header 2

יום שני, 15 במרץ 2021

קריאה להירשם לפרסי העסקים הבינלאומיים לשנת 2021

 

התוכנית השנתית ה-18 של פרסי סטיבי תוצג בסתיו הזה בפריס

 

פרסי העסקים הבינלאומיים

 

הזוכים בפרסי העסקים הבינלאומיים יצוינו בטקס הענקת פרסים בסתיו הזה. אפשר למצוא את לוח הזמנים של המועדים האחרונים להגשה באתר

www.stevieawards.com/IBA.

 

 

פיירפקס, וירגיניה, 10 במרץ 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

The Stevie® Awards - פרסי סטיבי פתחו את הרשמה לפרסי העסקים הבינלאומיים השנתיים ה-18, תחרות פרסי העסקים הראשונה במעלה בעולם, שמושכת מועמדויות מארגונים מיותר מ-60 מדינות וטריטוריות בכל שנה.

 

כל האנשים והארגונים בכל העולם -- ציבוריים ופרטיים, עם כוונת רווח וללא כוונת רווח, גדולים וקטנים --  רשאים להגיש מועמדויות לפרסי העסקים הבינלאומיים. המועד האחרון להרשמה המוקדמת, עם דמי הרשמה מופחתים, הוא 13 באפריל. המועד האחרון הסופי להרשמה הוא 12 במאי, אבל הרשמות מאוחרות יתקבלו עד 16 ביוני עם תשלום של דמי איחור. פרטים על ההרשמה אפשר למצוא כאן: www.StevieAwards.com/IBA.

 

חברי שופטים הכוללים יותר מ-150 מנהלים בכירים מרחבי העולם יקבעו את הזוכים בפרסי סטיבי של זהב, כסף וארד. הזוכים יוכרזו ב-12 באוגוסט, ויצוינו בנשף גאלה בפריס, צרפת ב-23 באוקטובר, אם התנאים יאפשרו.

 

פרסי העסקים הבינלאומיים מעניקים הכרה בכל ההיבטים של מקום העבודה. הקטגוריות הן:

 

יש הרבה תכונות חדשות ומעודכנות של פרסי העסקים הבינלאומיים ב-2021:

 

זוכי פרסי סטיבי בפרסי העסקים הבינלאומיים של 2020 כוללים את Deutsche Telekom Services Europe (סלובקיה), Ernst & Young (ארה"ב), IBM (ארה"ב), Facebook India Online Services (הודו), Freelancer.com (אוסטרליה) Ooredoo Group (קטאר), REMAP (קנדה), Türkiye İş Bankası (טורקיה), Thai Life Insurance (תאילנד), Telecommunication Services Limited 0הונג קונג), LLYC (ספרד), Warner Media (ארה"ב) ורבים אחרים.

 

אודות פרסי סטיבי

 

The Stevie® Awards - פרסי סטיבי מוענקים בשמונה תוכניות: פרסי סטיבי של אסיה פסיפיק, פרסי סטיבי הגרמניים, פרסי העסקים האמריקנים, פרסי העסקים הבינלאומיים, פרסי סטיבי למעסיקים גדולים, פרסי סטיבי לנשים בעסקים, פרסי סטיבי למכירות ושירות לקוחות, ופרסי סטיבי של המזרח התיכון, החדשים. התחרויות של פרסי סטיבי מקבלות 12,000 הרשמות בכל שנה מארגונים ב-70 מדינות. פרסי סטיבי, המוקירים ארגונים מכל הסוגים והגדלים ואת האנשים שמאחוריהם, מכירים בביצועים מצוינים במקום העבודה בכל העולם. מידע נוסף על פרסי סטיבי נמצא באתר http://www.StevieAwards.com.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.