header 2

יום שלישי, 3 באוגוסט 2021

Lantronix משלימה את הרכישה של עסקי האלקטרוניקה והתוכנה בתחום הדיווח העסקי של Communications Systems, Inc

 

אירווין, קליפורניה, 2 באוגוסט 2021 (GLOBE NEWSWIRE):

Lantronix Inc ("לנטרוניקס") (נאסד"ק: LTRX), ספקית בינלאומית של פתרונות תוכנה כשירות (SaaS), שירותי קישוריות, שירותי הנדסה, חומרה חכמה ופתרונות מדף עבור תחום האינטרנט של הדברים (IoT) וניהול סביבה מרחוק (REM), מכריזה על השלמת הרכישה, עליה כבר הודיעה בעבר, של Transition Networks ושל Net2Edge המרכיבות את החלק העיקרי של עסקי האלקטרוניקה והתוכנה בתחום הדיווח העסקי של Communications Systems, Inc (נאסד"ק: JCS).

 

השלמת העסקה תספק באופן מידי גידול ללנטרוניקס, כשהכנסות החברה המשולבת צפויות להגיע לסכום כולל של יותר מ-100 מיליון דולר על בסיס שנתי. הרכישה מוסיפה מוצרים ושירותים משלימים בתחומי האינטרנט של הדברים והקישוריות, כולל מיתוג, הזרמת חשמל ברשת אתרנט' (PoE), ומוצרי המרת והתאמת מדיה.

 

Lantronix רואה סינרגיות משמעותית בתפעול של החברה וביכולות פיתוח המוצרים בחברה המשולבת ומצפה לשיתוף פעולה יעיל כבר מהיום הראשון שיניע רווח מתואם מיידי עם סגירת העסקה, כשהחברה מצפה בהמשך לממש 7 מיליון דולר בסינרגיות קצב שנתי במהלך 24 החודשים הראשונים. Lantronix תפרסם הנחיות לשנת הכספים 2022 בשיחת הוועידה שלה ברבעון הרביעי של שנת 2021, כאשר תאריך זה ייקבע בקרוב.

 

Silicon Valley Bank, הבנק של החברות החדשניות ביותר בעולם ושל המשקיעים בהן, יחד עם SVB Capital, סיפקו את המימון לרכישה.

O’Melveny & Myers LLP שימשו יועצים משפטיים ללנטרוניקס.

אודות לנטרוניקס

 

לנטרוניקס (Lantronix Inc) היא ספקית גלובלית של פתרונות אבטחה שלמים ומוכנים עבור האינטרנט של הדברים (IoT) וניהול סביבה מרחוק (REM) המוצעים במסגרת תוכנה כשירות (SaaS), כמו גם של שירותי קישוריות, שירותי הנדסה וחומרה חכמה. לנטרוניקס מאפשרת ללקוחות שלה לספק פתרונות אמינים ומאובטחים  תוך האצת הזמן לשוק שלהם. המוצרים והשירותים של לנטרוניקס מפשטים באופן דרמטי את הפעילות באמצעות יצירה, פיתוח, פריסה וניהול של פרויקטי לקוחות בקנה מידה גדול תוך אספקת איכות, אמינות ואבטחה.

 

עם ניסיון מוכח בן שלושה עשורים ביצירת טכנולוגיות IoT חזקות ופתרונות OOBM, לנטרוניקס היא חברה חדשנית המאפשרת ללקוחותיה לבנות מודלים עסקיים חדשים, למנף יעילות רבה יותר ולממש את האפשרויות של האינטרנט של הדברים. הפתרונות של לנטרוניקס פרוסים במיליוני מכונות בדאטה סנטרים, משרדים ואתרים מרוחקים המשרתים מגוון רחב של תעשיות, כולל אנרגיה, חקלאות, רפואה, אבטחה, ייצור, הפצה, תחבורה, קמעונאות, פיננסים, סביבה וממשל.

 

המטה של לנטרוניקס ממוקם באירווין, קליפורניה. למידע נוסף בקרו ב-www.lantronix.com.

 

עוד פרטים תוכלו ללמוד בבלוג של החברה בכתובת www.lantronix.com/blog בו תמצאו דיונים אודות התעשייה ועדכונים. כדי לעקוב אחר לנטרוניקס בטוויטר בקרו בבקשה בכתובת www.twitter.com/Lantronix. צפו בספריית הווידאו שלנו ב-YouTube בכתובת www.youtube.com/user/LantronixInc או צרו עמנו קשר ב-LinkedIn בכתובת www.linkedin.com/company/lantronix.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.