ההכנסות ממערכת התמחור הדינמי גדלו בכ-60% אל מול שנת 2019 ובכ-285% אל מול שנת 2018 לרמה של 6.5 מיליון ₪ שיעור הרווח הגולמי עלה ל – 75% והחברה נערכת לגידול מואץ במכירות במהלך 2021 לדברי פיני מנדל מנכ״ל החברה, ״התוצאות הכספיות של קוויקליזארד לסוף 2020 מוכיחות, בשנה השנייה ברציפות, את הפוטנציאל הטמון במערכת התמחור הדינמי 2020 ולראייה, השנה צפינו בגידול של כ-60% בהכנסות וכ-75% ב-ARR. בחודש שחלף מאז הפכנו לציבוריים חרטנו על דגלנו התרחבות גלובלית ובעזרת הכסף שגייסנו נוכל ליישם את חזוננו להתרחבות גלובלית וחדירה לשווקים חדשים, נוכל להאיץ את פיתוח המוצרים ולגייס צוות איכותי נוסף על מנת לבסס מובילות גלובלית ולהציף ערך למשקיעים שלנו. בחודש האחרון בלבד גייסנו כ-10 עובדים לחיזוק והעמקת פעילות המכירות והשיווק, ביעדים דוגמת צרפת, אנגליה, גרמניה, שוויץ, אוסטריה, בלגיה, הולנד וספרד. בנוסף, נגייס בהמשך השנה אנשי מכירות ייעודיים להתרחבות בשווקים של ארצות הברית וסקנדינביה וכל זאת על מנת לעמוד ביעדים האסטרטגיים של החברה בשנים הבאות. לצד חיזוק מערך המכירות והשיווק, קוויקליזארד, ממשיכה לחזק את פעילות המו״פ. אנחנו שמים דגש על המשך פיתוח מואץ של אלגוריתמיים מבוססיAI ופיתוח מוצרים חדשים שצפויים לצאת לשוק במהלך החודשים הקרובים. מוצרים אלו יאפשרו ללקוח מענה ותמחור מדויק יותר מבוסס מלאי, מיקום גיאוגרפי וביקוש; בשילוב שימוש במגוון רב של מקורות מידע שונים פנימיים וחיצוניים לארגון. הפיתוחים הללו יעניקו ללקוח יכולות חיזוי מדויקות ורגישות להתאמת מחירים שונים לשווקים שונים.
במבט על השוק ולאור המגפה העולמית, אנו צופים בנקודת מפנה בקרב לקוחות גדולים ובינונים הצמאים לשינוי ולפתרון עבור מערכות התמחור האנלוגיות בעסק. אין ספק שהקורונה מאירה את הצורך שבתמחור דינמי ומחזקת את ההבנה שעל מנת להתמודד עם ביקושים משתנים בערוצים משתנים יש לנקוט בגישה דינמית מבוססת AI.
המוצר שפיתחנו, מוביל בהשוואה לחברות מתחרות באירופה בזכות היתרון הטכנולוגי שלנו. כאשר מעל הכל, בולטת מערכת התמחור הרב ערוצית הייחודית של קוויקליזארד, המאפשרת ללקוחות גלובליים ממדינות שונות ובסוגי מטבעות שונים, להתאים ולשנות מחירים הן בחנויות הפיזיות והן באון ליין. השינויים הניתנים לביצוע לא נעצרים ברמת הלקוח, המערכת שלנו מאפשרת גם למפתחים, בבית הלקוח, לבצע שינויים שוטפים במערכת באופן עצמאי ולפי הצורך הקיים – מדובר על מהפכה של ממש והצפת ערך לקהל לקוחותיה.
החברה פועלת במגוון תחומי פעילות, כגון אלקטרוניקה, מזון, DIY, אופנה, ספורט, ספרים, חנויות כל-בו, קמעונאי נישה ופארמה - תחום אותו היא רואה כאסטרטגי עבורה.״
|
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.