header 2

יום ראשון, 15 באוגוסט 2021

אנדרסן גלובל מרחיבה את הכיסוי במאוריטניה עם חברה לייעוץ פיננסי

 

סן פרנסיסקו, 12 באוגוסט 2021, (BUSINESS WIRE) :

 

Andersen Global מחזקת את נוכחותה במאוריטניה באמצעות הסכם לשיתוף פעולה עם חברת יעוץ המס AMC Consulting.

 

חברת הייעוץ AMC, נוסדה בשנת 2013 על ידי השותף המנהל עבדל מג'יד שריף בודאדיה, היא חברת יעוץ מס המספקת גם תכנון עסקי ושירותים פיננסיים אחרים, המתמחה בניהול פיננסי ומשאבי אנוש. המשרד הממוקם בנוקאצ'וט, משרת לקוחות מקומיים ובינלאומיים בתוך מספר תעשיות כולל טכנולוגיה, בנייה, כרייה, גז ואנרגיה, תחבורה, תחבורה אווירית, חקלאות, דיג וטלקומוניקציה.

 

לדברי עבדל, "המשרד שלנו מחויב לספק ללקוחותינו את השירות הטוב מסוגו באמצעות הרקע הטכני החזק של הצוות שלנו ומסירותו לנהלות. יחד עם החבילה המלאה של אנדרסן גלובל של שירותים משולבים ועצמאיים באמצעות החברות החברות שלה וחברות שיתוף פעולה, המומחיות הקולקטיבית שלנו תביא את הפתרונות המקיפים ביותר, סינרגטי ללקוחות ברחבי העולם."

 

"אנו מתרשמים מאוד מרמת המקצועיות שיש לקבוצה הצעירה והדינמית הזו", אמר מארק וורסאץ, יו"ר אנדרסן גלובל ומנכ"ל אנדרסן. "הם אנשים מוכשרים ומונעים, והידע המקומי והבינלאומי שלהם מתאים באופן אידיאלי לחיזוק היכולות שלנו בשוק. זהו שיתוף פעולה חשוב נוסף כאשר אנו ממשיכים להוסיף ממד לפלטפורמה שלנו באפריקה".

 

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-8,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-286 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וכמו כן חֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.