header 2

יום שלישי, 17 באוגוסט 2021

הייאט עומדת לרכוש את Apple Leisure Group ולהרחיב את הנוכחות של המותג בתחום טיולי הפנאי היוקרתיים

 

הרכישה מאיצה את השינוי בתמהיל הנכסים הקלים, ומניעה את ההתחייבות של הייאט למכור נכסי מלון נוספים בשווי של 2 מיליארד דולר עד סוף 2024

 

מכפילה את טביעת הרגל של הייאט בשוק אתרי הנופש הגלובליים עם צמיחה נטו הדרגתית בכמות החדרים לאורך השנים הקרובות, ועם ההתרחבות הגלובלית של מותגי AMR Collection כמו Secrets, Dreams ו-Zoëtry

 

הייאט תדון בעסקה בשידור אינטרנט המתוכננת ליום שני, 16 באוגוסט בשעה 7:30 בבוקר שעון CDT

 

שיקאגו, 15 באוגוסט 2021, (BUSINESS WIRE) :

 

תאגיד המלונות הייאט (NYSE: H) הכריז היום שהייאטHyatt  חתמה על הסכם סופי לרכישת Apple Leisure Group (ALG), קבוצת שירותי ניהול, טיול ואירוח יוקרתיים מובילה, מכל השותפים ב-KKR and KSL Capital Partners, LLC תמורת 2.7 מיליארד דולר במזומן. העסקה צפויה להיסגר ברבעון הרביעי של 2021, בכפוף לתנאי סגירה מקובלים.

 

AMResorts®, פלטפורמת הניהול של מותג הנופש ALG, מספקת שירותי ניהול לפורטפוליו הגדול ביותר של אתרי נופש יוקרתיים בסגנון 'הכל כלול' ביבשות אמריקה תחת הפורטפוליו של המותג AMR Collection, כולל מותגים ידועים היטב כמו Secrets Resorts & Spa, Dreams Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas ו-Zoëtry Wellness & Spa Resorts, וכן של המותג הצומח במהירות Alua Hotels & Resorts שמתרחב כיום אל יעדי נופש באירופה. הרכישה כוללת גם את ההצעות לחברים של ALG, כולל Unlimited Vacation Club, ALG Vacations העוסקת במכירת נסיעות, וכן שירותי ניהול יעדים ונכסי טכנולוגיית טיולים. לאחר השלמת העסקה, העסקים של ALG ימשיכו להתנהל בראשות מנכ"ל ALG הנוכחי אלחנדרו ריינל והצוות המוביל הנוכחי של ALG. ריינל יצטרף להנהגה הביצועית של הייאט וידווח למנכ"ל הייאט, מארק הופלמזיאן.

 

"עם הרכישה קלת הנכסים של Apple Leisure Group, אנו שמחים להביא פלטפורמת ניהול אתרי נופש עצמאית ומבוקשת מאוד למשפחת הייאט", אמר מארק הופלמזיאן, נשיא ומנכ"ל הייאט. "תוספת הנכסים של ALG תכפיל באופן מידי את טביעת הרגל הגלובלית של הייאט. פורטפוליו מותגי היוקרה של ALG, המובילות בתחום 'הכל כלול' ושורה ארוכה של אתרי נופש חדשים, ירחיבו את טווח ההגעה שלנו בשווקים קיימים וחדשים, כולל באירופה, ויאיצו עוד יותר את הצמיחה נטו במספר החדרים שהיא המובילה בתעשייה שלנו. חשוב לציין כי השילוב של רכישה יוצרת ערך לבין הגידול בהיקף של 2 מיליארד דולר בהתחייבותנו למכירת נכסים ישנה את פרופיל הרווחים שלנו, ואנו צופים שהייאט תגיע לרווח של 80% על בסיס עמלות עד סוף 2024".

 

פורטפוליו המלונות של ALG מורכב מיותר מ-33,00 חדרים הפעילים ב-10 מדינות. הפוטרפוליו צמח מתשעה אתרי נופש ב-2007 אל כ-100 נכסים לקראת סוף 2021, ויש לו עוד צינור הזמנות בדמות 24 עסקאות מבוצעות עם מספר גדול של מלונות נוספים שנמצאי בתהליכי פיתוח. Unlimited Vacation Club של ALG הוא מועדון טיולים אקסקלוסיבי שהחברים בו נהנים מתעריפים מועדפים והטבות אחרות שבנכסים של AMR Collection. עם יותר מ-110,000 חברים, Unlimited Vacation Club גדל בשיעור שנתי ממוצע של 18% במהלך חמש השנים האחרונות.

 

"שילוב המומחיות העמוקה וטביעת הרגל הגלובלית של הייאט עם מותגי הנופש החזקים של ALG, היכולות התפעוליות ותוכניות הפיתוח החזקות ישפרו את המיקום המובחן שלנו בשוק וייצרו מובילות בתחום של טיולי פנאי יוקרתיים", אמר אלחנדרו ריינל, מנכ"ל Apple Leisure Group. "בשם כולם ב-ALG, אני אסיר תודה לשותפים שלנו ב-KKR ו-KSL שתמכו בנו בבניית הפלטפורמה למה שהיא כיום. אני נרגש מכך שהצוות שלנו יצטרף למשפחת הייאט ואני צופה מסע צמיחה חזק בהמשך בזמן שהתעשייה מתרחבת ואנו נוכל לספק הצעות פנאי מהשורה הראשונה לקבוצה גדולה עוד יותר של מטיילים ברחבי העולם".

 

"היום הוא אבן דרך גדולה במה שהיה סיפור של צמיחה, חוסן ומסירות לחוויות פנאי ברמה עולמית של צוות מצטיין ב-Apple Leisure Group ", אמרו כריס הרינגטון וריץ' ווייסמן, שותפים KKR and KSL Capital Partners, בהתאמה. "פשוט אין בית טוב יותר ל-ALG להמשיך במסלול הצמיחה שלה מאשר להיות חלק מהייאט".

 

רציונל אסטרטגי

 

·        הרחבת טביעת הרגל בטיולים לאתרי נופש יוקרתיים: הרכישה תרחיב את הנוכחות של הייאט בשוק טיולי הפנאי היוקרתיים ותוסיף מייד לפורטפוליו בערך 100 מלונות וצינור הזמנות בדמות 24 עסקאות מבוצעות באירופה וביבשות אמריקה. לאחר סיום העסקה הייאט תציע את הפורטפוליו הגדול ביותר בעולם של אתרי נופש יוקרתיים בסגנון הכל כלול, תכפיל את הנוכחות שלה בשוק אתרי הנופש הגלובלי, תהפוך אותה למפעילה הגדולה ביותר של מלונות יוקרה במקסיקו ובקריביים, ותרחיב את טביעת הרגל האירופאית שלה ב-60%. הרכישה תכניס את המותג של הייאט ל-11 שווקים אירופאיים חדשים, ותשפר מאוד את פוטנציאל הצמיחה של הייאט באירופה, אזור קריטי לצמיחה גלובלית בתחום טיולי היוקרה.

·        הרחבת הפלטפורמה לצמיחה: בסיס המפתחים והבעלות החזק של ALG ירחיב את היחסים של הייאט עם שותפים מחויבים מאוד באזורים גיאוגרפיים משלימים. רשת המפתחים הגלובלית של הייאט והמומחיות התפעולית שלה צפויים להאיץ עוד יותר את צמיחת המותגים של ALG. הייאט מתכוונת ליישם את העוצמה המשולבת של הצוותים כדי להתרחב אל מעבר לקווי הפעילות הנוכחיים של ALG אל אזורים גיאוגרפיים חדשים שבם נכון להיום ל-ALG אין בהם מלונות.

·        תועלת לבעלים: הגישה לפלטפורמות ההפצה שבבעלות ALG והמומחיות הנרחבת שלה בטיולי יוקרה צפויים לספק הזדמנויות משמעותיות עבור אתרי הנופש הקיימים של הייאט. הבעלים של נכסי AMRTM  Collection יקבלו גישה מוגברת לאוסף גדול יותר של מותגים, ולגיבוי של מערכות ההפצה, המכירות והשיווק הגלובליות של הייאט.

·        הגדלת ההיצע והחוויות לאורחים: המשאבים המשותפים של ALG והייאט ישתלבו להצעות וחוויות רחבות יותר לתועלת האורחים היוקרתיים ובסיס הלקוחות. ההצעות הבלעדיות של ALG, במסגרת Unlimited Vacation Club® יקרבו יותר מ-110,000 מטיילים מלאי תשוקה להייאט בעת נסיעה למגוון אירועי שהייה מלבד חופשות. לאחר השלמת העסקה, הייאט תקבע דרכים בהן World of Hyatt ו-Unlimited Vacation Club® יוכלו להציע ערך מוסף והטבות ייחודיות לבסיסי החברים הנאמנים שלהן תוך הטבות בעלי מלונות.

·        הצעות משופרות מקצה לקצה עבור טיולי פנאי באמצעות:

o       ALG Vacations® כאחת מספקיות הטיולים המאורגנים הגדולות ביותר וכאחת מפלטפורמות להפצת טיולי פנאי בצפון אמריקה המשרתת את מקסיקו ואת הקריביים

o       Amstar, חברה לניהול שירותי יעד מובילה במקסיקו ובקריביים, והמקבילה שלה Worldstar הממוקמת בהוואי

o       Trisept Solutions®, פלטפורמת טיולי הפנאי הטכנולוגית הייחודית שלה.

·        האצת אסטרטגיית הנכסים הקלים: רכישת העסק קל הנכסים של ALG תגדיל באופן משמעותי את אחוזי ההכנסות והרווחים שהייאט תייצר מעמלות. בנוסף, הייאט צופה לממש את התחייבותה הנוכחית למכור 1.5 מיליארד דולר של נדל"ן בבתי מלון בשנת 2021, וכתוצאה מכך סך של יותר מ-3 מיליארד דולר של רווחים ממומשים מאז הוכרזה אסטרטגיית מכירת הנכסים בשנת 2017 במכפיל משולב של מעל 17 x EBITDA בהשוואה להערכה המקורית של הייאט של 13x עד 15x. הייאט מציעה התחייבות נוספת להכנסות של עוד 2 מיליארד דולר ממכירת נדל"ן בבתי מלון עד סוף שנת 2024.

מימון

 

עד סיום העסקה, הייאט מצפה לממן יותר מ-80% מהרכישה עם שילוב של 1.0 מיליארד דולר במזומן זמין ובמימון של חובות חדשים, והיתר עם כ-500 מיליון דולר ממימון הון. הייאט הבטיחה מימון בשיעור של 1.7 מיליארד דולר מ-J.P. Morgan. הכנסות מזומנים מתוכנית מכירת הנכסים בשווי של 2 מיליארד דולר צפויות לשמש לפירעון חובות, כולל חובות שנוצרו למימון הרכישה. הייאט מחויבת לשמור על פרופיל דרגת השקעה ולהמשיך לנהל את המאזן בתבונה לאחר העסקה.

 

תצוגה למשקיעים, שיחת ועידה, שידור אינטרנטי

 

הייאט תקיים שיחת ועידה ושידור אינטרנטי בעניין העסקה, מחר 16 באוגוסט 2021, בשעה 7:30 בבוקר שעון CDT. בעלי עניין יכולים להאזין ארכיב של השידור ברשת יהיה זמין למשך 90 יום באתר החברה.  בעלי עניין יכולים להאזין לשידור אינטרנטי סימולטני של שיחת הוועידה, אליה ניתן לגשת דרך אתר האינטרנט של החברה investors.hyatt.com . לחלופין, המשתתפים יכולים לגשת לשיחה בשידור חי על ידי חיוג 833-238-7946 (שיחת חינם בתוך ארה"ב) או 647-689-4468 (שיחות בינלאומיות) באמצעות מזהה שיחת ועידה מספר 1771444 כ-15 דקות לפני שעת ההתחלה המתוכננת. ארכיון של שידור האינטרנט יהיה זמין באתר האינטרנט של החברה למשך 90 יום.

 

יועצים

 

בקשר לעסקה, BDT & Company, LLC ו-J.P. Morgan שימשו כיועצים פיננסיים של הייאט, ו-Latham & Watkins LLP שימשה כיועצת המשפטית שלה. PJT Partners שימש כיועץ פיננסי ל-ALG, ו-Simpson Thacher & Bartlett LLP LLP שימשו כיועצים המשפטיים שלה. Deutsche Bank Securities Inc שימשה כיועצת פיננסית ל-KKR and KSL Capital Partners.

 

המונח "הייאט" משמש בהודעה זו לצורך נוחות והוא מתייחס לתאגיד המלונות הייאט (Hyatt Hotels Corporation) ו/או עבור אחד או יותר מהשותפים שלו.

 

אודות Hyatt Hotels Corporation

 

תאגיד המלונות הייאט, עם מטה שממוקם בשיקגו, הוא חברת אירוח גלובלית מובילה המציעה 20 מתגי פרמיום. נכון ל-30 ביוני, 2021, הפורטפוליו של החברה מכיל יותר מ-1,000 מלונות ונכסים המציעים שירות ב'הכל כלול' ב-68 מדינות ברחבי שש יבשות. המטרה של החברה היא לדאוג לאנשים כך שהם יהיו המודיעים הטובים ביותר על ההחלטות העסקיות ואסטרטגיית הצמיחה שלה, והוא מתכוונת למשוך ולשמור על עובדים מובילים, לבנות מערכות יחסים עם אורחים וליצור ערך לבעלי המניות. חברות הבת של החברה מפעילות, מנהלות, מוכרות זיכיונות, מחזיקות, משכירות, מפתחות, נותנות רישיון או מספקות שירותים לבתי מלון, אתרי נופש, מגורים ממותגים ונכסי בעלות על נופש, כולל ותחת שמות המותגים Park Hyatt, Miraval, Grand Hyatt, Alila, Andaz,The Unbound Collection by Hyatt, Destination by Hyatt, Hyatt Regency, Hyatt, Hyatt Ziva, Hyatt Zilara, Thompson Hotels, Hyatt Centric, Caption by Hyatt, JdV by Hyatt, Hyatt House, Hyatt Place,tommie, UrCove ו-Hyatt Residence Club, והיא מפעילה את תוכנית החברים World of Hyatt המספקת הטבות מובחנות וחוויות בלעדיות לחברים המוערכים. למידע נוסף בקרו ב-www.hyatt.com.

 

אודות Apple Leisure Group®

 

Apple Leisure Group®  (ALG) היא קבוצת ניהול מותגים, טיולים ואירוח צפון אמריקנית עם מודל עסקי ייחודי המשרתת מטיילים ביעדים בכל רחבי העולם. ALG, באמצעות קבוצת החברות השותפות שלה, מספקת באופן קבוע ערך יוצא מן הכלל למטיילים וביצועים חזקים לטובת בעלי אתרי הנופש ושותפיהם, וזאת באמצעות מינוף אסטרטגי של פורטפוליו המותגים שלה, כולל: AMResorts LP, או אחד או יותר מהשותפים שלה שבאופן קולקטיבי מספקים מכירות, שיווק ושירותי ניהול מותג עברו אתרי נופש ומלונות ממותגים תחת AMR Collection כולל מותגי יוקרה ברמת 4 ו-5 כוכבים עטורי פרסים וביניהם: Secrets Resorts & Spa, Dreams Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas, Zoëtry Wellness & Spa Resorts, Alua Hotels & Resorts, Sunscape Resorts & Spas ו-Now Resorts & Spas; ALG Vacations, מהמוכרות הגדולות ביותר של חבילות חופשה וטיסות צ'רטר בארצות הברית עבור טיולים למקסיקו והקריביים, עם מותגים מבוססים היטב: Apple Vacations, Funjet Vacations, Travel Impressions, CheapCaribbean.com, BeachBound, Blue Sky Tours, Southwest Vacations ו-United Vacations; תוכנית מועדון החברים האקסקלוסיבית Unlimited Vacation Club, שירותי ניהול יעדים הטובים מסוגם המסופקים באמצעות Amstar DMC; וכן ספקית הפתרונות הטכנולוגיים החדשניים Trisept Solutions, המחברת יותר מ-88,000 סוכני נסיעות בהם ספקי טיולים מובילים.

 

למידע נוסף על היתרון של Apple Leisure Group, בקרו  www.appleleisuregroup.com

 

הצהרות צופות פני עתיד

 

הצהרות צופות פני עתיד בהודעה לעיתונות זו, שאינן עובדות היסטוריות, הן הצהרות צופות פני עתיד במשמעותו של חוק הרפורמה בליטיגציה של ניירות ערך פרטיים בשנת 1995. הצהרות אלה כוללות הצהרות על הרכישה המוצעת של החברה של Apple Leisure Group, לרבות היתרונות הפיננסיים והתפעוליים הצפויים הנובעים מהרכישה, יתרונות האורחים והבעלים הנובעים מהרכישה, הביצועים הפיננסיים הצפויים של Apple Leisure Group, הסכום והעיתוי של פריסת נכסים עתידית ומכפילי מכירות צפויים של נטיות נכסים אלה, פרופיל הנזילות של החברה, מספר הנכסים הצפויים להיפתח בעתיד, הצמיחה הצפויה של נסיעות היוקרה העולמיות ותמהיל ההכנסות של חדרי הפנאי המערכתיים של החברה, הרווחים העתידיים הצפויים של החברה המשולבת, ההטבות הצפויות והערך המוסף מתוכנית הנאמנות העולמית של הייאט והצעת החברות של Apple Leisure Group, מקורות מימון צפויים לרכישה המוצעת של Apple Leisure Group, השפעת חוב שנגרמה בקשר עם הרכישה על מצב דירוג ההשקעה של החברה, ציר הזמן הצפוי להשלמת הרכישה, תכניות החברה, אסטרטגיות, תחזית, ביצועים פיננסיים, תחזיות, הצעות מימון, סיכויים או אירועים עתידיים וכרוך בסיכונים ידועים ולא ידועים שקשה לחזות. כתוצאה מכך, התוצאות, הביצועים או ההישגים בפועל שלנו עשויים להיות שונים מהותית מאלה המובעים או משתמעים מהצהרות צופות פני עתיד אלה. במקרים מסוימים, באפשרותך לזהות הצהרות צופות פני עתיד על-ידי שימוש במילים כגון "עשוי", "יכול", "לצפות", "מתכוון", "תוכנית", "לחפש", "לצפות", "להאמין", "להעריך", "לחזות", "פוטנציאל", "להמשיך", "סביר", "יהיה", "היה" וריאציות של מונחים אלה וביטויים דומים, או השלילי של מונחים אלה או ביטויים דומים. הצהרות צופות פני עתיד כאלה מבוססות בהכרח על הערכות והנחות, שלמרות שהן נחשבות סבירות על ידינו ועל ידי ההנהלה שלנו, אינן ודאיות מטבען. גורמים שעלולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות מהותית מהציפיות הנוכחיות כוללים, בין היתר, סיכונים הקשורים ליכולת לממש את הרכישה המוצעת של Apple Leisure Group ואת עיתוי סגירת העסקה המוצעת; יכולתה של החברה לשלב בהצלחה את עובדי Apple Leisure Group ותפעולה בחברה; היכולת לממש את היתרונות והסינרגיות הצפויים של הרכישה המוצעת של Apple Leisure Group במהירות או במידה הצפויה; סיכונים הקשורים ליכולת להשיג כל מימון שקל בתנאים נוחים או בכלל; סיכונים המשפיעים על מגזרי היוקרה והלינה הכל כלול; משך מגפת COVID-19 וקצב ההתאוששות בעקבות המגפה, כל תחייה נוספת, או גרסאות COVID-19; ההשפעות לטווח הקצר והארוך יותר של מגפת COVID-19, כולל הביקוש לנסיעות, עסקים ארעיים וקבוצתיים, ורמות אמון הצרכנים; השפעת מגפת COVID-19, כל התעוררות נוספת, או גרסאות COVID-19, והשפעת פעולות שממשלות, עסקים ויחידים נוקטים בתגובה, על כלכלות גלובליות ואזוריות, מגבלות או איסורי נסיעה ופעילות כלכלית, לרבות משך והיקף השפעתה על שיעורי האבטלה והוצאות הצרכן לפי שיקול דעת; הפצה רחבה של חיסוני COVID-19 וקבלה רחבה על ידי האוכלוסייה הכללית של חיסונים כאלה; היכולת של בעלי צד שלישי, זכיינים או שותפים למיזם אירוח לנווט בהצלחה את ההשפעות של מגפת COVID-19, כל תחייה נוספת, או גרסאות COVID-19; אי-ודאות כלכלית כללית בשווקים מרכזיים בעולם והחמרה בתנאים הכלכליים העולמיים או ברמות נמוכות של צמיחה כלכלית; קצב ההתאוששות הכלכלית בעקבות ההאטה הכלכלית; רמות ההוצאה במגזרים עסקיים, פנאי והכל כלול, כמו גם אמון הצרכנים; ירידות בתפוסה ובתעריף היומי הממוצע; ראות מוגבלת ביחס להזמנות עתידיות; אובדן אנשי מפתח; תנאים פוליטיים וגיאו-פוליטיים מקומיים ובינלאומיים, לרבות תסיסה פוליטית או אזרחית או שינויים במדיניות הסחר; מעשי איבה, או חשש ממעשי איבה, לרבות פיגועים עתידיים, המשפיעים על הנסיעות; תאונות הקשורות לנסיעות; אסונות טבעיים או מעשה ידי אדם כגון רעידות אדמה, צונאמי, סופות טורנדו, הוריקנים, שיטפונות, שריפות בר, דליפות נפט, תקריות גרעיניות והתפרצויות עולמיות של מגיפות או מחלות מדבקות, כגון מגפת COVID-19, או חשש להתפרצויות כאלה; היכולת שלנו להשיג בהצלחה רמות מסוימות של רווח תפעולי בבתי מלון שיש להם מבחני ביצועים או ערבויות לטובת בעלי הצד השלישי שלנו; ההשפעה של שיפוצים ושיפוץ מלונות; סיכונים הקשורים לתוכניות הקצאת ההון שלנו, תוכנית רכישה חוזרת של מניות ותשלומי דיבידנד, כולל הפחתה, או ביטול או השעיה של, פעילות רכישה חוזרת או תשלומי דיבידנד; האופי העונתי והמחזורי של עסקי הנדל"ן והאירוח; שינויים בהסדרי ההפצה, למשל באמצעות מתווכים בנסיעות באינטרנט; שינויים בטעמים ובהעדפות של הלקוחות שלנו; קשרים עם עמיתים ואיגודי עובדים ושינויים בדיני העבודה; מצבם הפיננסי של בעלי נכסים, זכיינים ושותפי מיזם אירוח של צד שלישי; חוסר היכולת האפשרי של בעלי צד שלישי, זכיינים או שותפי פיתוח לגשת להון הדרוש למימון הפעילות השוטפת או ליישום תוכניות הצמיחה שלנו; סיכונים הקשורים לרכישות ונטיות פוטנציאליות והכנסת מושגי מותג חדשים; עיתוי הרכישות והנטיות והיכולת שלנו לשלב בהצלחה רכישות שהושלמו עם פעולות קיימות; אי השלמת עסקאות מוצעות בהצלחה (כולל אי עמידה בתנאי סגירה או קבלת אישורים נדרשים); היכולת שלנו לבצע בהצלחה את האסטרטגיה שלנו להרחיב את עסקי הניהול והזכיינות שלנו ובמקביל להקטין את בסיס נכסי הנדל"ן שלנו בתוך מסגרות זמן ממוקדות ובערך הצפוי; ירידות בשווי נכסי הנדל"ן שלנו; סיום בלתי צפוי של הסכמי הניהול או הזיכיון שלנו; שינויים בחוק המס הפדרלי, המדינתי, המקומי או הזר; העלאות ריבית ועלויות תפעול; תנודות בשערי מטבע חוץ או ארגון מחדש של מטבע; חוסר קבלה של מותגים חדשים או חדשנות; התנודתיות הכללית בשוקי ההון ויכולתנו לגשת לשווקים אלה; שינויים בסביבה התחרותית בתעשייה שלנו, לרבות כתוצאה ממגפת COVID-19, איחוד התעשייה והשווקים שבהם אנו פועלים; היכולת שלנו להגדיל בהצלחה את תוכנית הנאמנות של עולם הייאט; אירועי סייבר וכשלים בטכנולוגיית מידע; תוצאות הליכים משפטיים או מנהליים; והפרות של תקנות או חוקים הקשורים לעסקי הזכיינות שלנו; וסיכונים אחרים הנדונים בהגשת החברה לרשות לניירות ערך, כולל הדוח השנתי שלנו על טופס 10-K ודוחות רבעוניים בטופס 10-Q, אשר הגשות זמינות מהרשות לניירות ערך. אנו מזהירים אותך שלא להסתמך יתר על המידה על הצהרות צופות פני עתיד, אשר נעשות רק נכון למועד הודעה זו לעיתונות. איננו מתחייבים או נוטלים על עצמנו כל מחויבות לעדכן בפומבי אף אחת מהצהרות צופות פני עתיד אלה כדי לשקף תוצאות בפועל, מידע חדש או אירועים עתידיים, שינויים בהנחות או שינויים בגורמים אחרים המשפיעים על הצהרות צופות פני עתיד, למעט במידה הנדרשת על פי החוק החל. אם נעדכן הצהרה צופה פני עתיד אחת או יותר, אין להסיק כי נבצע עדכונים נוספים ביחס להצהרות צופות פני עתיד אלה או אחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.