header 2

יום שלישי, 24 באוגוסט 2021

ג'טקס סילון מתדלק את העתיד בדלק תעופה בר קיימא

 

Jetex מחויבת ליעדים שאפתניים להפחתת פליטות שנקבעו על ידי איגוד התחבורה האווירית הבינלאומי (IATA). החברה נמצאת בחזית המעבר לתעשיית תעופה פחמנית נמוכה יותר כשהיא מציגה דלק ביולוגי בג'טקס לה בורז'ה, פריז

 

דובאי, איחוד האמירויות הערביות, 23 באוגוסט 2021, (GLOBE NEWSWIRE):

 

 Jetex ג'טקס, מובילה עולמית עטורת פרסים בתעופה, ממשיכה להציע דרכים נוספות להפחתת פליטות הפחמן בתעבורה. החברה החלה להציע דלק תעופה בר קיימא (SAF) המיוצר על ידי TotalEnergies בצרפת, עשוי משמן בישול משומש בג'טקס לה בורז'ה, פריז, מיוני 2021.

 

 SAFמעניקה הפחתה מרשימה של עד 90% בפליטות פחמן על מחזור החיים של הדלק בהשוואה לדלק סילוני מסורתי שהוא מחליף ומציית לקריטריונים לקיימות RED. תדלוק בג'טקס לה בורז'ה, פריז, מתאפשר על ידי משאית תדלוק חשמלית של 100% אשר מפחיתה עוד יותר את טביעת הרגל הפחמנית של המבצע.

 

"אנו גאים להיות חלק מקהילת התעופה שהוכיחה שוב את עצמה כאחראית, תוך נקיטת צעד חיובי להפחתת פליטות הפחמן. Jetex חזרה על עמדתה כלפי מטרה זו בכך שהקלה על לקוחות להועיל ל- SAF באחד מבסיסי ה- FBO שלה בפריז לה בורז'ה. כספקית שירותי תעופה חד פעמית, אנו שמחים להיות מסוגלים לכלול הסדרי SAF כחלק מהשירותים ברמה העולמית שלנו עבור לקוחות המעוניינים לעמוד באתגר של ניטרליות פחמן", אמר סופיאן אסיף, מנהל תחום האנרגיה בג'טקס.

 

קידום הפיתוח והפריסה המסחרית של SAF חיוני לפירוק ענף התעופה. על פי יאט"א, יותר מ- 100 מיליון ליטר SAF יופקו בשנת 2021. השימוש ב-SAF מהווה מוקד מרכזי עבור Jetex ומהווה חלק ממחויבות החברה להשגת אפס פליטות פחמן נטו עד שנת 2050 באמצעות סדרה של יוזמות קצרות, בינוניות וארוכות טווח. חיוני שעתיד התעופה ימשיך לטפל בשינויי האקלים וג'טקס ממשיכה להתמקד במינויה כדי להפחית את ההשפעה על כדור הארץ.

 

אודות ג'טקס:

 

מובילה גלובלית בתעופה לבכירים שזכתה בפרסים רבים, ג'טקס  JETEXמוכרת בזכות אספקת פתרונות תמיכה בנסיעות גמישים, הטובים מסוגם ללקוחות בכל העולם. ג'טקס מספקת מסופים פרטיים יוצאי דופן FBOs, תדלוק מטוסים, שירותי קרקע ותכנון טיסות יוצאי דופן. החברה מטפלת בבעלים ומפעילים של מטוסי מנהלים עבור טיסות עסקיות, מסחריות ואישיות. לפרטים נוספים אודות ג'טקס, בקרו באתר www.jetex.com   ותעקבו אחרינו באינסטגרם, טוויטר, פייסבוק ולינקדאין.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.