header 2

יום ראשון, 8 באוגוסט 2021

אנדרסן גלובל מחזקת את הכיסוי בפורטו ריקו עם חברה לייעוץ פיננסי

 

סן פרנסיסקו, 5 באוגוסט 2021, (BUSINESS WIRE) :

 

Andersen Global מוסיפה עומק לנוכחות שלה בפורטו ריקו באמצעות הסכם לשיתוף פעולה עם חברת AFS CPA Group LLC (AFS) ומחזקת את הנוכחות שלה במדינה בתחומי המשפט והמיסוי.

 

AFS מספקת שירותי מס וייעוץ ללקוחות לרבות יחידים ועסקים קטנים וגדולים, ומשרתת מגוון ענפים כגון משפטי, רפואי, מזון ומסעדות, הלבשה, שיווק, טכנולוגיה, עמותות ועמותות בעלי בתים. המשרד, שהוקם בשנת 2000 על ידי המייסד והשותף המנהל אנטוניו סקולה, מבוסס בגורבו ומציע שירותי מס, פיננסים, השקעות וניהול מזומנים, כמו גם פונקציות מיקור חוץ ומשכורות.

 

"כבוגר ארתור אנדרסן, אני מצפה להצטרף מחדש לתרבות ולעבוד עם אנשים בעלי דעות דומות שמחויבים לשרת לקוחות ולהעניק את הפתרונות הטובים מסוגם", אמר אנטוניו. "המשרד שלנו מוקדש למתן שירות באיכות הגבוהה ביותר, ושיתוף פעולה זה משלים עוד יותר את היכולת שלנו לספק פתרונות מושלמים ללקוחותינו עם צרכים חוצי גבולות".

 

"אנו שמחים לשתף פעולה עם צוות ברמה גבוהה שיש להם רמה משותפת של מחויבות לניהול", הוסיף מארק וורסאץ, יו"ר אנדרסן גלובל ומנכ"ל אנדרסן. "AFS, יחד עם משרד שיתוף הפעולה CST Law, מספקים ללקוחותינו חבילה מלאה של שירותים משולבים ועצמאיים בשוק חשוב זה".

 

 

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-8,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-284 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וכמו כן חֶברות שיתוף הפעולה שלה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.