header 2

יום רביעי, 18 באוגוסט 2021

PRO Unlimited תרכוש את Workforce Logiq באמצעות הסכם עם קרן ההשקעות הפרטית EQT ליצירת ספקית גלובלית מובילה לפתרונות ניהול כוח אדם

 

השילוב של שתי החברות הגלובליות המובילות ייצור מודל חזק יותר לניהול כוח אדם זמני

 

 

סן פרנסיסקו ואורלנדו, פלורידה , 17 באוגוסט 2021, (BUSINESS WIRE) :

 

PRO Unlimited, ספקית מובילה של פלטפורמה לניהול כוח אדם מודרני, הכריזה כי, באמצעות הסכם עם קרן ההשקעות הפרטית EQT, היא תרכוש מאוחר יותר השנה את Workforce Logiq עם כספים המנוהלים בידי Carlyle, בהתאם לאישורים הרגולטוריים המקובלים. עסקה זו תשלב שתי חברות מובילות עם גישה אסטרטגית משותפת לספק ללקוחות פתרון לצורך המגוון בניהול כוח אדם זמני עם העוצמה של פלטפורמה הוליסטית. שילוב זה יחזק את מעמדה של PRO כספקית מועדפת לרשימת החברות ב-Global 2000, והיא תאפשר לארגונים להשיג את היעדים האסטרטגיים של רכישת כישרונות עם הפחתה בעלויות.

 

באמצעות עסקאות אלה, PRO תוסיף לפורטפוליו שלה את הישגי החדשנות והצמיחה המוכחים והחזקים של Workforce Logiq, כולל 16 פתרונות מוגנים בפטנטים ובפטנטים הממתינים לאישור, צוותים ייעודיים בתחום מדעי הנתונים והפיתוח, ואת פלטפורמת הטכנולוגיה עטורת הפרסים Total Talent Intelligence®. בנוסף, הנוכחות החזקה של Workforce Logiq ב-EMEA, ובמיוחד במדינות הנורדיות, מרחיבה עוד יותר את מרחב ההגעה הגלובלי המרשים של PRO. כתוצאה מכך, PRO תשפר את היקף הפעילות שלה כדי לאפשר את המשך ההתרחבות הגלובלית של בסיס הלקוחות הגדולים והבינוניים ברחבי העולם.

 

"השילוב של Workforce Logiq במשפחת PRO Unlimited יאפשר לנו להרחיב את טווח ההגעה ולמזג שתי ישויות דומות אשר חולקות את אותה גישה לאסטרטגיה ולפלטפורמה לניהול כוח אדם זמני", אמר קווין אקרויד, מנכ"ל PRO Unlimited. "הוספת התוכנה והשירותים שלה לפלטפורמה שלנו תמשיך את המסורת שלנו לחסל את הצורך בפתרונות נקודתיים יקרים ולא יעילים לניהול עובדים זמניים. התוצאה היא חוויה מיטבית יותר עבור לקוחות המעוניינים לחדש את תוכניות כוח העבודה שאינו שכיר במשרה מלאה הנועד לביצוע משימות קריטיות, תחום שהפך לאחת מארבע קטגוריות ההוצאות המובילות ברוב החברות".

 

רבים מהארגונים הגדולים והמתקדמים ביותר בעולם מסתמכים על התוכנה ועל השירותים של PRO ו-Workforce Logiq כדי להשיג יעילות, חיסכון בעלויות ואיכות כישרונות גדולים יותר ב-50% מכוח העבודה שהינו זמני (לא במשרה מלאה).

 

"אנו מודים ל-Carlyle על ההובלה בארבע השנים האחרונות, ומודים על הייעוץ וההשקעות האסטרטגיות ששינו את החברה שלנו באופן מהותי", אמר ג'ים בורק, מנכ"ל Workforce Logiq. "אנו ממשיכים במסע השינוי שלנו עם PRO. כחברה אחת, ניצור בחירה חדשה לפלטפורמה גלובלית מותאמת גודל המשרתת לקוחות כמעט בכל מקום בעולם, נמשיך לדמיין מחדש כיצד חברות משיגות יכולות ניהול, ביצועים ושליטה פיננסית גדולה יותר בכוח העבודה שלהן ובשרשראות אספקת הכישרונות, וכן נציע לעובדים שלנו הזדמנויות חדשות לצמיחה מקצועית".

 

העסקה תלויה באישורים ובתנאים הרגולטוריים המקובלים. היא צפויה להיסגר בשלהי הרבעון השלישי של 2021. PRO קיבלה ייעוץ מאת Sidley Austin LLP. Jefferies LLC שימשה כיועצת פיננסית ביצועית עבור Workforce Logiq, ו-Latham & Watkins שימשו כיועצים משפטיים.

 

אודות PRO Unlimited

 

PRO Unlimited מציעה את הפלטפורמה המקיפה וההוליסטית ביותר בתעשייה לניהול כוח אדם זמני, והיא מסייעת לארגונים ברחבי העולם להתמודד עם העלויות, הסיכונים ובעיות האיכות הכרוכות בניהול כוח העבודה שאינו שכיר במשרה מלאה. הפלטפורמה של PRO מורכבת מתוכנות ושירותי SaaS משולבים הבנויים על מערך נתוני כוח העבודה הזמני החזק ביותר בעולם, המקיף 30 שנות נתונים. הפלטפורמה של PRO, כחלוצה ומחדשת בתעשייה, מספקת פתרונות לרכישה וניהול של עובדים זמניים, מידע לגבי תעריפים גלובליים, מיקור ישיר, ניהול סיכוני 1099/שיתוף פעולה, תשלומים המבוצעים בידי צד שלישי ומגוון והכלה. http://www.prounlimited.com

 

אודות Workforce Logiq

 

                                                                                                                                                                                  

Workforce Logiq, ספקית עולמית של מודיעין, טכנולוגיה ושירותי כוח אדם מבוססי בינה מלאכותית לחברות גדולות, מאפשרת לארגונים לזכות ולשמור על הכישרונות שהם צריכים כדי לצמוח. Workforce Logiq מספקת לבסיס הלקוחות הגלובלי שלה הדרכה מומחית, ניתוח בזמן אמת וחיזוי, וטכנולוגיות מוגנות פטנט ועטורות פרסים המסייעות ללקוחות להשיג ניהול, ביצועים ושליטה פיננסית ברמה גבוהה יותר בשרשראות אספקת הכישרונות שלהם.

 

Workforce Logiq דורגה כספקית MSP עולמית מספר 1 לשביעות רצון לקוחות מזה שנתיים רצופות ב- Baker’s Dozen Rankings של HRO Today. למידע נוסף, בקרו www.workforcelogiq.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.