header 2

יום ראשון, 1 באוגוסט 2021

Carbon Streaming מציגה עדכון תאגיד ופרטי שידור באינטרנט

 

טורונטו, 27 ביולי 2021, (BUSINESS WIRE) :

 

תאגיד Carbon Streaming ("Carbon Streaming" או "החברה") (NEO:NETZ) שמחה למסור עדכון תאגיד לקראת ההנפקה הציבורית מהיום בשעה 9.30 על פי שעון החוף המזרחי, ב- Neo Exchange Inc. (NEO Exchange). החברה תארח שידור אינטרנטי חי היום, 27 ביולי 2021 בשעה 10.30 על פי שעון החוף המזרחי ופותחת אותו להשתתפות בעלי מניות פעילים ופוטנציאליים גם יחד. פרטים נוספים לגבי אופן ההרשמה וההשתתפות בשידור מופיעים מטה.

 

דגשי החברה:

 

·        אות הזיהוי של Carbon Streaming  ב-NEO Exchange הוא NETZ, היינו, אזכור חזון החברה לממן אפס פליטות פחמן בעתיד (net-zero).

·        מצב תזרים המזומנים של החברה כעת הוא 141 מיליוני דולרים אמריקניים (כ-176 מיליון דולרים קנדיים), ללא חוב תאגיד.

·        Carbon Streaming נמצאת בעמדה איתנה מבחינה כספית, לצורך יישום אסטרטגיית ההשקעה שלה, של ביצוע הסכמי הזרמת אשראי פחמן עבור פחמן דו חמצני באיכות גבוהה שווה ערך ("CO2e") זיכויים פחמן.

1.      20 מיליון יחידות זכות פחמן לשנה, למשך 30 שנה, עד סוף שנת 2021;

2.      50 מיליון יחידות זכות פחמן לשנה, למשך 30 שנה, עד שנת 2023, ו;

3.      100 מיליון יחידות זכות פחמן לשנה, למשך 30 שנה עד שנת 2025.

·        החברה הכריזה על הסכם אשראי פחמן לרכישת חלק נכבד מ-200,000 יחידות פחמן אחת לשנה, או 20% מיחידות הפחמן השנתיים, הנגזרים מפרויקט MarVivo, פרויקט הפחמן הכחול, במהלך 30 שנות הפרויקט.

·        החברה הכריזה גם על זיכרון דברים בלעדי מול יוזמת שימור בונובו, לפיתוח פרויקטים הקשורים לפחמן בשמורות הטבע סנקורו וקוקולופורי בונובו, שעשויים לסלק מאות מיליוני טונות פחמן דו-חמצני במהלך 30 שנות פרויקט.

·        החברה גם מממשת באופן פעיל הזדמנויות השקעה מול קבוצות לאומיות רבות ברחבי קנדה, על מנת לפתח פרויקטים שעיקרם זיכוי פחמן בטריטוריות המסורתיות שלהן. החברה צופה חדשות לגבי יוזמה זו עד סוף שנת 2021.

·        נוסף על כך, החברה עוסקת בבניית רשת ענפה לזיכוי לכידת ואחסון פחמן, וכן מחפשת הזדמנויות השקעה בפרויקטים בצפון ובדרום אמריקה, אירופה, אפריקה ודרום מזרח אסיה, אשר ישיגו את מטרות התאגיד, המוצגות לעיל.

·        החברה בודקת גם הזדמנויות לרישום בבורסה בארצות הברית ושואפת להירשם בבורסה אמריקאית כגון נאסד"ק או NYSE עד סוף שנת 2021.

 

ג'סטין קוקורן, נשיא ומנכ"ל Carbon Streaming, ציין כי "לאחר 20 חודשי פיתוח רשת איכותית של הזדמנויות השקעה בזיכוי פחמן דו-חמצני ופחמן, החברה יכולה בהחלט לרכוש ולרשום את זיכויי הפחמן האיכותיים ביותר על פני כדור הארץ, תוך מימוש החזון שלנו, למימון עתיד ללא פליטות פחמן".

 

שידור אינטרנטי

הציבור מוזמן להצטרף לשידור אינטרנטי חי ביום שלישי, 27 ביולי 2021 בשעה 10.30 לפי שעון החוף המזרחי, בו מר קוקורן ימסור עדכון חברה קצר ויענה על שאלות המשתתפים. פרטי ההרשמה נמצאים באתר החברה תחת Carbon Streaming Corporation - Events ובאתר https://zoom.us/webinar/register/WN_OvF8RntbSSmwYcTQxJJSzw

 

אודות Carbon Streaming Corporation

 

חברת Carbon Streaming הינה כלי ייחודי המתבסס על עקרונות ESG (היבטי סביבה, חברה וממשל תאגידי, אשר מציע למשקיעים זיכויי פחמן, כלי מרכזי המשמש הן ממשלות והן תאגידים על מנת להשיג את מטרותיהם בנוגע לאקלים ניטרלי מפחמן וללא פליטות פחמן. המודל העסקי שלנו מתמקד ברכישת, בניהול ובבניית והרחבת תיק איכותי ומגוון של השקעות בפרויקטים ו/או בחברות המנפיקות זיכויי פחמן, או מעורבות באופן פעיל במישרין או בעקיפין, בזיכויי פחמן מרצון ו/או בפעולה על פיהם.

 

החברה משקיעה הון באמצעות הסדרי זיכוי בגין לכידת ואחסון פחמן מול מפתחי פרויקטים ובעלים על מנת להגביר הקמת פרויקטים לקיזוז פחמן, תוך הזרמת הון לפרויקטים אשר לא היו זוכים לפיתוח בדרך אחרת. רבים מהפרויקטים הללו יהיו בעלי יתרונות חברתיים וכלכליים משמעותיים, וזאת לצד פוטנציאל צמצום הפחמן או סילוקו.

 

אם ברצונכם לקבל עדכוני תאגיד באמצעות הדואר האלקטרוני מיד עם פרסומים, אנא הרשמו בקישור הבא: https://www.carbonstreaming.com/contact/request-information/.

 

הצהרת זהירות לגבי מידע עתידי

 

פרסום זה מכיל הצהרות ומידע מסוימים לגבי העתיד (ובהגדרה כוללת: "מידע עתידי") במסגרת חוק הביטחונות הישימים. כל ההצהרות, למעט כאלו הקשורות לעובדות היסטוריות, אשר מתייחסות לפעילויות, לאירועים או לפיתוחים שהחברה סבורה, מצפה או צופה שיתרחשו בעתיד (לרבות הפוטנציאל הטמון בעסקאות שהוכרזו, האפשרות שזיכרון דברים יהפוך להסכם מוגדר, צפי העיתוי וכמות זיכויי לכידת ואחסון הפחמן שנרכשו, אופייה וגודלה של רשת החברה, יכולת החברה להגיע לכדי רישום בבורסה בארה"ב) מהווים מידע לגבי העתיד. מידע זה מתבסס על הצפי או על הסברות בהווה מבחינת החברה, אשר מצידה מתבססת על מידע הזמין לה כעת. מידע לגבי העתיד לבוא נתון במספר סיכונים ואי ודאויות, אשר עלולים להביא לשינוי מהותי בתוצאות החברה בפועל, לעומת אלו שעלו מסגרת המידע לגבי העתיד. גם אם אותן תוצאות מגיעות לכדי מימוש, באופן מלא, או ברובן, אין ערבות לכך שיישאו את ההשלכות או ההשפעות הצפויות מבחינת החברה. על גורמים העשויים לגרום לשינוי מהותי בתוצאות או באירועים בפועל נמנים, בין היתר, תנאים כלכליים, תנאי שוק או תנאים עסקיים כלליים וסיכונים אחרים המופיעים תחת הכותרת "גורמי סיכון" ובכל מראה מקום אחר בטופס המידע השנתי של החברה, מתאריך 30 ביוני 2021, ונמצא ב-SEDAR  www.sedar.com.

 

באשר לכל מידע עתידי הנכון רק לתאריך בו ניתן, ולמעט מידע הנדרש על פי חוקי הביטחונות הרלוונטיים, החברה מסירה מידיה אחריות לכל כוונה או דרישה לעדכן כל מידע עתידי שהוא, בין אם מכוח מידע חדש, אירועים או תוצאות עתידיות ועוד. אף על פי שהחברה סבורה כי ההנחות המובנות במידע עתידי הינן הגיוניות, הרי שמידע עתידי אינו מהווה ערבות לביצועים עתידיים ובהתאם לכך, אין להסתמך על הצהרות כאלה בשל אי הוודאות הטמונה בהן.

 

ראו את ההודעה במקור בשפה האנגלית באתר businesswire.com:

https://www.businesswire.com/news/home/20210727005449/en/

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.