header 2

יום שלישי, 3 באוגוסט 2021

דקסט משיקה מוצר חדש שיפשט את ניהול נתוני המכירות: Dext Commerce

 

הפתרון עוזר לרואי חשבון ומנהלי חשבונות להתמודד באופן רווחי עם המכירות הדיגיטליות של הלקוחות

 

מפשט את נתוני המכירות ואת חישובי המס עבור עסקים המוכרים באמצעות שופיפיי, אמזון ופלטפורמות מסחר אלקטרוני מובילות אחרות

 

 

לונדון, 3 באוגוסט 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

דקסט (Dext), ספקית תוכנות חשבונאות, הוסיפה מוצר מכירות דיגיטליות לפלטפורמה הצומחת שלה, וזאת בעקבות הרכישה של גרינבק (Greenback), ועם מיתוג מחדש תחת השםDext Commerce.

 

Dext Commerce הוא פתרון המאפשר לרואי חשבון ומנהלי חשבונות להתמודד עם המכירות הדיגיטליות של הלקוחות באמצעות פישוט תהליך איסוף וקטלוג נתוני מכירות מ-16 אתרי מסחר אלקטרוני, עמדות מכירה ופלטפורמות תשלום, כולל אמזון, פייפל, שופיפיי, ו-Stripe. בנוסף, פתרון זה משתלב עם Xero ו-Quickbooks Online, כך שרואי החשבון ומנהלי החשבונות יכולים להעביר במדויק הכנסות ממסחר אלקטרוני אל פלטפורמות החשבונאות הגדולות ביותר.

 

הפתרון פותר את האתגר של ביצוע אחזור ואיחוד ידניים לנתוני מכירות מפלטפורמות מסחר ותשלום מרובות שפועלות בפורמטים שונים. Dext Commerce מפשט נתוני מכירות וחישובי מס במספר מדינות, ומאפשר לרואי חשבון ומנהלי חשבונות לספק שירות רווחי יותר ללקוחות המבצעים מכירות דיגיטליות.

 

נקודות המפתח של Dext Commerce כוללות את היכולות הבאות:

 

·        רישום דיגיטלי של עסקאות מכירה שורה אחר שורה כדי לתמוך בציות לרגולציות מידע חדשות כמו תשלומי מיסים דיגיטלי בבריטניה.

·        בדיקה שהלקוחות מדווחים ומשלמים את מס המכירות הנכון, ולא משנה היכן מתבצעת המכירה.

·        התאמת נתוני המכירות, העמלות, ההחזרות וההחזרים לפריטים, שורה אחר שורה, במנוי אחד בלבד.

המסחר האלקטרוני בבריטניה ובארצות הברית הגיע ל-35% מכלל המכירות הקמעונאיות ב-2021, וזו כמעט הכפלה בבריטניה1.

 

"מיליוני עסקים מוכרים כעת באמצעות פלטפורמות מסחר אלקטרוני כמו אמזון ושופיפיי. Dext Commerce מאפשר לרואי חשבון ולמנהלי חשבונות לקחת על עצמם עסקים כאלה כלקוחות ברווחיות רבה יותר. Dext Commerce פותר שתי נקודות כואבות מרכזיות: קבלת נתונים סטנדרטיים, שורה אחר שורה, ממספר מקורות, ואת הצורך לוודא כי המוכרים דיגיטליים יחשבו במדויק כמה מס יש לשלם בשווקים שונים", אמר מנכ"ל דקסט, אדריאן בלייר.

 

Dext Commerce יהיה זמין לכל רואי החשבון, מנהלי החשבונות והעסקים בבריטניה, ארצות הברית וקנדה החל ב-1 בספטמבר, עם השקות מאוחר יותר השנה בצרפת ובאוסטרליה.

 

1 ONS, US Census: https://www.ben-evans.com/presentations

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.