header 2

יום רביעי, 4 באוגוסט 2021

Synchronoss Personal Cloud נבחר לשילוב בערוצים המקוונים והקמעונאיים של קיטאמורה היפנית

 

השותפות החדשה תאפשר לקמעונאית היפנית להציע אחסון תכנים במסע הדיגיטציה של שירותים נוספים שלה

 

 

ברידג'ווטר, ניו ג'רסי, 3 באוגוסט 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Synchronoss Technologies, Inc. (נאסד"ק: SNCR), מובילה עולמית וחדשנית בענן, שירותי מסרים ומוצרים דיגיטליים ופלטפורמות, הכריזה כי קיטאמורה (Kitamura), קמעונאית מולטימדיה יפנית, בחרה בפתרון Synchronoss Personal Cloud לשילוב בערוצים הקמעונאיים והמקוונים שלה. התוספת של הענן האישי תעניק ללקוחות הקמעונאיים והמקוונים של קיטאמורה את היכולת לגבות ולנהל את התכנים הדיגיטליים רבי הערך שלהם, כולל תמונות וסרטוני וידאו, מכל מכשיר.

קיטאמורה היא מהקמעונאיות הגדולות ביותר ביפן והיא מציעה שירותים ומוצרים המתייחסים לתחום הצילום, כולל מצלמות, הדפסת תמונות, דיבוב וידאו, סטודיו לצילום, אלבומי תמונות וכדומה. לחברה למעלה מ-1,000 מיקומים קמעונאיים ברחבי המדינה ויש לה יותר מ-20 מיליון משתמשים משלמים בכל שנה, ובערך 10 מיליון משתמשים רשומים לשירותים המקוונים שלה. באמצעות שילוב זה תוכל קיטאמורה לספק חוויה מקוונת וקמעונאית חלקה עם פתרון הענן האישי הלא ממותג החדש.

 

"אנו נרגשים לשתף פעולה עם סינכרונוס כדי לשלב את פתרונות הענן האישיים שלה בערוצים המקוונים והקמעונאיים שלנו", אמר הג'ימה יאנאגישאווה, מנכ"ל קיטמורה. "תמיד היינו מחויבים להפיח חיים בזיכרונות של הלקוחות שלנו באמצעות המדיום של הצילום, ופתרון ענן זה הוא השלב הבא שלא רק שיאפשר ללקוחותינו ליהנות מהזיכרונות שלהם, אלא גם לאחסן, לארגן ולנהל אותם בבטחה. אנו מצפים להביא את השירות החדש הזה ללקוחותינו כאשר אנו ממשיכים במסע הדיגיטציה של הפתרונות שלנו".

 

פתרון הענן האישי הלא ממותג של סינכרונוס אומץ בידי מפעילות מובייל וחברות אחרות ברחבי העולם. הפתרון מעניק ללקוחותיהם חוויית ענן מאובטחת ובטוחה, ואת היכולת לאחסן ולסנכרן את התוכן הדיגיטלי שלהם - מפתח לבניית נאמנות למותג ושביעות רצון מצד הלקוחות, בעולם שהופך יותר ויותר למקוון. בנוסף הוא מספק לארגונים אלו את הגמישות להוסיף במהירות שירותים תורמי ערך נוספים המחזקים את השורה התחתונה.

 

אנתוני סוסי, נשיא סינכרונוס אינטרנשיונל, אמר כי הוא שמח לעבוד עם קיטאמורה על פתרון הענן החדש שלה. "פתרון הענן הזה יהיה כלי מפתח עבור קיטאמורה מכיוון שהוא יגדיל את מספר נקודות המגע הדיגיטליות שלה ויבקש ליצור תזרימי הכנסה חדשים מעבר לעסקי ההדפסה והקמעונאות המסורתיים שלה. אנו מצפים לשתף פעולה עם קיטאמורה בעת שהיא מביאה שירותים חדשים וחדשניים ללקוחותיה", אמר סוסי.

 

כדי ללמוד עוד אודות פתרונות הענן של סינכרונוס, בקרו  synchronoss.com/solutions/cloud

אודות Synchronoss

Synchronoss Technologies (נאסד"ק: SNCR) בונה תוכנה המאפשרת לחברות ברחבי העולם להתחבר למנויים שלהן בדרכים מהימנות ומשמעותיות. אוסף המוצרים של החברה מסייע לייעל את הרשתות, לפשט את תהליך השימוש הראשוני של המשתמשים, ולייצר מעורבות גבוהה יותר של מנויים במטרה להפיק זרמי הכנסות חדשים, להפחית עלויות ולהגדיל את מהירות ההגעה לשוק. מאות מיליוני מנויים סומכים על מוצרי סינכרונוס על מנת להישאר מסונכרנים עם האנשים, השירותים והתוכן שהם אוהבים. זו הסיבה שיותר מ-1,500 העובדים המוכשרים של סינכרונוס ברחבי העולם שואפים בכל יום לדמיין מחדש עולם מסונכרן. לקבלת מידע נוסף: www.synchronoss.com

אודות Kitamura

Kitamura קיטאמורה היא חברה מובילה ביפן בתחום השירותים והמוצרים המתייחסים לתחום הצילום והווידאו. ברשות החברה המעבדות הפנימיות הגדולות ביותר (לעיבוד וידאו ותמונות) והיא מספקת את שירותיה ומוצריה ביותר מ-1,000 חנויות קמעונאיות ברחבי המדינה ובאופן מקוון. המשימה של החברה היא לעצב את הזיכרונות של הלקוחות לא רק אותו רגע אלא גם לעשורים הבאים, לשחזר תמונות, ולהחיות זיכרונות יקרים מפז.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.