מגיפת קוביד-19, אינפורמה מרקטס, Informa Markets, מארגנת גלובלית שיוצרת פלטפורמות למגוון רחב של ענפי תעשייה כדי לסחור, להתחבר ולצמוח, השיקה את מג'יק פופ אפ אורלנדו, בין 9 ל-11 בפברואר במרכז הכנסים של מחוז אורנג'. הפופ אפ, גרסה אזורית בקנה מידה קטן יותר של אירוע האופנה החשוב שלה שבדרך כלל מתקיים פעמיים בשנה בלאס וגאס, נבאדה, היה הזדמנות "הכל במקום אחד" מקיפה למגזרים שונים של תעשיית האופנה, אחת מהתעשיות הרבות שנפגעו קשה מההשפעה הכלכלית ההרסנית של מגיפה, לגלות מותגים חדשים, ליצור קשרים באופן בטוח עם קמעונאים עם אותו הלך מחשבה וליצור הכנסות מאוד נחוצות.

 

Informa Markets Fashion, התיק עם השם ההולם של פלטפורמות מיקור של בגדי גברים, בגדי נשים, הנעלה וביגוד של מארגני הפלטפורמות, סקר לקוחות בסוף 2020 כדי לזהות איך לענות באופן הטוב ביותר על הצרכים של קהילת האופנה. התשובה הייתה רצון מהדהד מצד מותגים וקמעונאים באחד לחזור לאולם התצוגה ברבעון הראשון של 2021, זמן קנייה קריטי בתעשיית האופנה. בתגובה, אינפורמה מרקטס התקדמה עם גישה היברידית, והשיקה שוק מקוון, MAGIC Digital, לצד אירוע פיזי באורלנדו. אינפורמה מרקטס מאמינה מאוד בפורמט הווירטואלי ככלי משלים חזק ומנוע שני ארוך טווח ל-450 פלוס המותגים שלה, אבל העניין באירוע הפיזי עלה על הציפיות שלה -- נרשם מספר מדהים של 40% יותר הרשמות מהחזוי לתצוגה באורלנדו.

 

"בתעשיית האופנה לחוש המישוש יש תפקיד חשוב", אמרה קלי הלפמן, נשיאה מסחרית, Informa Markets Fashion. "הקניינים צריכים לראות ולחוש בדים. הדיגיטל הוא כלי מדהים כדי לשמור על קשר, ועוזר לאפיין מגמות קנייה, אבל הכוח של פנים אל פנים יהיה תמיד חשוב -- אינטראקציה אישית אי אפשר לשכפל באמת בפורמט דיגיטלי. נתונים יכולים להנחות קבלת החלטות, אבל קבלת כשירות של ספקים אצל לקוחות פוטנציאליים היא לא רק חוויה של לחיצה אחת -- היא מצריכה הבנה עמוקה ובניית קשרים ברוב המקרים. השנה האחרונה הוכיחה יותר מאי פעם את הערך האמיתי של קשר אנושי, וראינו את זה משתקף בהתלהבות לאירוע הזה, ובהצלחה שלו".

 

מג'יק פופ אפ אורלנדו כלל מערך מגוון של מעצבים בעלי עתיד מבטיח ומותגים יותר גדולים ומבוססים שלהוטים להתקשר עם קמעונאים של חנויות ענק, מקוונים, מיוחדים ובוטיק, עם מטרה משותפת להמריץ מחדש את תעשיית האופנה שנפגעה קשה.

 

"אנחנו אוהבים את מג'יק וכל כך שמחים לחזור לכאן", אמרה האנה ג'ונג מ-By Together, סיטונאית אופנה. "פגשנו כל כך הרבה לקוחות חדשים ומגוונים כאן באורלנדו. הקניינים התלהבו מאוד שמג'יק חזרה לשוק עם אירוע הפופ אפ הזה".

 

אבל אופנה היא לא המגזר היחיד שלהוט לחזור לאולם התצוגה -- זאת מגמה שאינפורמה מרקטס מחפשת בכל המגזרים שהיא משרתת. במאי אינפורמה מרקטס תארח פלטפורמה לתעשיית התעופה, גם בחיפוש אחר ערוץ ללימוד, חדשנות וגילוי שמגיע מעבר למסך. ביוני המארגנים מתכננים לחזור ללאס וגאס, הבית של רבים מהאירועים המקצועיים הגדולים ביותר של אמריקה, בתגובה להתלהבות דומה מצד קהילות כמו בנייה, קוסמטיקה ומיחזור ופסולת.

 

"האירועים שלנו הם פלטפורמות לבנייה מחדש ולהמרצה מחדש של ענפי תעשייה", אמרה ננסי וולש, נשיאה, צפון אמריקה, אינפורמה מרקטס. "הם ממלאים תפקיד באמת חשוב בבניית קשרים, בגילוי חידושים וביצירת הכנסות בקהילות שאותן הם משרתים, במיוחד כשהם נעשים באופן בטוח ומבוקר. האירוע הזה לא שירת רק את תעשיית האופנה, אלא קהילות בתחומים של בריאות ותזונה, רישוי מותגים, בנייה, תעופה ועוד. כל התעשיות כמעט נפגעו מהמגיפה, והלקוחות שלנו, שרבים מהם הם בעלים של עסקים קטנים, מאמינים באמת שהפלטפורמות האלה יותר קריטיות מאי פעם בעבר".

 

ההשפעה של הפלטפורמות האלה, עם זאת, היא לא רק בכך שהן מאפשרות צמיחה והתפתחות של מגזרי תעשייה. הן גם מספקות הזדמנות כלכלית אזורית משמעותית. תעשיית התערוכות המקצועיות תורמת לפי הערכות ערך כלכלי שנתי של 2.24 מיליארד דולר לעיר לאס וגאס לבדה, ומחקר מ-2018 מראה שבכל העולם תערוכות מקצועיות מביאות בממוצע 303 מיליון מבקרים לערים המארחות בכל שנה, תומכות ב-1.3 מיליון משרות ויוצרות מכירות עסקיות של 136.9 מיליארד דולר. ההשפעה של המגיפה על מי שעובד בענף התיירות והאירוח הרסנית, ותערוכות מקצועיות תומכות בכלכלות מקומיות, יוצרות הכנסות למלונות, מרכזי כנסים ועסקים מקומיים שמייצגים מלצרים, טבחים, ספקי אבטחה, נהגים, אומנים, בתי דפוס, צלמים, נגרים, פועלים ועוד. באורלנדו האירוע סיפק ערך כלכלי המוערך ב-13.5 מיליון דולר לעיר במשך שלושה ימים בלבד.

 

"לכבוד הוא לנו שמילאנו תפקיד באירוח המוצלח של מג'יק פופ אפ אורלנדו. אנחנו מחויבים לשמור על הבריאות והבטיחות של העובדים, האורחים והמשתתפים בכל האירועים שמתקיימים ב-OCCC, ואנחנו שמחים לשתף פעולה עם ארגונים כמו מג'יק ששותפים למחויבות שלנו לביטחון", אמר מרק טסטר, מהל כללי, מרכז הכנסים של מחוז אורנג'. "חוויתי ממקור ראשון את המחויבות של הצוות של מג'יק פופ אפ אורלנדו לנקיטת אמצעים ליצירת כנס בטוח ומבוקר, ועבדנו ביחד באופן קרוב להשגת המטרה המשותפת הזאת".

 

ענפי תעשיה וכלכלות מקומיות מחפשים בלהיטות הזדמנויות להתאושש, אבל הבטיחות נשארת אלמנט יסודי ליבתי בחזרה של אינפורמה מרקטס לאולם התצוגה. אינפורמה עזרה להוביל גישה כלל ענפית לבטיחות באירועים מקצועיים, שמכונה תקן הכל בטוח, שמספק קווים מנחים כדי להבטיח שהבטיחות מקבלת עדיפות בכל האירועים המקצועיים. התקן היה עבודה משותפת שאומצה אצל רוב המארגנים של תערוכות מקצועיות בעולם בתמיכה של איגודים מענף האירועים ושותפים חשובים, והוא נבדק באופן אובייקטיבי על ידי צוות של מומחים לרפואה. במג'יק פופ אפ אורלנדו הקווים המנחים האלה קמו לתחייה באמצעות ביתני קונספט פתוחים, מעברים מורחבים, יותר ממאה יחידות חיטוי ושגרירי בטיחות וגם עטיית מסיכות חובה, בדיקות חום והכי חשוב, הוכחה לבדיקת קוביד-19 שלילית כדי להיכנס לאולם התצוגה -- התצוגה הראשונה מסוגה שהיו בה בדיקות במקום כדי לתמוך בבטיחות המבקרים.

 

בשבועות שאחרי שנמסר על אמצעי בטיחות מתוגברים, כולל בדיקות, ההרשמות למג'יק אורלנדו זינקו, סימן לכך שקהילות להוטות לחזור לאולם התצוגה, שבו גם הבטיחות וגם ההצלחה שלהן מקבלות עדיפות. דרישה לבדיקות היא לא בהכרח התקדמות, אבל אינפורמה מרקטס רואה במאמץ מתמשך להתמקדות בקהלים כשירים ואמצעי בטיחות מחמירים מנוע כפול בהנעה של התאוששות כלכלית, לא רק בתעשיית התערוכות המקצועיות אלא גם בתעשיות והקהילות שהם משרתים ובערים שמארחות את האירועים שלהם.

 

"אני חושב שזה עוצמתי שכתעשייה אנחנו מחויבים להנחיות של הכל בטוח כדי להבטיח שאנחנו מתקרבים לבריאות ולבטיחות באותה הקפדה", אמר קווין תורנטון, סגן נשיא לתפעול באינפורמה מרקטס. "עכשיו, יותר מאי פעם, חשוב שהתעשייה שלנו תפעל יחד כדי להוכיח שאנחנו יכולים לחזור לאולם התצוגה והקהילות שלנו יכולות להתחבר מחדש בדרכים בטוחות. הבדיקות הן אולי חלק חשוב מזה, אבל בטווח הארוך אני חושב שהערך נמצא באמת במחויבות המשותפת שלנו לאירועים שבעקביות נותנים ערך לבטיחות. על ידי המאמץ המשותף שלנו, הוכחנו שאירועים חיים יכולים להתנהל עם מתן עדיפות לבריאות של המבקרים, וזה סימן להתחלה כלכלית מחודשת אמיתית של קהילת האופנה, ענפי התעשייה הרבים האחרים שאנו משרתים וגם הערים שמארחות את האירועים שלנו".

 

בנוסף לחזרה לאירועים הגדולים שלה ב-2021, אינפורמה מרקטס מתכננת לארח פופ אפים אזוריים דומים בקנה מידה קטן יותר בערים ברחבי העולם כשהן מתחילות בהדרגה לחזור לחוויות של אירועים פנים אל פנים. מארגני הפלטפורמות גם מתכננים להמשיך בגישה היברידית לאירועים כדי לאפשר הזדמנויות רחבות יותר ללקוחות להשתתף ולקהילות להשתקם, באינטרנט וגם באולם התצוגה.

 

למידע נוסף על תקן הכל בטוח, בקרו בבקשה באתר http://www.informa.com/allsecure. למידע נוסף על בדיקות, בקרו בבקשה באתר www.magicfashionevents.com.

 

אודות אינפורמה מרקטס

 

אינפורמה מרקטס Informa Markets יוצרת פלטפורמות בשביל ענפי תעשייה ושווקים מיוחדים כדי לסחור, לחדש ולצמוח. אנחנו מספקים למשתתפים בשווקים ברחבי העולם הזדמנויות להיות מעורבים, לחוות ולעשות עסקים באמצעות תערוכות פנים אל פנים, שירותים דיגיטליים ממוקדים ופתרונות של נתונים לפעולה. אנחנו מחברים קונים ומוכרים ביותר מתריסר ורטיקלים גלובליים, כולל תרופות, מזון, טכנולוגיה רפואית ותשתיות. כחברה עושת השוק המובילה בעולם, אנחנו מפיחים חיים בתחום מגוון של שווקים מיוחדים, משחררים הזדמנויות ועוזרים להם לשגשג 365 ימים בשנה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.informamarkets.com.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.