header 2

יום רביעי, 25 באוגוסט 2021

חברת Dante Labs מודיעה על מינויו של מארק ואן אואן לדירקטוריון שלה לתמיכה בגישת תפעול ואסטרטגיה מסחרית

 

קיימברידג', בריטניה, 24 באוגוסט 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

Dante Labs, מובילה עולמית בתחום הגנומיקה, הודיעה היום על מינויו של מארק ואן אואן לחבר מועצת המנהלים. מארק הוא מנהל התפעול הראשי של Pacific Biosciences, ספקית מובילה של פתרונות ריצוף באיכות גבוהה.

 

"אני כל כך שמח לקבל בברכה את מארק ואן אואן למועצת המנהלים של Dante Labs" אמרה אנדראה ריפוסאטי, מנכ"לית Dante Labs. "אנו בטוחים שנהנה מאוד מההובלה המוכחת של מארק בהרחבת הארגון המסחרי הגלובלי של דנטה כדי לשרת יותר אנשים עם המידע הגנומי הדרוש לטיפול ומניעת מחלות".

 

מר ואן אואן הצהיר, "אני נרגש להצטרף לדירקטוריון של דנטה על מנת לעזור להרחיב את העסק ככל שהצורך בגנומיקה בתחום הבריאות מתממש וממלא תפקיד חיוני יותר בפיתוח תרופות ורפואה מדויקת".

 

למר ואן אואן מומחיות ומנהיגות עמוקה בתחום הגנומיה, הנעת תכנון אסטרטגי ופעילויות פיתוח תאגידי וניהול מחקר, פיתוח וייצור בתפקידו ב- Pacific Biosciences. לפני כן, מר ואן אואן מילא מספר תפקידי הנהלה מרכזיים ב- Illumina, ובסופו של דבר שימש מנהל מסחרי ראשי עם מינויו בשנת 2017. לפני אילומינה, הוא היה מנהל שירותי הגנוטיפינג ב- Ellipsis Biotherapeutics. מר ואן אואן יצטרף למנהל התפעול הראשי של אילומינה בוב רגוסה ולמנכ"לGRAIL SVP  מארק מורגן למועצת המנהלים של מעבדות דנטה.

אודות Dante Labs

 

Dante Labs הינה חברה עולמית לבניית נתונים גנומיים ולמסחור סוג חדש של יישומי בריאות ואריכות ימים הטומנים בחובם שינוי מן הקצה אל הקצה. זאת, על הבסיס ריצוף גנומי שלם ובינה מלאכותית. נכסי החברה כוללים את בסיסי נתוני הגנום הפרטיים הגדולים ביותר, אשר קבלו הסכמה להכלל במחקר, פלטפורמת תוכנה בבעלות החברה, אשר מתוכננת לממש באופן מלא את כוחם של הנתונים הגנומיים תוך תהליכי שכלול וקניין, המאפשרים גישה תעשייתית לריצוף גנומי.

 

Dante Labs, שהמטה שלה נמצא בקיימברידג', בריטניה, עם מעבדת מחקר בוולברהמפטון, תמכה בדרישה הדחופה מצד ממשלת בריטניה לשכלל פתרון אוטומטי, בעל קיבולת גבוהה לבדיקות קורונה, לרבות נדבקים וכאלה שבגופם נמצאו נוגדנים. מעבדות דנטה הצליחה להגיע לפתרון, תוך מינוף טכנולוגיה קיימת, אשר פותחה לצורך ריצוף גנומי שלם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.