header 2

יום שלישי, 31 באוגוסט 2021

Ouster מרחיבה את הנוכחות המסחרית למזרח התיכון

 

שותפים עם מפיצים ואינטגרטורים מובילים באזור להאצת אימוץ הלידאר הדיגיטלי

 

סן פרנסיסקו, 30 באוגוסט 2021, (BUSINESS WIRE):

 

Ouster, Inc. (NYSE: OUST), ("אוסטר" או "החברה"), ספקית מובילה של חיישני לידאר דיגיטליים ברזולוציה גבוהה לתעשיות התעשייה, הרכב, התשתית החכמה והרובוטיקה, הודיעה היום על תוכניותיה להתרחבות מסחרית באזור המזרח התיכון. החברה  הקימה צוות שבסיסו בדובאי ופועלת להקים רשתות הפצה מקומיות לתמיכה באימוץ לידאר דיגיטלי באזור.

 

Ouster מחויבת להקים נוכחות במזרח התיכון כדי לשרת את לקוחותיה שם, ולמצב את עצמה טוב יותר כדי לתמוך בביקוש הגובר בחיישני לידאר דיגיטליים ברזולוציה גבוהה ברחבי העולם. אוסטר מצפה להביא לקוחות חדשים בכל אחד מארבעת האנכיים התעשייתיים שלה, כאשר תת-שווקי התשתית החכמים הם מניעי צמיחה מרכזיים באזור. Ouster עובדת כיום עם מפיצים מובילים ושותפי אינטגרציה כדי לתמוך בהיצע פתרונות עבור מערכות תחבורה חכמות ויישומי אבטחה וכן במקרי שימוש אחרים.

 

"עם הקמת רשתות הפצה ושותפויות חדשות במזרח התיכון, אוסטר מצפה לנצל יוזמות למודרניזציה של תשתיות ולתמיכה בביקוש הגובר לפתרונות לידאר דיגיטליים בשוקי האבטחה, התשתיות החכמות, הרובוטיקה והאוטומציה התעשייתית המתקדמים באזור. אנו נרגשים להציע פתרונות לידאר דיגיטליים על מנת ללכוד את ההזדמנויות החדשות הללו בכל אחד מהתעשייה האנכית שלנו במזרח התיכון", אמר אשיש צ'אוולה, המנהל הכללי של אוסטר למזרח התיכון.

 

קשריה של אוסטר כוללים את המפיצים הבאים ושותפי האינטגרציה במזרח התיכון:

 

Kempston Controls LLC (KCL) היא מפיצה עולמית מובילה של מוצרי בקרת תהליכים חשמליים, אוטומציה ורכיבים אלקטרוניים עם פעילות במזרח התיכון המבוססת על איחוד האמירויות ורשת אזורית של מעל 8,000 לקוחות. KCL תתמוך באוטומציה תעשייתית, פתרונות רכב אוטונומי, יישומי אבטחה היקפית, יישומים למניעת התנגשות עם חיישני Ouster.

 

Elimec היא מפיצה מובילה של מוצרי אוטומציה ורכיבים להייטק ליישומים מסחריים בתחומי אבטחה, רובוטיקה, תעופה וחלל וים בישראל אשר יציעו חיישני אוסטר לידאר.

 

Bell Tronics היא מפיצה מובילה של מוצרים ורכיבים טכנולוגיים ליישומים מסחריים באבטחה, מעקב ואנכי ערים חכמות בישראל. Bell Tronics תשתמש בחיישני Ouster עבור יישומי רובוטיקה ונהיגה אוטונומית, כמו גם פתרונות עיר חכמה ומעקב.

 

Solas Marine Services Group היא ספקית מובילה של פתרונות כיבוי אש, הצלה ובטיחות מלאים לתעשיות הימיות ולתעשיות הנפט והגז שבסיסה באיחוד האמירויות. Solas Marine שיתפה פעולה עם אוסטר לפיתוח פתרונות אבטחה ותמיכה בשילובי לידאר דיגיטליים לפרויקטי התקנה ביבשה ובחוף ברחבי המזרח התיכון.

 

למידע נוסף על המפיצים ושותפי האינטגרציה של אוסטר, בקרו https://ouster.com/partners/distributors

 

אודות Ouster

Ouster (NYSE: OUST) היא ספקית מובילה של חיישני לידאר דיגיטלי ברזולוציה גבוהה לתעשיות התעשייה, התשתית החכמה, הרובוטיקה והרכב. מוצרי Ouster מציעים שילוב מצוין של מחיר וביצועים ובנויים על סט דרישות גמישות מספיק כדי להתפרש על פני מאות מקרי שימוש ולאפשר אוטונומיה מהפכנית בתעשיות שונות. לאוסטר יש כ-600 לקוחות ביותר מ-50 מדינות עם משרדים ביבשת אמריקה, אירופה, אסיה-פסיפיק והמזרח התיכון. לקבלת מידע נוסף, בקר www.ouster.com, או צרו איתנו קשר בטוויטר או בלינקדאין.

 

הצהרות צופות פני עתיד

 

הודעה לעיתונות זו כוללת "הצהרות צופות פני עתיד" במשמעות הוראות "הנמל הבטוח" של חוק הרפורמה בליטיגציה של ניירות ערך פרטיים מ-1995, לרבות, בין היתר, הצהרות בדבר היכולת למכור את מוצריה במזרח התיכון, צמיחה ושימור מפיצים, אימוץ מוצריה על ידי יצרני ציוד מקורי (OEM) ולקוחות אחרים במזרח התיכון, התאמת היישומים עבור יישומים אוטומטיים מסוימים, ביקוש אספקה פוטנציאלי עבור החיישנים של Ouster, תחזית פיננסית ומיצוב שוק. הצהרות צופות פני עתיד מעניקות ל- Ouster את הציפיות והתחזיות הנוכחיות שלה בנוגע למצבנו הפיננסי, לתוצאות הפעילות, התוכניות, היעדים, הביצועים העתידיים והעסקים שלנו. אתם יכולים לזהות הצהרות צופות פני עתיד על ידי העובדה שהם אינם מתייחסים אך ורק לעובדות היסטוריות או עדכניות. הצהרות אלה עשויות לכלול מילים כגון "לצפות", "הערכה", "לצפות", "פרויקט", "תוכנית", "מתכוון", "מאמין", "עשוי", "יהיה", "צריך", "יכול להיות", "סביר" ומילים אחרות ותנאי משמעות דומה בקשר עם כל דיון על העיתוי או האופי של ביצועים תפעוליים או פיננסיים עתידיים או אירועים אחרים. כל ההצהרות צופות פני עתיד כפופות לסיכונים ולאי-ודאויות שעלולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות מהותית מאלה שציפינו להן, כולל: ההיסטוריה התפעולית המוגבלת של Ouster והיסטוריה של הפסדים; אימוץ מוצריה וצמיחת שוק הלידאר באופן כללי; הסביבה התחרותית שבה היא פועלת; צרכי ההון העתידיים שלה; יכולתה להגן ולאכוף כראוי את זכויות הקניין הרוחני שלה; יכולתה להגיב ביעילות לתקנות ולסטנדרטים המתפתחים הנוגעים ליישומים שבהם נעשה שימוש תכוף במוצריה; הסתמכותה על יצרן צד שלישי; עיתוי ההכנסות מלקוחות קיימים; אי-ודאויות הקשורות להערכות של Ouster לגבי גודל השווקים למוצריה ולהזדמנויות הכנסות עתידיות; וגורמים חשובים נוספים שנדונו בתשקיף הסופי של החברה ובהצהרת ה-Proxy הסופית, מיום 12 בפברואר 2021, שהוגשה לרשות ניירות ערך (SEC), כפי שעודכן על ידי הגורמים שנחשפו בסעיף שכותרתו "גורמי סיכון" בדוח הנוכחי שלה בטופס 8-K  שהוגש ל- SEC ב- 15 במרץ 2021, ובדוחות אחרים החברה מגישה או מספקת ל- SEC. כל הצהרות צופות פני עתיד כאלה מייצגות את ההערכות והאמונות של ההנהלה נכון למועד הודעה לעיתונות זו. בעוד ש-Ouster עשויה לבחור לעדכן הצהרות צופות פני עתיד כאלה בשלב כלשהו בעתיד, היא מתנערת מכל מחויבות לעשות זאת, גם אם האירועים הבאים גורמים להשקפותיה להשתנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.