header 2

יום ראשון, 8 באוגוסט 2021

זינגה מכריזה על תוצאות פיננסיות של הרבעון השני של 2021

 

 

  • מדווחת על תוצאות מרשימות לרבעון השני ומדווחת על הכנסות והזמנות שיא
  • שיא ברבעון השני עם תזרים מזומנים תפעולי של 161 מיליון דולר, עלייה של 11% משנה לשנה
  • רכישה סגורה של Chartboost, פלטפורמת פרסום ומונטיזצייה מובילה לנייד
  • מכריזה על הסכם לרכישת StarLark שבסיסה בסין, מפתחת  Golf Rival

 

 

סן פרנסיסקו, 5 באוגוסט 2021, (BUSINESS WIRE):

 

 Zynga Inc. זינגה (נאסד"ק: ( ZNGA פרסמה היום את התוצאות הכספיות שלה ברבעון השני שלה שהסתיים ב-30 ביוני 2021, על ידי פרסום מכתב רווחים רבעוני של ההנהלה באתר קשרי המשקיעים שלה. ראו בבקשה את המכתב הרבעוני על הרווח המצורף או בקרו בכתובת http://investor.zynga.com/financial-information/quarterly-results כדי לעיין במכתב.

"השלמנו מחצית ראשונה חזקה של 2021, סיפקנו תוצאות אדירות ברבעון השני, השגנו את ההכנסות וההזמנות הרבעוניות הגבוהות ביותר שלנו ויצרנו את תזרים המזומנים התפעולי הטוב ביותר של זינגה אי פעם. האסטרטגיה הרב-שנתית שלנו להגדלת תיק השירותים שלנו, השקת משחקים חדשים והשקעה בהתרחבות גלובלית ממשיכה למצב את זינגה לצמיחה", אמר פרנק גיבו, מנכ"ל Zynga. "היום, אנו נרגשים לברך באופן רשמי את כניסת צוות Chartboost לזינגה, כמו גם להודיע על הסכם לרכישת StarLark שבסיסה בסין – המפתחים המוכשרים מאחורי המשחק המצליח, Golf Rival".

הנהלת זינגה תארח גם שיחת ועידה בשעה 14:00, שעון האוקיינוס השקט (17:00 שעון מזרח) היום כדי לדון בתוצאות החברה. ניתן לשאול שאלות בשיחה וזינגה תנסה להשיב לכמה שיותר שאלות.

ניתן לגשת לשיחת הוועידה בכתובת http://investor.zynga.com  - שידור חוזר שלה יהיה זמין דרך האתר לאחר השיחה -  או דרך מספרי החיוג הבאים:

מספר חיוג לשיחה חינמית:  (800) 537-0745

מספר חיוג בינלאומי:  (253) 237-1142

מספר הזיהוי של הוועידה: 5929717

אודות זינגה

 

זינגה היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עם תפוצה עולמית חזקה ביותר מ- 175 מדינות ואיזורים, לזינגה יש פורטופוליו מגוון של זיכיונות משחקים פופולריים שהורדו יותר מארבעה מיליארד פעמים במכשירים ניידים והם כוללים את המשחקים CSR Racing™, Empires & Puzzles™,  Hair Challenge™, Harry Potter: Puzzles & Spells™, High Heels!™, Merge Dragons!™, Merge Magic!™, Queen Bee™, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™ ו-Zynga Poker™. עם Chartboost, פלטפורמת פרסום ומונטיזציה מובילה במכשירים ניידים, Zynga היא פלטפורמת הדור הבא המובילה בתעשייה עם היכולת למטב פרסום ותפוקות פרוגרמטיות בקנה מידה גדול. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בקליפורניה עם אתרים בצפון ארה"ב, אירופה ואסיה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו אחרי זינגה בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק או הבלוג של זינגה.

 

מידע צופה פני עתיד

 

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מידע צופה פני עתיד במסגרת חוק הרפורמה בליטיגציה של ניירות ערך פרטיים משנת 1995, לרבות הצהרות אלה הנוגעות, בין היתר: הפעילות והיוזמות הנוכחיות והעתידיות של Zynga, לרבות פוטנציאל לצמיחה עתידית בעסק שלנו; היכולת להשיג את היתרונות המיועדים  של רכישת Chartboost, Inc ("Chartboost"), התחזיות שלנו לגבי ביצועים פיננסיים ותפעוליים עתידיים, והיכולת שלנו להתחרות ביעילות בתעשיית הפרסום העולמית; ואת הרכישה המוצעת של Beijing StarLark Technology Co., Ltd (""StarLark), זיכיון המשחק הנייד Golf Rival  ומשחקים אחרים הקשורים, נכסים אינטלקטואליים, רשומות עסקיות ונכסים והתחייבויות אחרים שצוינו, כולל היכולת שלנו להשיג את היתרונות המיועדים של הרכישה ולמנף את הפלטפורמה של Zynga ויכולות כדי להניע צמיחה נוספת. מידע צופה פני עתיד לעיתים קרובות כולל מילים כגון מתוכנן, מתכוונת, צופה, מאמינה, מטרה, מצפה, ואמירות בזמן עתיד הן בדרך כלל צופות פני עתיד. הצהרות צופות פני עתיד אלה אינן ערובה לביצועים עתידיים ומשקפות את הציפיות הנוכחיות של ההנהלה. ההישג או ההצלחה של הנושאים המכוסים על ידי הצהרות צופות פני עתיד כאלה כרוך בסיכונים משמעותיים, אי-ודאות והנחות, והתוצאות בפועל שלנו עשויות להיות שונות מהותית מאלה החזויות או המשתמעות. אין להסתמך יתר על המידה על הצהרות צופות פני עתיד כאלה, המבוססות על מידע העומד לרשותנו בתאריך זה. איננו מתחייבים לעדכן הצהרות כאלה. גורמים שיכולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות כוללים: היכולת שלנו לשלב ביעילות את Chartboost ולהשיג את היתרונות הצפויים של העסקה; השפעת הרכישה על התוצאות העסקיות והתפעוליות של Zynga ו-Chartboost והיכולת שלנו לשמור על קשרים עם שותפים עסקיים; שביעות רצון מתנאי סגירת העסקה של StarLark והיכולת שלנו לסגור את העסקה במועד; היכולת שלנו לשלב ביעילות ולהשיג את היתרונות הצפויים של רכישת StarLark ועסקאות קשורות; סיכונים של ליטיגציה ו/או פעולות רגולטוריות הקשורות לעסקאות אלה; והיכולת שלנו להתחרות ביעילות בתעשיות הפרסום הנייד והמשחקים הניידים. מידע נוסף על סיכונים אלה, אי-ודאות והנחות וגורמים נוספים שעלולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות הם או יתוארו בפירוט רב יותר בדוחות הפומביים שאנחנו מגישים לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC), שעותקים שלהם אפשר להשיג על ידי ביקור באתר קשרי המשקיעים שלנו בכתובת http://investor.zynga.com או באתר של SEC בכתובת www.sec.gov.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.