header 2

יום חמישי, 12 באוגוסט 2021

אירודרום מפרסמת דוחות כספיים לחציון הראשון של שנת 2021

 

  • מתחילת השנה גדל צבר ההזמנות ב –60% לרמה של 50.19 מיליון ש״ח לעומת 31.4 מיליון ש״ח ב – 31.12.2020
  • עליה של 35% בהכנסות במחצית הראשונה של 2021 ל-8.4 מיליון ₪ לעומת 6.2 מיליון ₪ במחצית המקבילה 2020
  • ההכנסות אינן כוללות את פעילות SGC לתקופה שעד מרץ 2021 (מועד השלמת העסקה) או את פעילות FlyTech (היות ומועד השלמת העסקה היה ביולי 2021). בנתוני פרופורמה מלאה, ההכנסות במחצית הראשונה של 2021 היו מסתכמות ב- 11.3 מיליון ₪, עליה של 83% לעומת מחצית מקבילה 2020
  • לחברה הון עצמי 52.9 מיליון ₪ סך נכסים של 74.2 מיליון ₪ ומזומנים בהיקף 31 מיליון ₪ נכון למחצית הראשונה של 2021, זאת לעומת הון עצמי שלילי, סך נכסים של 6 מיליון ₪ ומזומן בהיקף של 2.6 ₪ בלבד בתקופה המקבילה
  • אירודרום רושמת גידול בהוצאות השיווק עקב השקעת החברה בשיווק ומכירות של החברה. את פירות ההשקעה ניתן לראות כבר כעת בגידול בצבר ההזמנות של החברה
  • לחברה קיים הון חוזר חיובי בסך של כ- 29.2 מיליון ₪, וכן, הון העצמי חיובי בסך של כ- 52.9 מיליון ₪

 

לדברי רועי דגני מנכ״ל ומייסד החברה , ״במהלך החצי הראשון של השנה המשכנו בבניית תשתית לצמיחה ארוכת טווח, חיזוק איתנות פיננסית ודגש חזק מאוד על חיזוק נתוני המכירות. תוצאות אלו ניכרות בגידול הממשעותי בצבר ההזמנות שאנחנו מציגים היום.

אנו מאמינים כי ב – 2021 נעמוד במלוא יעדי המכירות של הקבוצה שהינם כ – 33-36 מיליון ₪.

קבוצת אירודרום המשיכה לפעול במרץ ליישום אסטרטגיית החברה הבא לידי ביטוי במעבר משירותים "מסורתיים" למתן פתרונות עתירי טכנולוגיה בתחום כלי הטיס הבלתי מאוישים ופריסת ההכנסות בגינם על פני חוזים ארוכי טווח (ARR), השקעה בתשתיות, ברכש טכנולוגיות ופיתוח יכולות ליבה ייחודיות.

 

נמשיך לפעול על מנת להמשיך להתרחב ולצמוח לשווקים גלובליים חדשים וקיימים תוך הרחבת הפעילות והיקפי החוזים בשווקים אלו.

נכנסו לשוק האזרחי ורכשנו חברה המתמחה במתן פתרונות ושירותי איסוף, ניתוח ועיבוד מידע בתחומים אזרחיים ספציפיים, אליהם מעוניינת החברה להיכנס וזאת לאור גודל הפוטנציאל הגלום בתחומים אלו והיקף הצרכים השורר בהם כבר כיום.

 

המשך יצירת חוסן פיננסי, מעבר לפתרונות עתירי טכנולוגיה וחיזוק הציר הטכנולוגי של החברה, עמידה ביעדי המכירות, כניסה לשווקים חדשים, העמקת הפעילות בשוק האזרחי והמשך בחינת שיתופי פעולה מנצחים, מהווים יחדיו כוח צמיחה משמעותי לקבוצה בשנים הקרובות.״

 

 

החברה רשמה בחציון של 2021 הוצאות חד פעמיות חשבונאיות ולא תזרימיות בגין השלמת הרכישה של חברת SGC ורכישת ציוד קבוע בסך של 14 מיליון ₪ ובגין הסכם אופציה לרכישה של 51% בחברת NPO.

 

בחודש פברואר 2021 השלימה החברה מספר עסקאות רכישה מהותיות-

 

הסכם לרכישת מלוא הונה המונפק והנפרע של SGC, העוסקת במערכות ניהול להעברת ידע (בין היתר באמצעות יישומי VR/AR) ויצירת פלטפורמות לתמיכה בביצוע בתחומי הייצור, הרכבה, אינטגרציה, אחזקה והעברת טכנולוגיה (TOT) במערכות מורכבות המאפשרת לחברה לשלב פתרונות תוכנה במסגרת מערכות ושירותים אותם מספקת. תוצאותיה של אירודרום ל-30 ביוני 2021 כוללות את תוצאותיה של SGC החל מחודש מרץ 2021 בלבד (מועד השלמת העסקה), ולא מתחילת שנת 2021.

 

הסכם לרכישת כלל פעילותה הביטחונית של NPOחברה מובילה בתחומה אשר פיתחה תוכנת BI ייחודית הפועלת בתחום ניהול ושיפור ביצועים בייצור ואחזקה של מערכות צבאיות, בין היתר כלי טיס בלתי מאוישים ומערכותיהם, לרבות זכויות הפצה כלל עולמיות בלעדיות בשוק הבטחוני; וכן, התקשרה החברה בהסכם אופציה לרכישת 51% ממניות חברת NPO ממנה רכשה החברה את הפעילות הביטחונית כאמורו-הסכם במסגרתו ניתנה לחברה אופציה לרכוש 51% מהונה המונפק והנפרע של NPO, אשר צפויות להגדיל באופן משמעותי את הכנסות החברה, להרחיב את מעגל לקוחותיה ולאפשר לה להציע ללקוחותיה, הקיימים והעתידיים, שירותים ופתרונות נוספים ולתמוך את יכולות החברה בצד ההנדסי והטכני אל מול הצרכים המתעצמים של לקוחותיה.

 

תוצאותיה של אירודרום ל-30 ביוני 2021 אינן כוללות כלל את תוצאותיה של FlyTech, וזאת היות ומועד השלמת העסקה היה לאחר התאריך הנ"ל.

 

10 לאוגוסט 2021 - (ת״א:ארדמ) חברת אירודרום פרסמה היום את הדוחות הכספיים לחציון של שנת 2021.

אירודרום מתמחה ביישום פתרונות ושירותים טכנולוגים ואחרים בתחום כלי הטיס הבלתי מאוישים, ובכלל זה בהקמה, פיתוח ותפעול שוטף של טייסות המפעילות כלי טיס בלתי מאוישים ("כטב"מ") ומערכי כטב"מ לצורך שירותי מודיעין, ביטחון, מיפוי ושינוע לוגיסטי. החברה עושה שימוש בטכנולוגיות אוטונומיה ייחודיות ומספקת שירותי אינטגרציה ושילוב טכנולוגיות, תפעול, הדרכה, תמיכה טכנית ואחזקת כטב"מים, זאת לצד שירותים במסגרתם מסופקת תמיכה בפעילות מבצעית ואימונים לכוחות מיוחדים ולחילות אוויר שונים, הן כקבלן משנה בחסות יצרניות כטב"מים מובילות בתחומן בישראל ובעולם או כקבלן ראשי.

 

 

 

תמונה

 

 

 

**בנטרול הטיפול החשבונאי בגין רישום למסחר ברכישה במהופך, בנטרול הוצאות שאינן תזרימיות בגין תשלום מבוסס אופציות ובנטרול הוצאות חד פעמיות במסגרת עסקת המיזוג באפריל 2020 להפיכת החברה לציבורית

 

דגשים לחציון ה-1 2021:

· מתחילת השנה גדל צבר ההזמנות ב –60% לרמה של 50.19 מיליון ש״ח לעומת 31.4 מיליון ש״ח ב – 31.12.2020

· ההפסד החשבונאי לחציון 1202 הסתכם ב- 2.2 מיליון ש"ח והוא נבע מהוצאות חד פעמיות גידול הנובע מאיחוד עלויות הנהלה וכלליות של SGC וכן מגידול בהוצאות החזקת חברה ציבורית

· בניכוי ההוצאות הלא חשבונאיות והתזרימיות הרווח הנקי המתואם הסתכם ב- 2.5** מיליון ש״ח

חידושים מהותיים שאירעו בעסקי החברה בתקופת הדוח ולאחר תאריך המאזן:

 

  • ב-10 בפברואר 2021, קיבלה SGCהזמנת עבודה חדשה מתעשייה ביטחונית משמעותית לאספקת שירותי תמיכה בהנדסת ייצור, הרכבה ואינטגרציה למל"טים, וזאת בהיקף של כ- 0.7 מיליון ש"ח, בתוספת מע"מ. כתוצאה מקבלת ההזמנה החדשה גדל מספר פלטפורמות המל"טים ביחס אליהן מספקת SGC את שירותיה.
  • ב-11 בפברואר 2021, ביצעה החברה הקצאה פרטית מהותית למשקיע מוסדי, של מניות רגילות של החברה וכתבי אופציה (לא סחירים) הניתנים למימוש למניות של החברה (במחיר מימוש של 6.5 ש"ח לתקופה של 12 חודשים), בתמורה כוללת של כ-5 מיליון ש"ח.
  • בחודש פברואר 2021, קיבלה החברה הזמנת המשך מגורם ביטחוני, בסך של כ-190 אלפי ש"ח, אשר סופקה במלואה בחציון הראשון בשנת 2021. בחודש יולי 2021, הגדיל הלקוח את ההזמנה בסך נוסף של כ-240 אלפי ש"ח, עבור שירות הצפוי להיות מסופק עד תום 2021.
  • ב-28 בפברואר 2021, השלימה החברה בהצלחה את עסקאות הרכישה המהותיות במסגרתן רכשת את מלוא (100%) מניות SGC ופעילותה הביטחונית NPO אשר צפויות להגדיל באופן משמעותי את הכנסות החברה, להרחיב את מעגל לקוחותיה ולאפשר לה להציע ללקוחותיה, הקיימים והעתידיים, שירותים ופתרונות נוספים, בין היתר טכנולוגים.
  • בחודש מרץ 2021, סיימה החברה להקים מרכז טכנולוגי מתקדם הכולל מעבדה לשילוב טכנולוגיות ייחודיות בעלת התקינה והסיווגים המתאימים לצרכים של לקוחות מיוחדים. המרכז מהווה מרכז תמיכה טכנית וטכנולוגיה ללקוחותיה השונים ומאפשר לחברה לספק לקוחותיה שירותי אינטגרציית טכנולוגיות מקצה אל קצה ביחס לסוגים שונים של מערכות, רכיבים ואמצעים טכנולוגים מיוחדים.
  • בחודש מרץ 2021, קיבלה החברה לידיה מספר מל"טים אשר רכשה וזאת בין היתר לאור דרישות של לקוחות ופרויקטים קיימים. המל"טים שהתקבלו מיועדים לשימושים ביטחוניים שונים, והחברה עתידה לספק באמצעותם שירותים שונים ללקוחותיה, הן לצורך פעילויות מבצעיות והן לצורך פעילויות אימונים. שירותים כאמור יינתנו על ידי החברה לאחר שזו תסיים להרכיב על המל"טים מערכות ואמצעים טכנולוגים שונים שהתקבלו מלקוח, הרלוונטיים לשירותים הספציפיים אותם תידרש החברה לבצע עבור כל לקוח ולקוח, כאשר האינטגרציה תעשה על ידי מהנדסי החברה במרכז הטכנולוגי אותו הקימה כאמור. כן יצוין, כי חלק מהשירותים שתספק החברה ללקוחותיה באמצעות המל"טים שהתקבלו יבוצעו במסגרת הסכמים קיימים עימם, זאת לצד שירותים נוספים שיכול ותספק החברה ללקוחותיה במסגרת הסכמים נוספים בהם היא פועלת להתקשר עם לקוחות, קיימים וחדשים.

 

  • ב-24 במרץ 2021, התקשרה החברה בהסכם עם לקוח ביטחוני, שהקשר בינו ובין החברה הינו בעל אופי של שיתוף פעולה אסטרטגי מתמשך, ארוך טווח, במסגרת ההסכם, נקבע כי החברה תספק ללקוח הביטחוני ב-5 השנים הקרובות שירותים שונים בתחום כלי הטיס הבלתי מאוישים שנקבע בהסכם, וזאת בהיקף מצטבר מינימאלי של 7 מיליון ש"ח, בתוספת מע"מ (ואפשרות הלקוח להאריך לתקופה של שנה נוספת בתנאים שנקבעו בהסכם).

 

  • ב-8 ביולי 2021, התקשרה החברה בעסקה לרכישת מלוא (100%) הונה המונפק והנפרע של FlyTech, וזאת בהמשך לדיווח המיידי שפרסמה החברה ביום 2 במרץ 2021 בדבר התקשרות במזכר הבנות לרכישתה, וזאת כנגד סך של 4.3 מיליון ש"ח והקצאת 2.5 מיליון מניות רגילות של החברה. ביום 22 ביולי 2021 הושלמה העסקה.

 

 

אודות אירודרום:

 

אירודרום, פועלת בזירה הביטחונית ומתמחה ביישום פתרונות ושירותים בתחום כלי הטיס הבלתי מאוישים. החברה מספקת שירותי תפעול, הדרכה, אחזקה, הטמעת מערכות ופתרונות אימון מיוחדים לצד הקמת תשתיות ידע ותחזוקה בצבאות ברחבי העולם. החברה שמה לעצמה כיעד להיות החברה הגדולה והמשפיעה בעולם לפתרונות טכנולוגיים ושירותים בתחום כלי טיס בלתי מאוישים ומערכותיהן התומכות.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.