header 2

יום רביעי, 25 באוגוסט 2021

Analog Devices ו- Maxim Integratedקיבלו את אישור ההגבלים העסקיים בסין לשילוב

 

וילמינגטון, מסצ'וסטס, וסן חוזה, קליפורניה, 23 באוגוסט 2021, (BUSINESS WIRE):

 

Analog Devices, Inc. (נאסד"ק: ADI) ו- Maxim Integrated Products, Inc. (נאסד"ק: MXIM) הודיעו היום כי מינהל המדינה של סין לרגולציית שוק אישר את ההגבלים העסקיים לרכישת Maxim כפי שהוכרזה בעבר על ידי Analog Devices.

 

הודעה לעיתונות זו כוללת מולטימדיה. ראו את ההודעה במקור בשפה האנגלית כאן:

https://www.businesswire.com/news/home/20210823005195/en/

 

העסקה קיבלה כעת את כל האישורים הרגולטוריים הנדרשים. Analog Devices ו- Maxim צופים כי העסקה תיסגר ב-26 באוגוסט 2021 או סמוך לתאריך זה, בכפוף לשביעות רצונם של יתר תנאי הסגירה המקובלים.

 

אודות Analog Devices

 

Analog Devices, Inc. (נאסד"ק: ADI) היא חברת סמיקונדקטור גלובלית מובילה שמוקדשת לפתירת האתגרים ההנדסיים הקשים ביותר. אנחנו מאפשרים ללקוחות שלנו לפרש את העולם שסביבנו על ידי גישור חכם בין הפיזי והדיגיטלי באמצעות טכנולוגיות ללא תחרות שחשות, מודדות, מניעות, מחברות ומפרשות. בקרו באתר http://www.analog.com.

 

אודות Maxim Integrated

 

Maxim Integrated חברת הנדסה שנועדה לפתור את הבעיות הקשות ביותר של המתכנן על מנת להעצים את החדשנות. הפורטפוליו הרחב שלנו של מוליכים למחצה בעלי ביצועים גבוהים, בשילוב עם כלים ברמה עולמית ותמיכה, מספק פתרונות אנלוגיים חיוניים הכוללים הספק יעיל, מדידה מדויקת, קישוריות אמינה והגנה איתנה יחד עם עיבוד חכם. מתכננים בתחומי יישומים כגון רכב, תקשורת, צרכנות, מרכז נתונים, בריאות, תעשייה ו- IoT סומכים על Maxim כדי שיעזרו להם לפתח במהירות עיצובים קטנים יותר, חכמים ומאובטחים יותר. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר https://www.maximintegrated.com.

 

מידע צופה פני עתיד

 

הודעה לעיתונות זו מכילה הצהרות צופות פני עתיד, אשר מתייחסות למגוון נושאים, כולל, לדוגמה, הצהרות Analog Devices, Inc. ("ADI"), רכישה מוצעת של Maxim Integrated Products, Inc.  ("Maxim") ותאריך הסגירה הצפוי לעסקה המוצעת. הצהרות שאינן עובדות היסטוריות, כולל הצהרות על האמונות, התוכניות והציפיות של ADI ו- Maxim, הן הצהרות צופות פני עתיד. הצהרות אלה מבוססות על הציפיות הנוכחיות של ADI ו- Maxim וכפופות למספר גורמים וחוסר ודאות, אשר עלולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות מהותית מאלה המתוארות בהצהרות צופות פני עתיד. הצהרות צופות פני עתיד מכילות לעתים קרובות מילים כגון "מצפה", "צפוי", "מתכוון", "תוכנית", "מאמין", "יהיה", "מעריך", "היה", "יעד" וביטויים דומים, כמו גם וריאציות שליליות של מילים אלה. הגורמים החשובים הבאים וחוסר הוודאות, בין היתר, עלולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות מהותית מאלה המתוארות בהצהרות צופות פני עתיד אלה: אי עמידה בתנאים הנותרים לסגירת העסקה בין ADI ל- Maxim, בציר הזמן הצפוי או בכלל; חוסר הוודאות לגבי משך התקופה היקפה והשפעותיה של מגפת COVID-19; אי-ודאות פוליטית וכלכלית, לרבות כל הידרדרות בתנאים הכלכליים העולמיים או יציבות השווקים הפיננסיים והאשראי, שחיקה באמון הצרכנים וירידה בהוצאות הלקוחות; אי זמינות של חומרי גלם, שירותים, אספקה או יכולת ייצור; שינויים בהיקף הגיאוגרפי או בתמהיל המוצר או הלקוח; שינויים בסיווגי יצוא, תקנות יבוא ויצוא או מכסים ומכסים; שינויים בהערכות של ADI או Maxim  לגבי שיעור המס הצפוי שלהם בהתבסס על דיני המס הנוכחיים; היכולת של ADI לשלב בהצלחה את העסקים והטכנולוגיות של Maxim; הסיכון כי היתרונות והסינרגיה הצפויים של העסקה המוצעת וסיכויי הצמיחה של החברה המשולבת לא יושגו במלואם במועד, או בכלל; תוצאות שליליות בענייני ליטיגציה, לרבות פוטנציאל לליטיגציה הקשורה לעסקה המוצעת; הסיכון ש-ADI או Maxim  לא יוכלו לשמור ולשכור אנשי מפתח; הסיכון הנלווה בעיתוי סגירת העסקה המוצעת, לרבות הסיכון שהתנאים לעסקה לא ימולאו במועד או בכלל או אי סגירת העסקה מכל סיבה אחרת או סגירה בתנאים הצפויים, לרבות הטיפול הצפוי במס; קשיים או הוצאות בלתי צפויים הנוגעים לעסקה, תגובה של השותפים העסקיים והכלה כתוצאה מההכרזה ותלות בסגירת העסקה; אי ודאות לגבי הערך ארוך הטווח של המניה המשותפת של ADI; וההסחה של זמן הניהול בנושאים הקשורים לעסקה. לקבלת מידע נוסף על גורמים אחרים העלולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות מהותית מאלה המתוארות בהצהרות צופות פני עתיד, עיין בדוחות התקופתיים המתואמים של ADI ו-Maxim ובהגשות אחרות לרשות ניירות ערך, לרבות גורמי הסיכון הכלולים בדוחות הרבעוניים האחרונים של ADI ו-Maxim בטופס 10-Q  ובדוחות השנתיים בטופס 10-K . הצהרות צופות פני עתיד המייצגות את הציפיות הנוכחיות של ההנהלה והן מטבען לא בטוחים והם נעשים רק נכון לתאריך הנוכחי. למעט כנדרש על פי חוק, לא ADI ולא Maxim מתחייבים או נוטלים על עצמם כל חובה לעדכן הצהרות צופות פני עתיד, בין אם כתוצאה ממידע חדש ובין אם כדי לשקף את האירועים או הנסיבות הבאים או אחרת.

(ADI-WEB)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.