header 2

יום ראשון, 8 באוגוסט 2021

חברת Champion® Athleticwear מציגה את הלקט השני בקולקציית מוחמד עלי

 

המותג מציג פריטים ראשונים אשר עוצבו בהשראת זוכה מדליית הזהב ונועדו לסייע לכולם להראות ולהרגיש כמו אלופים

 

ווינסטון-סיילם, צפון קרוליינה, 5 באוגוסט 2021, (BUSINESS WIRE):

 

חברת  Champion, יצרנית ציוד ספורט אותנטי מאז שנת 1919, ו- Muhammad Ali Enterprises, הציגו היום את החלק השני, במהדורה מוגבלת בקולקציית מוחמד עלי של חברת Champion. העיצובים החדשים בלקט והצבעים הרעננים נועדו לעורר את אתוס אגדת הספורט כאשר זכה במדליית הזהב באולימפיאדת רומא בשנת 1960, כאשר היה בן 18.

 

הודעה לעיתונות זו כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה בשפה האנגלית כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20210805005624/en/

 

הציוד מכיל פרטים המתבססים על המיקום ההיסטורי של האולימפיאדה בשנת 1960 ומדי הקבוצות, יש בו גוונים אתלטיים ייחודיים, צלליות איקוניות בדים איכותיים ביותר וכיסויים בעלי נפח רב. הקולקציות של הגברים ושל הנשים, שנמכרות במחירים הנעים ב-$35 -$125 בארה"ב, בטווח מידות הנע מ-XSXL2 וכוללות קפוצ'וני Reverse Weave ®, עליוניות רבע-רוכסן, מכנסי ריצה, מכנסיים קצרים, חולצות טריקו מודפסות, חולצות חתוכות, מכנסי רכיבה, כובעים וחלוק אגרוף מיוחד מסאטן. על הפריטים מודפסים ציטוטים אגדיים של עלי, לרבות "אני הגדול ביותר. אמרתי כך עוד לפני שידעתי שאני כזה", לצד הדפסי מותג בהשראת המשחקים.

 

"מוחמד עלי היה אמן בזירה ואלוף עבור האנשים מחוצה לה. העניק השראה למעריציו ברחבי העולם לעשות כל שביכולתם," אמר ג'ון רם, נשיא קבוצת Global Activewear, חברת-בת של HanesBrand. "הלקט השני בקולקציה זו מאפשר לכולם, החל בספורטאים מקצועיים וכלה בשחקני חצר נלהבים ואוצרי תרבות להיות אלופים אמיתיים בעיני עצמם, בכך שימצאו את השמחה הטמונה בלהתלבש כדי להביע את עצמם ובלהרגיש גם בטוחים וגם נינוחים".

 

הלקט השני הוא פרי השותפות רבת השנים בין המותג המדובר ובין מיזמי מוחמד עלי, בבעלות Authentic Brands Group (ABG), ביחד עם לוני עלי, נאמן קרן משפחת מוחמד עלי (MAFT). הוא כולל שילוב עולמי בפלטפורמות המותג של חברת Champion. הקולקציה מופצת באמצעות Champion.com וחנויות Champion הקמעונאיות בארה"ב, באירופה, באסיה, במקסיקו ובדרום אמריקה. לקט שלישי צפוי לצאת מאוחר יותר השנה, ולאחריו קפסולות נוספות בשנת 2022.

 

"עלי היה אומר: 'אלופים לא נולדים מאימונים בחדר הכושר. הם קורצו מחומר הטמון עמוק בתוכם – תשוקה, חלום, חזון'", אמרה קייטי ג'ונס, סגנית נשיא בכירה לענייני בידור בחברת ABG. "שותפות זו ממשיכה לכבד את הדברים שהיו החשובים ביותר לעלי בחייו".

 

לציון הלקט השני בקולקציית מוחמד עלי, חברת Champion תתרום למרכז מוחמד עלי, השוכן בלואיסוויל, קנטקי, מוזיאון ללא מטרות רווח ומרכז תרבותי המוקדש לכבודו של האיש שהיה משמעותי כל כך, לרבים כל כך.

 

למידע נוסף על הקולקציה ועל המותג Champion , בקרו באתר Champion.com או עקבו אחר המותג באינסטגרם, טוויטר, טיקטוק ופייסבוק.

 

חברת Champion® Athleticwear

 

מאז שנת 1919, חברת Chmapion מציעה קשת רחבה של ציוד אתלטי לגברים ולנשים, לרבות בגדי ספורט, טרנינג, חולצות טריקו, מדי קבוצות, נעליים ואביזרים. חברת Champion מיישמת בדיקות מוצר חדשניות ואיכותיות ביותר על מנת לוודא שמבחינת הלקוחות, האיכות היא ללא פשרות והציוד חדשני. ניתן לקנות את ציוד חברת Champion בחנויות כלבו, חנויות לציוד ספורט, חנויות בעלות מומחיות ספציפית ודרך אתר Champion.com. למידע נוסף: ניתן ליצור עמנו קשר בטלפון: 1-800-315-0563, דרך דף הפייסבוק שלנו Facebook.com/Champion, או לעקוב אחרינו בטוויטר @Championusa או באינסטגרם @Champion. חברת Champion היא מותג של חברת HanesBrands (NYSE:HBI).

 

מוחמד עלי

 

מוחמד עלי הוא אחד הספורטאים והפעילים למען האנושות המשפיעים ביותר במאה ה-20. הוא אחראי לכמה מהרגעים האגדיים ביותר בתולדות הספורט ובתולדות זכויות האזרח. יותר מחמישים שנה לאחר שעלה לתודה כזוכה מדליית זהב באגרוף באולימפיאדת רומא 1960, המורשת של עלי הינה נרחבת ופרצה את גבולות זירת האגרוף. הוא עדיין מזוהה כאחת הדמויות המפורסמות והאהובות ביותר בכל הזמנים.

 

מוסר העבודה שלו, שאין שני לו, טכניקות האגרוף האופייניות לו וחוסר הפחד בעמידה על דעתו ועל אמונותיו, כולם הופכים את מוחמד עלי לאגדה. בין אינספור הפרסים והתארים שלו, הוא נבחר להיות "ספורטאי השנה" מטעם מגזין Sports Illustrated, "ספורטאי המאה" מטעם GQ, ושליח השלום של האו"ם. כמו כן, עלי זכה במדליית החירות הנשיאותית ובפרס מפעל חיים הבינלאומי של אמנסטי. מורשתו של מוחמד עלי זוכה לכבוד בתרבויות רבות וממשיכה להוות השראה עבור הספורטאים, האמנים, המוסיקאים ופעילים למען האנושות המשפיעים ביותר ברחבי העולם כיום.

 

קבוצת Authentic Brands

 

קבוצת Authentic Brands (ABG), היא חברת פיתוח ושיווק מותגים ובידור, המחזיקה בתיק מותגים בתחומי המדיה, הבידור ואורח החיים ברמה עולמית. החברה שוכנת בעיר ניו יורק, והיא מעלה ובונה את ערכם של מעל 30 מותגי צריכה ורכוש לטווח הארוך. זאת, בשיתוף פעולה עם היצרנים המובילים בתחומם, סיטונאים וקמעונאים. המותגים של החברה הטביעו חותם בשוק הקמעונאי ברחבי העולם, בחנויות יוקרה, מומחיות, חנויות כלבו, מכירות בסדר גודל בינוני והמוני ובמסחר באינטרנט, ובמעל 6,000 חנויות עצמאיות וחנויות-בתוך-חנויות ברחבי העולם.

 

ABG מחויבת לחולל שינוי במותגים, תוך הצגת מוצרים, תכנים עסקים וחוויות מציאות מדומה בעלי עוצמה. החברה מגבשת ומיישמת אסטרטגיות שיווק מקוריות על מנת להפיץ את הצלחת מוצריה בכל נקודות המגע עם הצרכן, הפלטפורמות וערוצי הפרסום העולים. תיק המותגים האייקוניים והנודעים בעולם של ABG כוללים את Marilyn Monroe®, Elvis Presley®, Muhammad Ali®, Shaquille O'Neal®, Dr. J® , Greg Norman®, Neil Lane®, Thalia®, Sports Illustrated®, Eddie Bauer®, Spyder®, Volcom®, Airwalk®, Nautica®, Izod®*, Forever 21®, Aéropostale®, Juicy Couture®, Vince Camuto®, Lucky Brand®, Nine West®, Jones New York®, Frederick's of Hollywood®, Adrienne Vittadini®, Van Heusen®*, Arrow®*, Tretorn®, Tapout®, Prince®, Vision Street Wear®, Brooks Brothers®, Barneys New York®, Judith Leiber®, Herve Leger®, Frye®, Hickey Freeman®, Hart Schaffner Marx®, Thomasville®, Drexel®  ו- Henredon®. *ממתינים לרכישה ברבעון השלישי של 2021.

למידע נוסף, בקרו authenticbrands.com.

עקבו אחרי ABG בטוויטר, לינקדאין, אינסטגרם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.