header 2

יום ראשון, 29 באוגוסט 2021

אקסיליון מפרסמת את הדוחות למחצית הראשונה של 2021

 

אקסיליון תחבורה חכמה מפרסמת הבוקר את דוחותיה החצי שנתיים.

 

 

על-פי הדוחות החברה ממשיכה בפיתוח מוצריה באופן סדור, וכן מנהלת ברחבי העולם מספר פיילוטים המיועדים לבחון את היתכנות המוצרים ושילובם במערכי התחבורה בערים שונות, לרבות באיטליה, צרפת וישראל. במקביל, החברה יוזמת ומפתחת מספר שיתופי פעולה עם שחקנים מובילים בתחום לשם בניית מערך פיתוח עסקי.

 

במסגרת דוחותיה כללה החברה תיאור של סטטוס הפיילוטים וסטטוס של פעילות הפיתוח, וכן ניכר כי כל אנשי הפיתוח והניהול המרכזיים נותרו בחברה.

 

לדברי עמי ברלב, יו"ר אקסיליון:

 

"אני נרגש מכניסתי לדירקטוריון אקסיליון ולהיות חלק מקבוצה הפועלת לפיתוח טכנולוגיות בעלות ערכים סביבתיים, עסקיים וחברתיים גבוהים.

במהלך השבועות האחרונים, (ומאז כניסתי לתפקיד) נכחתי ימים ארוכים בחברה ונוכחתי לגלות באקסילון מאגר אנושי ומקצועי של אנשי טכנולוגיה, פיתוח עסקי, AI וכספים ברמה הגבוהה והיסודית ביותר.

 

אני מאמין כי הצוות האיתן המצוי בחברה בשילוב הדירקטוריון המנוסה, מייצר דרך וארגון איכותי לשנים הבאות.

 

אקסיליון פועלת בשוק בעל פוטנציאל עסקי בינלאומי משמעותי אשר מיועד להתמודד עם צורך וביקושים חיוניים של מרבית הערים והמדינות ברחבי הגלובוס - צורך המגלם ערך כלכלי בלתי מבוטל.

 

במקביל, אנו מחויבים להיות ערים לאתגרים העסקיים והתחרותיים אשר עומדים בפנינו, כבכל שוק מתפתח. הצלחתנו בהחלט תלויה ביכולתנו למסד חדירת שוק אסטרטגית ואיכותית, ולהגשים את האטרקטיביות הגלומה במוצרים המפותחים בחברה."

 

נכון למועד זה פועלת החברה במספר מישורים עיקריים:

 

  • ייצוב תוכנית אסטרטגית ותוכנית Go To Market לשם ניתוח שווקי החדירה והפעילות של החברה. התהליך מתבצע אגב בחינת מספר שותפויות אסטרטגיות עם גורמים בינלאומיים לשם מיצוב תוכנית חדירת השוק של החברה.
  • ביצוע וניהול של מספר פיילוטים בערים בישראל ובאירופה ליישום והטמעת מוצרי החברה. במסגרת דוחות החברה העברנו סטטוס מדויק של הפיילוטים ואבני הדרך בגינם. קיבלנו בנוסף פניות נוספות לביצוע פיילוטים בנקודות שונות בעולם, ואנו מצויים בדיונים בנושא. הפיילוטים מנוהלים על ידי צוותים ייעודיים ובמקצועיות רבה.
  • המשך ניהול הפיתוח הטכנולוגי של מוצרי החברה, כאשר כללנו בדוחות החברה אבני דרך ברורות. נכון למועד זה הפיתוח מתנהל כסדרו.
  • ועדת האיתור למנכ"ל החברה פועלת באופן יסודי ומואץ על מנת למלא את תפקיד המנכ"ל באופן קבוע. במקביל, דני בכר, מבצע כיום את תפקיד המנכ"ל באופן יוצא מן הכלל ודאג לייצר בחברה יציבות משמעותית, תהליכי עבודה סדורים ולנהל את המשימות הנוכחיות של החברה באופן איכותי.

מבחינה פיננסית, החברה מתנהלת באופן מבוקר ושמרני, וכן מקיימת מהלכי התייעלות, מבלי לפגוע בצרכי הפיתוח וקידום המוצר של החברה.

 

 

 

 
 

אודות אקסיליון תחבורה חכמה בע"מ:

 

חברת אקסיליון הינה חברת AI ישראלית המפתחת ובונה ערים דיגיטליות תואמות בענן Azure של חברת מיקרוסופט ומאפשרת להן להפחית זיהום אוויר, להוריד עומסי תנועה, לייעל תחבורה ציבורית ולהגביר את בטיחות הולכי רגל, רוכבי אופניים וקורקינטים Micro Mobility. החברה מספקת תשתית עירונית מבוססת תוכנה ואלגוריתמיקה למערכות רמזורים המיושנות ומעניקה להם את היכולת ״לתקשר״ על מנת לייצר גלים ירוקים בצירים בערים, העדפה ברמזורים לתחבורה ציבורית ומפתחת תשתית מבוססת AI לניהול תשתית הרמזורים כרשת דינמית, מסונכרת ומותאמת המווסתת את התנועה למגוון אמצעי התחבורה השונים בעיר, כולל רכבים מקושרים ורכבים אוטונומיים. בערים בהן פועלת החברה היום נמדדה ירידה משמעותית בזיהום אוויר וקיצור משך זמני נסיעה בעד 47%.

 

הטכנולוגיה הייחודית שפיתחה אקסיליון, כוללות טכנולוגית וידאו (Digital Twin)  בשילוב עם בינה מלאכותית (AI) המאפשרת ניטור בזמן אמת של דפוסי התנועה, וכן סימולציה והטמעה של תוכניות רמזורים בציר, שכונה ואף בכל העיר. בנוסף, החברה מפתחת פתרונות תכנון אוטומטי של תוכניות רמזור לצירים וערים שלמות באמצעות טכנולוגיית ה-AGI ולמידה באמצעות חיזוקים  (Reinforcement Learning) במימון רשות החדשנות וצוות מומחי AI.


החברה מעסיקה כ- 45 עובדים בישראל, ארה״ב, איחוד האמירויות באירופה.

 

לאתר החברה: https://axilion.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.