header 2

יום ראשון, 8 באוגוסט 2021

זינגה נכנסת להסכם לרכישת StarLark מפתחת המשחקים הניידים, הצוות מאחורי הלהיט Golf Rival

 

·        זינגה מביאה צוות פיתוח מוכשר לפתח להיטים חדשים

·        מרחיבה את טביעת הרגל  הבינלאומית של זינגה עם סטודיו בסין

·        הוספת פרוייקטים חדשים בפיתוח מוקדם

·        צופה שהרכישה תיסגר ברבעון הרביעי של 2021

 

סן פרנסיסקו, 5 באוגוסט 2021, (BUSINESS WIRE):

 

Zynga Inc. (נאסד"ק ZNGA), מובילה עולמית בתעשיית הבידור האינטראקטיבי, הודיעה היום כי חתמה על הסכם סופי לרכישת StarLark, המפתחת של המשחק Golf Rival הצומח במהירות והשני בגודלו בעולם, מ- Betta Game תמורת 525 מיליון דולר במזומן ובמניות. רכישה זו מביאה לזינגה צוות פיתוח מוכשר עם יכולת מוכחת ליצור להיט עולמי ופרויקטים נוספים בפיתוח מוקדם. StarLark גם מרחיב את הנוכחות הבינלאומית של Zynga על ידי הקמת סטודיו הממוקם בסין עם גישה לבסיס הכישרונות היצירתיים של האזור.

הודעה לעיתונות זו כוללת מולטימדיה. לצפייה בהודעה במקור בשפה האנגלית: https://www.businesswire.com/news/home/20210805005098/en/

במשחק  Golf Rival, שחקנים בכל רמות המיומנות יכולים להתחרות במשחקים בזמן אמת שחקן לעומת שחקן, כולל טורנירים מרובי משתתפים על מסלולים מרהיבים עם ציוד להתאמה אישית. המשחק גדל במהירות להיות משחק הגולף הנייד השני בגודלו בעולם עם שש מיליון הורדות בשנת 2021 בלבד.

 

"עם הרכישה של Golf Rival, Zynga הופך הבית של צוות מוכשר עם היכולת המוכחת ליצור להיט עולמי, תוך הרחבת טביעת הרגל הבינלאומית של Zynga עם סטודיו חדש בסין", אמר פרנק גיבו, מנכ"ל Zynga. " Golf Rival עלתה במהירות והפכה למשחק הגולף הנייד השני בגודלו בעולם, עם שש מיליון הורדות בשנת 2021 בלבד. יחד, Zynga ו- StarLark ממוקמים היטב כדי לגדול עם Golf Rival מהר יותר יחד עם פרויקטים חדשים נוספים בפיתוח מוקדם".

 

"אני גאה מאוד בצוות StarLark על הפיכת Golf Rival ללהיט ברחבי העולם ואנחנו נרגשים להצטרף אל זינגה כדי להאיץ עוד יותר את מסלול הצמיחה המדהים של המשחק כזיכיון לנצח", אמר הנרי יו, מייסד ומנכ"ל StarLark. "שותפות זו תספק לזינגה נגישות רבה יותר למאגר הכישרונות העמוקים של סין, ובמקביל תעניק ל-StarLark גישה למשאבים ולמומחיות הגלובליים של זינגה".

 

זינגה תרכוש את אולפן הפיתוח StarLark ואת הזיכיון של Golf Rival יריבה תמורת כ-525 מיליון דולר, המהווים כ-315 מיליון דולר במזומן וכ-210 מיליון דולר ממניות Zynga (שהונפקו במחיר הסגירה הממוצע למניה במהלך 30 יום המסחר שהסתיים ב-2 באוגוסט 2021). שיקול הסגירה הסופי יכלול גם התאמות סגירה מקובלות וצפוי להיסגר ברבעון הרביעי של 2021.

 

זינגה קיבלה יעוץ על ידי White & Case  ו- Fangda Law. Aream & Co שימש כיועץ פיננסי בלעדי ו- Orrick שימש כיועץ המשפטי של חברת Betta Games בעיסקה זו.

הערות העורך

ניתן להוריד סרטונים ותמונות של משחקים בכתובת:  https://www.dropbox.com/sh/k04y6d41bgrcw7m/AACg-NaEWZDbPEumf0s42qlIa?dl=0

אודות זינגה

 

זינגה היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עם תפוצה עולמית חזקה ביותר מ- 175 מדינות ואיזורים, לזינגה יש פורטופוליו מגוון של זיכיונות משחקים פופולריים שהורדו יותר מארבע מיליארד פעמים במכשירים ניידים והם כוללים את המשחקים CSR Racing™, Empires & Puzzles™,  Hair Challenge™, Harry Potter: Puzzles & Spells™, High Heels!™, Merge Dragons!™, Merge Magic!™, Queen Bee™, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™ ו-Zynga Poker™. עם Chartboost, פלטפורמת פרסום ומונטיזציה מובילה במכשירים ניידים, Zynga היא פלטפורמת הדור הבא המובילה בתעשייה עם היכולת למטב פרסום ותפוקות פרוגרמטיות בקנה מידה גדול. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בקליפורניה עם אתרים בצפון ארה"ב, אירופה ואסיה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו אחרי זינגה בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק או הבלוג של זינגה.

 

מידע צופה פני עתיד

 

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מידע צופה פני עתיד במסגרת חוק הרפורמה בליטיגציה של ניירות ערך פרטיים משנת 1995, לרבות הצהרות אלה הנוגעות, בין היתר: הרכישה המוצעת של Beijing StarLark Technology Co., Ltd (""StarLark), זיכיון המשחק הניידGolf Rival  ומשחקים אחרים הקשורים, נכסים אינטלקטואליים, רשומות עסקיות ונכסים והתחייבויות אחרים שצוינו, כולל היכולת שלנו להשיג את היתרונות המיועדים של הרכישה, כולל הצמיחה של זיכיון Golf Rival , פיתוח של משחקים עתידיים, ומשיכת ושימור מפתח פיתוח וכוח אדם אחר; מחיר הרכישה והעיתוי שבו העסקה צפויה להיסגר. מידע צופה פני עתיד לעיתים קרובות כולל מילים כגון מתוכנן, מתכוונת, צופה, מאמינה, מטרה, מצפה, ואמירות בזמן עתיד הן בדרך כלל צופות פני עתיד. הצהרות צופות פני עתיד אלה אינן ערובה לביצועים עתידיים ומשקפות את הציפיות הנוכחיות של ההנהלה. ההישג או ההצלחה של הנושאים המכוסים על ידי הצהרות צופות פני עתיד כאלה כרוך בסיכונים משמעותיים, אי-ודאות והנחות, והתוצאות בפועל שלנו עשויות להיות שונות מהותית מאלה החזויות או המשתמעות. אין להסתמך יתר על המידה על הצהרות צופות פני עתיד כאלה, המבוססות על מידע העומד לרשותנו בתאריך זה. איננו מתחייבים לעדכן הצהרות כאלה. גורמים שיכולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות כוללים: היכולת שלנו לשלב ביעילות את Chartboost ולהשיג את היתרונות הצפויים של העסקה; השפעת הרכישה על התוצאות העסקיות והתפעוליות של Zynga ו-Chartboost והיכולת שלנו לשמור על קשרים עם שותפים עסקיים; שביעות רצון מתנאי סגירת העסקה של StarLark והיכולת שלנו לסגור את העסקה במועד; היכולת שלנו לשלב ביעילות ולהשיג את היתרונות הצפויים של רכישת StarLark ועסקאות קשורות; סיכונים של ליטיגציה ו/או פעולות רגולטוריות הקשורות לעסקאות אלה; והיכולת שלנו להתחרות ביעילות בתעשיות הפרסום הנייד והמשחקים הניידים. מידע נוסף על סיכונים אלה, אי-ודאות והנחות וגורמים נוספים שעלולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות הם או יתוארו בפירוט רב יותר בדוחות הפומביים שאנחנו מגישים לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC), שעותקים שלהם אפשר להשיג על ידי ביקור באתר קשרי המשקיעים שלנו בכתובת http://investor.zynga.com או באתר של SEC בכתובת www.sec.gov.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.