קוויקליזארד מציגה גידול של כ- 56% במכירות מפלטפורמת תמחור דינמי • במהלך החציון הראשון של שנת 2021 הסתכמו הכנסות החברה מפלטפורמת תמחור דינמי בכ- 4,488 אלפי ש"ח לעומת כ- 2,884 אלפי ש"ח בחציון המקביל אשתקד, גידול של כ- 56% • מאז סיום ההנפקה השקיעה החברה משאבים רבים בהרחבת מערכי השיווק והפיתוח והחברה צופה כי תוצאות פעולות אלו יבואו לידי ביטוי החל מהרבעון הרביעי בשנת 2021 ובאופן משמעותי במהלך שנת 2022
• יתרת ה- ARR (ההכנסה הדולרית החודשית החוזרת) גדלה גם היא בכ- 57% (כ- 48% גידול בש"ח) והסתכמה בסוף החציון בכ- 3.3 מיליון דולר לעומת כ- 2.2 מיליון דולר בסוף החציון המקביל אשתקד • הרווח הגולמי של החברה עומד על כ-3.4 מיליון ש״ח, עלייה של 34% אחוזים בהשוואה לתקופה הקודמת הנובעת מהגידול במכירות של הפלטפורמה
• במהלך הרבעון השני גייסה החברה 15 עובדים נוספים לצוותי השיווק והמכירות בכדי להרחיב את פעילות החברה ולכבוש נתחי שוק מרכזיים באירופה ובצפון אמריקה
• במהלך החציון, שקדה החברה על שכלול יכולות הפלטפורמה ופיתחה יכולת סימולציה מתקדמת, מבוססת למידת מכונה, שמאפשרת ללקוחות לבחון את השפעת שינוי מדיניות התמחור על היעדים העסקיים
החברה תקיים היום בשעה 14:30 מצגת למשקיעים בנושא עדכון עסקי החברה לשנת 2021 זאת בהמשך לפרסום הדו״ח הכספי לדברי פיני מנדל מנכ״ל החברה, ״קוויקליזארד עמדה ביעדים שהציבה לעצמה באחת מהשנים המאתגרות שחווה המשק העולמי, מגפה עולמית שהעלתה על נס את הצורך שבתמחור חכם באונליין בעיקר, קוויקליזארד ממשיכה להתרחב בקצב מהיר ולנצל את הביקוש הגלובלי המתעצם לתמחור דינמי מבוסס בינה מלאכותית (AI). קוויקליזארד צומחת בעקביות מידי חציון ומציגה גידול של כ- 56% בהכנסות בחציון הראשון של שנת 2021 אל מול החציון הראשון של שנת 2020. בנוסף, ההכנסה הדולרית החודשית החוזרת (ARR) ביום 30 ביוני, 2021 הסתכמה בכ- 3.3 מיליון דולר ארה"ב לעומת כ- 2.2 מיליון דולר ארה"ב ביום 30 ביוני, 2020, גידול של כ- 57%. התוצאות הטובות הן תוצאה של ניהול ממוקד פיתוח והתרחבות גלובאלית, תכנון אסטרטגי ועסקי, תוך מימוש הזדמנויות. ברצוני להודות לכם - שותפיי לדרך. אני מעריך אישית את האמון שאתם נותנים בי ובצוות ההנהלה של קוויקליזארד, אני אסיר תודה לעובדים המצטיינים והמסורים שלנו.
אני מאמין בביטחון מלא שאנחנו רק בתחילת הדרך לספק את ההבטחה שבשמה אנו פועלים - לעזור לקמעונאים ולמותגים המוכרים ישירות לצרכנים לעבור בהצלחה את הטרנספורמציה הדיגיטלית מתמחור ידני לניהול מחירים דיגיטלי, חכם ואוטומטי.
אנחנו נמשיך להוביל את החברה לצמיחה ולגידול ברווחיות, באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת שפיתחנו ואמינות מוכחת המאפשרת לעסקים בינוניים וגדולים קבלת החלטות עסקיות תמחוריות ועסקיות מושכלות יותר ובכך להגביר את הרווח וההכנסות של בית העסק הן באון ליין והן בחנויות הפיזיות, רווח שבא לידי ביטוי בשורת הרווח של קוויקליזארד.״
תל אביב, 5 לאוגוסט 2021 - (ת״א: קלרד) חברת קוויקליזארד פרסמה את הדוחות הכספיים לחציון הראשון של שנת 2021. |
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.