header 2

יום שלישי, 10 במאי 2016

חברת האופנה רנואר משיקה קולקציית מחווה לאומן והיוצר האגדי דיוויד בואי

בעקבות מותו של האומן, היוצר ואושיית האופנה דיוויד בואי בחרה חברת רנואר להשיק קולקציית חולצות T מעוצבות בשילוב הדפסים של בואי כמחווה לקריירה המוסיקלית שלו שנמשכה כחמישה עשורים וזכתה להוקרה והצלחה בינלאומית.
 
קולקציית החולצות פונה לקהל נשים וגברים ומציעה גופיות וטישרט בליווי הדפס מדליק ואופנתי של האייקון האגדי דיוויד בואי. הצבעוניות ששולטת בקולקציה היא שחור ולבן בשילוב צבעי הניאון שכל כך מזוהים עם האומן לאורך השנים. רנואר בחרה אף לחלוק כבוד אחרון לזמר ועיצבה את חנות הדגל בדיזינגוף סנטר כחלל צבעוני ובועט שמצליח להראות את אישיותו וסגנונו הייחודי ושם תוצג לראווה הקולקציה במהדורה מוגבלת.
 
דיוויד בואי נחשב לאחד מהמוזיקאים הנחשבים בעולם ואף זכה בפרס הגראמי למפעל חיים ופרס האמי הנחשק, הקריירה הארוכה שלו חוותה עליות ומורדות אך הוא תמיד נשאר בתודעה כסופרסטאר בלתי ניתן לעצירה. הדמות הבלתי מעורערת של עולם המוסיקה והבידור זכתה לסיקור תקשורתי עצום וכינויו היה "הזיקית של הרוקנ'רול". אין ספק שהדמות והסטייל שיצר לעצמו עשתה שמות בתחום המוסיקה אך גם בתחום האופנה ולכן רנואר בחרה להציג את הזוהר של הרוקנ'רול בקולקציית מחווה מדליקה במיוחד.
 
ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר המקוון RENUAR.CO.IL
טווח מחירים 59.90-109.90 ₪
 
בואו להיזכר יחד איתנו באיש והאגדה
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.