header 2

יום שני, 30 באוגוסט 2021

JETEX נבחרה להיות המפעילה הרשמית של תערוכת התעופה דובאי 2021

 

בפעם הרביעית ברציפות,  Jetex  תהיה בעלת היתרי  FBO הרשמיים  של התערוכה האווירית בדובאי, שתתקיים בימים 14-18 בנובמבר 2021 ב- Dubai World Central  (DWC). המופע האווירי מוגדר כציון דרך עבור תעשיית התעופה שמתכוננת לעידן שלאחר COVID-19.

 

דובאי, איחוד האמירויות הערביות, 30 באוגוסט 2021, (GLOBE NEWSWIRE):

 

 Jetex ג'טקס, מובילה עולמית עטורת פרסים בתעופה, זוכה שוב לכבוד להיות מובילה באירוע כה בולט שנערך באיחוד האמירויות הערביות, תוך הפגנת אמון, כבוד ומחויבות לאזור. תערוכת התעופה של דובאי קשורה קשר הדוק להיסטוריה של החברה: Jetex הופיעה לראשונה במהלך תערוכת התעופה של דובאי בשנת 2005.

 

תערוכת התעופה של דובאי התפתחה כיום והפכה לאחד מאירועי התעופה והחלל הגדולים והחשובים בעולם. המופע האווירי בן חמשת הימים הוא אירוע התעופה והחלל הפומבי והיקר ביותר שמתרחש השנה. הוא יתקיים במקום ייעודי ב- DWC, אתר תערוכת התעופה של דובאי, נגיש בקלות מדובאי ואבו דאבי, ורק כמה דקות מהאקספו העולמי 2020, שיתקיים בו זמנית - חגיגה של חזון איחוד האמירויות 2021, עם 182 ימים לשתף פעולה, לחדש ולהתפעל מיכולות האנושות .

 

טרמינל ה- VIP של Jetex יארח תוכנית נטוורקינג מיוחדת ברחבי הטרקלינים המפוארים שלו עם שפע של הזדמנויות להתרועע, לבדר וליהנות מהאמנות של אירוח Jetex. האורחים יוזמנו לחוות אלמנטים ייחודיים של קונספט הטרמינל הפרטי של Jetex, שתוכננו תוך התחשבות בנוסעים ובצוות.

 

"אנו שמחים להיות שוב חלק ממופע האוויר היוקרתי של דובאי. לאורך כל המשבר הבריאותי, ג'טקס המשיכה להקל על נסיעות וזו הייתה חווית למידה חסרת תקדים עבור כולנו. כיום, אנו חזקים מתמיד ולהוטים לחלוק את המומחיות שלנו עם הלקוחות והשותפים שלנו, כפי שאנו מתכנסים באירוע הגדול ביותר של תעשיית התעופה של 2021", אמר עאדל מרדיני, מייסד ומנכ"ל Jetex, שהוא גם חבר בוועדה המייעצת של Dubai Airshow.

 

תערוכת התעופה של דובאי היא ציון דרך לכל חברה, המספקת הזדמנות לפגוש שחקני מפתח בתעשיית התעופה והחלל, לנצל הזדמנויות מסחריות טריות, להציג מומחיות וחידושים לעולם וליצור שותפויות טכנולוגיות ותעשייתיות. המשתתפים במופע האווירי המבקרים בטרמינל ה- VIP של Jetex יוכלו לפגוש נציגים של כל חטיבות Jetex, כולל רשת FBO, שירות דלק, תכנון טיולים, חוויית פרמייר ומכירות של מטוסים.

 

בהתייחסו לשותפות, הוסיף טימותי הוס, מנכ"ל Tarsus Aerospace: "לג'טקס יש מוניטין ראוי בתעשייה ואנחנו שמחים לשתף איתם פעולה שוב כ- FBO הרשמי של תערוכת האוויר של דובאי כדי להקל על טיסות ולתמוך באורחים המוערכים שלנו באירוע".

 

מהדורת 2021 של תערוכת האוויר של דובאי נראית מבטיחה ביותר כיוון שהיא משקפת את האנרגיה הדינמית של תעשייה הגדלה וההולכת, שכעת מניחה את היסודות לתעופה של העתיד, ומסוף ה- VIP של Jetex ב- DWC מצפה להיות מוקד מסביר פנים לכל משתתפי מופע האוויר.

 

אודות ג'טקס:

 

מובילה גלובלית בתעופה לבכירים שזכתה בפרסים רבים, ג'טקס  JETEXמוכרת בזכות אספקת פתרונות תמיכה בענפי תעופה גמישים, הטובים מסוגם ללקוחות בכל העולם. ג'טקס מספקת מסופים פרטיים יוצאי דופן FBOs, תדלוק מטוסים, שירותי קרקע ותכנון טיסות ייחודי. החברה מטפלת בבעלים ומפעילים של מטוסי מנהלים עבור טיסות עסקיות, מסחריות ואישיות. לפרטים נוספים אודות ג'טקס, בקרו באתר www.jetex.com   ותעקבו אחרינו באינסטגרם, טוויטר, פייסבוק ולינקדאין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.