header 2

יום רביעי, 25 במאי 2016

חברת VMware השיקה אפליקציה חדשה: VMware Boxer

אפליקציית VMware Boxer מיועדת לניהול דוא"ל, לוח שנה ואנשי קשר - בצורה מאובטחת
 
חברת VMware השיקה אפליקציה חדשה בשם Boxer VMware, לחוויית משתמש פשוטה, תוך שמירה הדוקה על כללי האבטחה  של הארגון. בזכות יישום זה, צוותי ה-IT לא נדרשים עוד לבחור בין חוויית המשתמש לבין ניהול האבטחה בארגון, שכן האפליקציה מספקת את שניהם ומעניקה חוויה אינטואיטיבית עם יישומי דוא"ל, לוח שנה ואנשי קשר מתקדמים באפליקציה אחת, המאפשרת למנהל המחשוב לנהל מדיניות אבטחה בעלת שליטה מרכזית. אפליקציית VMware Boxer זמינה ללקוחות AirWatch בחבילות הרישוי המתאימות ובמהדורות השונות של .Workspace ONE 
 
חלק מהיכולות הפופולאריות של האפליקציה כוללות: פעולות Bulk, המאפשרות לסמן מספר מיילים ובלחיצה אחת לבצע פעולות כגון: מחיקה, ארכוב או Flag,  שליחת אימייל הכולל זמינות לפגישה במספר לחיצות פשוטות, ללא הצורך במעבר בין אפליקציות האימייל והיומן. יכולות נוספות כוללות: חיזוי תיקיות, באמצעות למידה מהמשתמש והצגת תיקיות מומלצות הנמצאות בשימוש תדיר, כך שמשתמשים לא יצטרכו לגלול על פני עשרות תיקיות כדי למצוא את תיקיית היעד, התאמה אישית של פעולות, כגון התראות, Swipe Gestures, עד רמת ההגדרה של זמן השהיה כדי לבצע UNDO.
 
יכולות האבטחה של Boxer הן Enterprise-Hardened והן כוללות: הטמעה גמישה- זמינות בענן והתאמה לעבודה עם Microsoft Office 365, אבטחת מידע ברמת ה-Enterprise, Compliance מובנה כך שה-IT בארגון יכול ליזום פעולות אוטומטיות או ידניות כדי לחסום או למחוק את המידע העסקי בהתבסס על מדיניות סיסמאות, אבטחת המכשיר, גרסת מערכת הפעלה ו/או מצב ניהול של AirWatch, תמיכה בתצורת Container ומדיניות להגנה בפני זליגת מידע הכוללת יכולת הצפנה למניעת שיתוף עם אפליקציות צד שלישי. בנוסף ניתן לאפשר או למנוע פעולות העתק/הדבק, פתיחת לינקים בדפדפן וסנכרון עם Native Mail.
 
חברת VMware היא החברה המובילה בתחומי תשתיות הענן והניידות העסקית. הפתרונות שלנו מאפשרים לארגונים לשגשג בעידן הענן. לקוחות סומכים על VMware שתסייע להם לשנות את הדרך שבה הם בונים, מספקים וצורכים משאבי מידע טכנולוגי באופן מהפכני המבוסס על הדרישות המתאימות להם. עם הכנסות של 6.6 מיליארד דולר בשנת 2015, ל-VMware יש יותר מ-500,000 לקוחות ו75,000 שותפים. מטה הארגון ממוקם בעמק הסיליקון ולחברה משרדים בכל רחבי העולם: www.vmware.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.