header 2

יום שישי, 6 במאי 2016

אוסף חדש של תדפיסי צילומים בשחור לבן שצילם צלם מודרניסטי שזהותו לא ידועה עדיין משנות העשרים זמין עכשיו באתר TheLostNegatives.com

מצגים איקוניים של מערב ארצות הברית, תמונות נדירות, שהיו אבודים קרוב למאה שנה התגלו עכשו מחדש
לוס אנג'לס, 5 במאי 2016, (BUSINESS WIRE):
הפנורמה של מערב ארצות הברית, אידילית ביופי החזק והנוקשה שלה, נחשפת באוסף נדיר של תדפיסים של צילומי נוף מודרניסטיים מרהיבים. האוסף הייחודי של תמונות אקסקלוסיביות ומוגבלות, שצולמו על ידי צלם שאין עוררין על הכישרון שלו אבל זהותו, בשלב זה, לא ידועה, זמין עכשיו באתר TheLostNegatives.com. גרסה אקסקלוסיבית מיוחדת של תדפיסים במהדורה מוגבלת תיחשף בתאריך עתידי.
תדפיסי הצילומים האלה עוצמתיים במבע שלהם ורבים מהם מוצעים למכירה לראשונה אי פעם.
תדפיסי הצילומים האלה - שנעשו מתשלילי לוחות זכוכית רטובים שהתגלו בתיבת עץ בת 90 שנה - הם מסע דרך מקומות שונים בקליפורניה: הפארק הלאומי יוסמיטי (אל קפיטן, מפלי ההינומה, מפלי ורנל וכו'). הפארק הלאומי יוסמיטי, אחד מאוצרות הטבע הגדולים ביותר של אמריקה, היה נושא חשוב אצל הצלם הזה.
לדברי ג'ון נורסיגיאן, מייסד שותף של The Lost Negatives: "הכישרון הצילומי שבו הצלם הזה לכד מראות עוצרי נשימה של נופים שונים בקליפורניה עם עין נהדרת למבט וקומפוזיציה, הופך את האוסף הזה ליותר מסקרן. התשלילים הם בני קרוב למאה שנים ותצלומי בזק של היסטוריה אמריקנית. מנקודת מבט היסטורית, התשלילים האלה הם וינטג' של קליפורניה. אנחנו יודעים שהצלם השתמש במצלמת Korona View והוא היה מקצוען – כל אחד מתשלילי לוחות הזכוכית בגודל 6.5 x 8.5 אינטש היה סגור במעטפה עם הערות צילום מפורטות".
אחרי שהיו אבודים יותר מתשעים שנה, תשלילי לוחות הזכוכית האקסקלוסיביים ובכמות מוגבלת התגלו בתיבת עץ שנקנתה במכירה של בית בפרסנו, קליפורניה על ידי צבעי מקומי.
"לצלם הזה הייתה עין נהדרת לבטא את היופי המלכותי של מערב ארצות הברית – רבים ממשאבי הטבע האיקוניים הלא מנוצלים של קליפורניה", מוסיף נורסיגיאן. "תהליך הצילום המוקפד והמחושב של הצלם הזה הפיק תמונות של נוף מהמם, שמיים גדולים, מרחבים פתוחים, הוד אפי וטבע פראי שמעוררים עוצמה רגשית".
התדפיסים האלה אידיאלים עבור מעצבי פנים, בעלי בתים, מעצבים/ אספני אמנות של מלונות או חברות או אספנים פרטיים עם חיבה ליצירות אמנות אקסקלוסיביות בטוב טעם.
הצרכנים יכולים לערבב ולהתאים אישית גדלים, מסגרות וסגנונות
תדפיסי הצילומים זמינים במגוון של גודלי הדפסה, סגנונות מסגרת ואפשרויות מט/ מבריק. יש גם גרסה מוגבלת, ממוספרת ביד של תדפיסים במדור מיוחד ואקסקלוסיבי של מהדורה לאספנים.
אפשר להזמין מכל העולם.
מידע נוסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.