header 2

יום ראשון, 1 באוגוסט 2021

חברת I’mbesideyou Inc. השיקה את שירות "איגוד הרגשות" תוך שימוש בבינה מלאכותית על מנת לדמות עידודים מעבר לגבולות המדינה

 

טוקיו, 30  ביולי 2021, (BUSINESS WIRE):

חברתI’mbesideyou Inc.  (סטגאיה-קו, טוקיו. מנכ"ל: שוזו קמייה, להלן: I’mbesideyou) השיקה את שירות "איגוד הרגשות" (UNION OF EMOTIONS) ב-23 ביולי 2021, יום פתיחת המשחקים האולימפיים. זוהי הפעם הראשונה שהצלחנו לדמות אנשים מעודדים זה את זה תוך שימוש בניתוח רגשות באמצעות בינה מלאכותית.

 

מעל 20,000 מסרי עידוד נשלחו מיותר מ-79 ערים, ביותר מ-14 מדינות בעולם. מראה העידודים המתעופפים להם ברחבי העולם ריגש רבים ברשתות החברתיות.

 

איגוד הרגשות הוא הדוגמא הראשונה בעולם לחיבור רגשות של אנשים ממדינות שונות בזמן אמת, בעזרתה של הבינה המלאכותית. השירות צפוי להיות זמין עד ה-8 באוגוסט, אז יתקיים טקס הנעילה של המשחקים האולימפיים.

 

עידוד מרחבי העולם:

 

מילות עידוד אשר נשלחו מרחבי העולם ידומו על גבי הגלובוס באמצעות טכנולוגיית ניתוח הרגשות של חברת I’mbesideyou. החברה החלה במסע זה בתקוה שאנשים מכל העולם יחוו חיבור אל העולם ואל עצמם תוך שליחת מסרי השראה על מאמצי הספורטאים, והתעלות על הגבולות בין המדינות.

https://world-emotions.imbesideyou.com/index.html

תגובות המשתמשים:

 

התכנים הנשלחים מרחבי העולם כוללים לא רק מסרי עידוד מהמשתמש למדינה שלו, אלא גם מסרי עידוד למדינות אחרות.  מעל 20,000 מסרים כבר נשלחו מ-79 ערים, ב-14 מדינות.

 

https://world-emotions.imbesideyou.com/index.html

כמו כן, תמונות מפרויקט "קימונו", אשר היה צפוי להופיע בטקס הפתיחה, שבו מדינות מרחבי העולם מיוצגות באמצעות 213 סוגי קימוני ואובי, הועלו עם שמות המדינות.

 

אודות "UNION OF EMOTIONS"

 

"איגוד הרגשות" הוא שירות העושה שימוש בטכנולוגיית זיהוי רגשות של חברת I’mbesideyou, על מנת לסייע לאנשים מכל העולם להתחבר זה לזה באמצעות רגשות, תוך צילום והעלאת סרטונים ותמונות של אנשים מעודדים ספורטאים.

 

השירות ניתן בחינם ואינו כולל פרסומות כלל.

מדובר במאמץ צרוף לעודד ספורטאים להתחרות ללא צופים.

 

עבור אלה שאינם מרגישים בנוח להעלות תמונות או סרטונים, נוסף לחצן חדש מאז שיצא השירות, על מנת לאפשר למשתמשים לעודד את הספורטאים בלחיצה אחת. חברת I’mbesideyou מקוה שאנשים בכל העולם ירגישו חופשיים להשתתף ולהתחבר זה אל זה באמצעות הספורט וההנאה ממנו.

 

המחשבות שלנו

 

חברת I’mbesideyou הופתעה מאוד שהאירוע האתלטי המפורסם ביותר בעולם, אשר נערך במדינתה, יתקיים ללא צופים. מה תוכל חברת I’mbesideyou לעשות למען הספורטאים שיתחרו בנסיבות בלתי רגילות? מה חברת I’mbesideyou יכולה לעשות למען אנשים בכל העולם, אשר מחכים לצפות במשחקים בזמן אמת? החשיבה שלנו הניבה את "איגוד הרגשות". חברת I’mbesideyou עובדת על שירות זה בכדי להפוך את הסבל הנגרם כתוצאה מנגיף הקורונה, לתקווה לעידן חדש.

 

אם החזון שלכם דומה לשלנו, אנא הביעו בכתב את תמיכתם ושתפו את כתובת אתר השירות ואת התיוג "#UNIONOFEMOTIONS"

https://world-emotions.imbesideyou.com/index.html
#UNIONOFEMOTIONS

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.