header 2

יום שלישי, 17 באוגוסט 2021

Crocus Technology משחררת את חיישן הזרם XtremeSense® המדויק והמהיר ביותר בעולם, מבלי להתפשר על ביצועים

 

 

CT430 ו-CT431 מאפשרים למהנדסי תכנון לפשט את תכנון המוצרים שלהם ועדיין להגיע לפתרונות ברמת דיוק יעילות גבוהה יותר

 

סנטה קלרה, קליפורניה, 16 באוגוסט 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

Crocus Technology Inc., הספקית המובילה של חיישני XtremeSense™ TMR מתקדמים המבוססים על התנגדות מגנטו הנוצרת בתעלה (Tunnel Magneto-Resistance), הכריזה על חיישני הזרם המבודדים CT430 ו-CT431 המציעים רוחב פס של 1 מגה-הרץ ופחות מ-1% שגיאות לאורך כל טווח הטמפרטורות. הפעולה המהירה והתפוקה המדויקת מאפשרים ללקוחות למטב את תכנון המערכות עבור גדלים קטנים יותר ולהשגת יעילות רבה יותר. בניגוד לעיצובים קיימים, המשתמשים בחיישן אפקט הול, החיישן XtremeSense™ TMR מאפשר תכנון פתרון ללא פשרות באמצעות שילוב של תגובתיות ברוחב פס גבוה ודיוק גבוה.

 

מוצרי CT43x הם התקנים ללא ליבה המשתמשים בטכנולוגיית XtremeSense™ TMR החדשנית של Crocus כדי לאתר שינויים קטנים במיוחד בזרם ה-AC או ה-DC. הם עושים זאת תוך השגת אחוז שגיאות כולל, שאין לו מקביל, העומד על פחות מ-1.0% עבור טווח הטמפרטורות המלא מ-40OC- ועד 125OC+. בנוסף, ל-CTR43x יש חסינות מובנית קשיחה לשדות עבודה שכיחים. היא מאפשרת להתקן לדחות למעלה מ-99% של שדות תועים ללא צורך במיגון חיצוני. טכנולוגיית ה-TMR הקניינית של Crocus מציעה מטבעה יחס אות לרעש (SNR) גבוה מאוד המאפשר מדידות ברזולוציה גבוהה הנדרשות עבור שליטה מדויקת או לניטור יישומים. ביצועי השגיאה הלינארית והקיזוז מדויקים באופן מהותי יותר ומאפשרים להוציא מהתמונה את הכיול ברמת המערכת שבדרך כלל נעשה עם השוואה למתח חיצוני, ובכך לשחרר זמן עיבוד ולפשט את עיצוב המערכת. "אני נרגש להציג את מוצר חיישן הזרם הזה שבאמת יוצר הבדל שמדגיש את היתרונות שטכנולוגיית ה-Crocus XtremeSense™ TMR יכולה להביא", קבע זאק דיירי, נשיא ומנכ"ל Crocus Technology. "הלקוחות שלנו נדהמו מרמת הביצועים שאנו יכולים לספק ביישומים שלהם. השילוב של זמן תגובה ודיוק ברמות גבוהות מעניק למתכנני מערכות את הגמישות שהם השתוקקו להשיג, וללא פשרות".

 

התכונות והביצועים של המוצר:

 

CT430 (גרסת 5 וולט), CT431 (גרסת 3.3 וולט)


מוליך
0.5m המאפשר יישומי 20A, 30A ו-50A


תפוקת שגיאות כוללת
+/-0.7% (טיפוסי)


זמן תגובה של 300 ננו-שניות, רוחב פס של 1 מגה-הרץ


רעש נמוך
9mArms


מודול
Common Mode Field Rejection (CMFR) משולב עם חסינות של יותר מ-99%


פין פליטה לזיהוי זרם יתר

 

השקעות שבוצעו בשנה שעברה להרחבת תפוקת המוצרים אפשרה ל-Crocus להיות מוכנה לתמיכה בייצור בתפוקה גבוהה שמציעה כיום החברה. נכון להיום שלחנו למעלה מ-50 מיליון חיישני XtremeSense™ TMR, ובסיס הלקוחות שלנו ממשיך להתרחב בקצב מהיר. מוצרים כמו CT430 ו-CT431, להם טביעת רגל כסטנדרט בשוק, מאפשרים ללקוחות לשדרג בקלות את המוצרים הקיימים שלהם ולהאיץ אימוץ מוצרים.

 

התקנים חדשניים אלו המכוונים לשימוש ביישומים כמו ממירי מתח סולארי, תיקון מקדם ההספק (PFC), מערכות ניהול סוללה (BMS), התקנים חכמים, IoT, ויישומי הספקות כוח. הם מלווים מושלמים ליישומים פורצי דרך המשתמשים בהתקני כוח מסוג GaN ו-SiC בהם זמן התגובה המהיר של חיישני הזרם Crocus TMR יבטיחו את היעילות התפעולית הגבוהה ביותר.

 

CT430 ו-CT431 זמינים בתקן תעשייתי בחבילת SOIC-Wide עם 16 מגעים עם מידות של 10.2x10.31x2.54 מ"מ. דוגמאות ולוחות להערכה זמינים כעת, וההתקנים ייכנסו לייצור מלא החודש, אוגוסט 2021. למידע נוסף אודות CT430 ו-CT431, אנא בקרו בדף המוצר:

CT430 https://crocus-technology.com/products/ct430/  

CT431 https://crocus-technology.com/products/ct431/  

אודות Crocus Technology

 

Crocus Technology מפתחת ומייצרת חיישנים מגנטים מתקדמים המבוססים על טכנולוגיית החיישנים XtremeSense™ TMR הרשומה כפטנט. טכנולוגיית החיישן המגנטי החדשנית של Crocus מביאה התקדמות משמעותית להתקנים חכמים, יישומים תעשייתיים, צרכניים, רפואיים ולאלקטרוניקה לרכבים, כולם יישומים הדורשים דיוק רב, רזולוציה גבוהה, ביצועי טמפרטורה יציבים וצריכת כוח נמוכה. המטה של Crocus נמצא בסנטה קלרה, קליפורניה. למידע נוסף, בקרו באתר http://www.crocus-technology.com.

 

© 2021 Crocus Technology International Corp. כל הזכויות שמורות. Crocus Technology, XtremeSense ושילובים שלה הם סימנים מסחריים של Crocus Technology Inc.  ו- Crocus Technology SA.. שמות אחרים הם למטרות מידע בלבד ועשויים להיות סימנים מסחריים של בעליהם בהתאמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.