header 2

יום שבת, 27 במרץ 2021

חברת טומי הילפיגר ממנה את אלגרה אוהייר למנהלת שיווק ראשית גלובלית

 

אמסטרדם, הולנד, 25 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE) :

 

חברת טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp. [NYSE:PVH], שמחה להודיע על המינוי של אלגרה אוהייר למנהלת שיווק ראשית, טומי הילפיגר גלובל בתוקף מ-12 באפריל 2021. במסגרת התפקיד, אוהייר תפתח ותבצע אסטרטגיות שיווק גלובליות חדשניות כדי להגיע ולערב את הדורות קיימים והבאים של צרכני טומי הילפיגר.

 

"המינוי של אלגרה הוא הצעד הבא המכריע בעידן החדש הזה של טומי הילפיגר", אמרה אייברי בייקר, נשיאה ומנהלת מותגים ראשית, טומי הילפיגר גלובל. "היא תהיה כוח מניע בהפחת חיים בחזון החדש של המותג שלנו באמצעות יצירתיות ברמה עולמית, דיגיטל ואסטרטגיות של שיווק רב ערוצי. הקשר העמוק שלה לתרבות והניסיון המוכח בהגדלת הרלבנטיות והעסקים אצל צרכנים גלובליים יהיו נכס גדול. אני מאוד נרגשת שאלגרה מצטרפת לצוות שלנו כדי למלא תפקיד מוביל בבניית הדור הבא של מעריצי טומי".

 

"טומי הילפיגר היה תמיד מותג שמקדים את העקומה, ואני שמחה להתחיל את המסע הזה עם הצוות בתוך סביבה צרכנית שהשתנתה באופן דרסטי", אמרה אוהייר. "ביחד נתמודד חזיתית עם המציאויות החדשות האלה, עם מיקוד ביצירת חוויות מותג מלהיבות ומפתיעות לכל הצרכנים, ונפתח עוד את המעמד שלנו כמשווקים ברמה עולמית על ידי מתיחת גבולות תרבותיים ויצירתיים".

 

אוהייר מביאה ניסיון של 25 שנים בשיווק, היא עבדה עם מותגים צרכניים גלובליים כולל אדידס, Bang & Olufsen, צ'מפיון, לי ורנגלר. תפקידה האחרון היה מנהלת השיווק הראשית בגאפ, שם הובילה את צוות השיווק הגלובלי לתת השראה לצרכנים בכל נקודות המגע של המותג, כולל תקשורת, קמעונאות, דיגיטל, מדיה חברתית ויח"צ, באמצעות שיווק דיגיטל תחילה וגישה של קמעונאות רב ערוצית. לפני זה, אוהייר הובילה את השיווק של המותג Originals של אדידס שם הייתה אחראית על כל הקמפיינים של המותג, שיתופי הפעולה עם שותפים כמו פארל וויליאמס, אלכסנדר וואנג וצ'יילדיש גמבינו, וכל הפעלות התקשורת השיווקית בכל העולם.

 

טומי הילפיגר הוא אחד ממותגי סגנון החיים המובילים בעולם, עם שם וזהות שמוכרים בכל העולם. יוזמות השיווק של החברה ממלאות תפקיד חשוב בהגדלת הנוכחות של טומי הילפיגר באמצעות גידול עקבי במודעות הגלובלית למותג ואסטרטגיות שמתרכזות בצרכן ובונות ומשמרות בסיס מעריצים נאמן. כיום החשיפה למותג בשיא של כל הזמנים, תוצאה של קולקציות בולטות, קמפיינים, שותפויות והפעלות משפיעות של צרכנים.

 

אודות טומי הילפיגר

 

עם תיק מותגים שכולל את טומי הילפיגר וטומי ג'ינס, Tommy Hilfiger - טומי הילפיגר היא אחת מקבוצות סגנון החיים של בגדי מעצבים פרימיום הכי מוכרות בעולם. היא מתמקדת בעיצוב ושיווק של בגדים ובגדי ספורט מחויטים באיכות גבוהה לגברים, קולקציות ביגוד ובגדי ספורט לנשים, בגדי ילדים, קולקציות ג'ינס, הלבשה תחתונה (כולל חלוקים, בגדי שינה ובגדי בית), הנעלה ואביזרים. באמצעות מקבלי רישיונות נבחרים, טומי הילפיגר מציע מוצרי סגנון חיים משלימים כגון משקפיים, שעונים, בשמים, בגדי ים, גרביים, מוצרי עור קטנים, מוצרים לבית ומזוודות. קו המוצרים טומי ג'ינס כולל בגדי ג'ינס והנעלה לגברים ונשים, אביזרים ובשמים. הצרכנים ברחבי העולם יכולים להשיג את מוצרי המותגים טומי הילפיגר וטומי ג'ינס באמצעות רשת נרחבת של חנויות טומי הילפיגר וטומי ג'ינס, חנויות מיוחדות וחנויות כלבו מובילות, קמעונאי אינטרנט נבחרים ובאתר www.tommy.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.