header 2

יום שלישי, 17 באוגוסט 2021

צ'קראטק צפויה לפרסם את הדו״ח הכספי בתאריך ה-31 לאוגוסט 2021, בכפוף לאישור הדירקטוריון*

 

*ככל שיחול שינוי במועד האמור, תודיע על כך החברה

 

אודות צ׳קראטק:


צ׳קראטק (Chakratec), מפתחת ומשווקת מערכות אגירת אנרגיה קינטית המאפשרות הטענה אולטרה-מהירה של רכב חשמלי, ללא תלות בהספק החשמל של תשתית הרשת המקומית. המוצר שפיתחה החברה מבוסס על טכנולוגיה ייחודית ומוגנת בפטנטים, לאגירת אנרגיה קינטית בגלגלי תנופה, והוא ניתן לשילוב בכל אתר שבו תשתית החשמל חלשה ומוגבלת בהספק.
הטכנולוגיה שפיתחה צ׳קראטק, פותרת את החסם המרכזי לתפוצת הרכבים החשמליים – חסם "חרדת הטווח" - בכך שהיא מאפשרת תפוצה רחבה של נקודות טעינה מהירה (פחות מ-15 דקות לטעינה). מערכת אגירת האנרגיה של צ׳קראטק מביאה בשורה חדשה לשוק, כפתרון "ירוק", אמין ובטוח, שהינו בעל עלות כוללת נמוכה משמעותית מפתרונות מתחרים, מבוססי סוללות.

הטכנולוגיה של צ'קראטק מאפשרת פתרון אגירת אנרגיה יעיל כלכלי ו"ירוק", המתאים ליישום הדורשני של טעינת רכבים חשמליים, תוך שימור הביצועים הגבוהים של המערכת לאורך חיים ארוך (למעלה מ-15 שנים) ועל אף תדירות גבוהה של מחזורי טעינה ופריקה בהספקים גבוהים (200,000 מחזורים לאורך חיי המוצר). יתרונות אלו מאפשרים הקמת תשתית טעינה מהירה לרכבים חשמליים  בעלות כוללת נמוכה ותוך ודאות גבוהה לתחשיב עלות זו. זאת בניגוד לפתרון מבוסס סוללות כימיות (בדר"כ ליתיום-יון), שאינו "ירוק" והינו מוגבל ביישום דורשני שכזה לכ-4000 מחזורי טעינה-פריקה בלבד. לפיכך, ביישום כתשתית טעינה מהירה לרכבים חשמליים, מתחייבת החלפת הסוללות בתדירות הולכת וגדלה, וככל שגדל הביקוש לטעינות (עם הגידול בתפוצת הרכבים החשמליים), כך צפויה לגדול גם העלות הכוללת הנדרשת להפעלת תשתית הטעינה לרכב החשמלי.
צ'קראטק הוקמה ב-2013 ומשרדיה ממוקמים בלוד.

 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.