header 2

יום שלישי, 17 במאי 2016

סומוטו הישראלית מציגה עלייה של 168% ברווח הנקי ברבעון הראשון 2016 לעומת הרבעון הרביעי 2015

סומוטו (ת"א: סמטו) מדווחת על עלייה של 45% בהכנסות ושל 168% ברווח הנקי ברבעון הראשון 2016 לעומת הרבעון הרביעי 2015
חברת התוכנה הישראלית מתמחה בשיווק מקוון בווידאו ובמובייל, ובהפצה ומוניטיזציית אפליקציות ל-PC, iOS אנדרואיד וMac-
 
עבור שנת 2015 דיווחה סומוטו על זינוק של 500% ברווח השנתי ל-3.5 מיליון דולר, והודיעה כי מגמת הצמיחה מהרבעון הרביעי תימשך גם בשנת 2016
 
בן גירון, מנכ"ל סומוטו: "התוצאות משקפות מימוש של אסטרטגיית החברה לגיוון מקורות ההכנסה, תוך שאנו מדווחים לראשונה על תחום הוידיאו כמגזר נפרד, עם 21% מההכנסות, אשר מהווה עבורנו מנוע צמיחה משמעותי. לצד שימור הצמיחה בפעילות הקיימת, אנו פועלים להשלמת רכישות נוספות בתחומי הוידיאו והמובייל מתוך מטרה שתחומים אלו יהוו 50% מהכנסות החברה ויתרמו באופן מיידי לשורת הרווח ולתזרים המזומנים."
 
נקודות עיקריות:
סומוטו, חברת תוכנה ישראלית, העוסקת בפרסום בווידאו ובמובייל, ובהפצה ומוניטיזציית אפליקציות, מדווחת על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון 2016, המשקפות המשך צמיחה מהירה בהכנסות ביחס לרבעון רביעי 2015.
הכנסות החברה ברבעון הראשון של 2016 הסתכמו בסך 9.8 מיליון דולר, עלייה של 45% ביחס לרבעון הרביעי 2015 ובדומה לרבעון הראשון 2015.
הרווח התפעולי ברבעון הראשון הסתכם בסך כ- 2.3 מיליון דולר, עלייה של 130% לעומת 1 מיליון דולר ברבעון רביעי של 2015, ועלייה של 2% לעומת 2.3 מיליון דולר ברבעון הראשון בשנת 2015. שיעור הרווח התפעולי ברבעון הראשון של 2016 עמד על 23.4% לעומת שיעור של 14.7% ושל 22.9% ברבעון הרביעי של 2015 והרבעון הראשון של 2015, בהתאמה.
הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב-1.5 מיליון דולר, עלייה של 168% לעומת 600 אלף דולר ברבעון רביעי 2015, ועלייה של 3% לעומת 1.5 מיליון דולר ברבעון הראשון 2015. שיעור הרווח הנקי ברבעון הראשון של 2016 עמד על 15.6% לעומת שיעור של 8.4% ושל 15.1% ברבעון הרביעי של 2015 והרבעון הראשון של 2015, בהתאמה.
החברה דיווחה על המשך האיתנות הפיננסית גם ברבעון הראשון של 2016, עם תזרים מזומנים מפעילות שוטפת בסך 2.7 מיליון דולר וקופת מזומנים של 13.5 מיליון דולר
סומוטו חילקה באפריל 2016 דיבידנד של חצי מיליון דולר, ובכוונתה לחלק דיבידנד נוסף בסכום דומה בהמשך השנה
נכון למועד הדוח, ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות עומד על 27.1 מיליון דולר.
 
סומוטו היא חברת תוכנה ישראלית גלובלית (ת"א: סמטו) העוסקת בשיווק מקוון בווידאו, בשיווק מקוון במובייל ובהפצה ומוניטיזציה של אפליקציות עבור סביבות PC, iOS אנדרואיד וMac-, באמצעות פתרונות מבוססי טכנולוגיות נושאות פטנטים. בתחום הפרסום בוידיאו פועלת החברה באמצעות חברת-הבת טרסר-טיוד שנרכשה על ידי סומוטו בחודש ינואר 2016. בתחום הפרסום במובייל למערכות הפעלה מרובות, פועלת החברה באמצעות חברת-הבת טאבאטו שנרכשה על ידי סומוטו בחודש מאי 2014. בתחום פתרונות הפצת אפליקציות ומונטיזציית אפליקציות במערכות הפעלה מרובות, פועלת החברה בסינדיקציות שטחי פרסום, בורסות פרסום ופלטפורמות פרסום מובילות, כולל גוגל ופייסבוק, לרבות באמצעות חברת-הבת ג'ניו חדשנות שנרכשה על ידי סומוטו בחודש ספטמבר 2014. סומוטו נוסדה בשנת 2009 על ידי איל יעקב ובן גירון, אשר משמש כמנכ"ל החברה, ומשרדיה נמצאים בתל אביב.http://www.somotoinc.com/  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.