header 2

יום רביעי, 11 במאי 2016

SapientNitro נבחרה כשותפת הצמיחה של השנה של Adobe Marketing Cloud ב-EMEA


הפרס מהווה הכרה בצמיחה יוצאת דופן והצלחה בלתי רגילה של הלקוחות באירופה, המזרח התיכון ואפריקה

לונדון' 10 במאי 2016, (BUSINESS WIRE):

SapientNitro, מובילה בעזרה ללקוחת לדמיין מחדש את העסקים שלהם בעידן של הלקוח, הודיעה שנבחרה כ-"שותפת הצמיחה של השנה של Adobe Marketing Cloud ב-EMEA" על ידי הספקית המובילה של פתרונות שיווק ומדיה דיגיטליים אדובי. הפרס, שהוענק היום ביום השותפים בפסגת EMEA של אדובי, מהווה הכרה ב-SapientNitro, חלק מפלטפורמת השינוי הדיגיטלי Publicis.Sapient, כשותפה עם ביצועים מעולים וחוגג את הצמיחה יוצאת הדופן של הסוכנות באירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA).

"מותגים מיועדים למשוך ולשרת את הצרכן שהתחבר זה לא מכבר, ולכן הם חייבים תחילה לדמיין מחדש את העסק שלהם כדי להתחרות בעידן הדיגיטלי", אמר נייג'ל ואז, מנהל אסטרטגיות ראשי גלובלי וסגן נשיא בכיר ל-EMEA ומנהל כללי של SapientNitro. "באדובי מצאנו שותפה אמיתית שממשיכה לעזור ללקוחותינו ב-EMEA ומעבר לטפל בהזדמנויות והאתגרים שקיימים בסביבה הדיגיטלית הזאת שמשתנה כל הזמן".

מאז 2010 SapientNitro ואדובי משתפות פעולה בפיתוח כמה מהפתרונות הכי מורכבים ומשפיעים עבור לקוחות במגוון רחב של ענפים. השותפות הנרחבת שלהן כוללת התקשרויות ארוכת טווח עם חברות עילית כגון הבנק המלכותי של סקוטלנד (RBS), יוניליבר ו-Save the Children UK. הפתרונות שמסופקים ללקוחות הגלובליים האלה ולרבים אחרים הובילו לשיפור האינטראקציה עם הלקוחות והנאמנות שלהם בערוצים שונים, האצת זמן ההגעה לשוק ושיפור היעילות התפעולית.

"יכולות הליבה של SapientNitro בניתוח, טכנולוגיה ויצירתיות הם ההשלמה המושלמת לפלטפורמה הנרחבת של אדובי ב-Adobe Marketing Cloud – והשותפות הזאת גורמת לשינוי יסודי אצל מותגים בכל ענף ב-EMEA", אמר מרק זבלן, נשיא אדובי EMEA. "אנחנו שמחים להכיר ב-SapientNitro כשותפת הצמיחה של השנה של Adobe Marketing Cloud ב-EMEA ומצפים להמשך עבודתנו ביחד בשווקים האלה ובאחרים ברחבי העולם".

ההכרה של SapientNitro כשותפת הצמיחה של השנה של Adobe Marketing Cloud ב-EMEA מרחיבה את ההיסטוריה הנרחבת של הסוכנות עם אדובי. הסוכנות נבחרה כשותפת השיווק הדיגיטלי הגלובלית של השנה של אדובי ב-2013 ו-2012, וגם שותפת השנה באירופה  ב-2011 ושותפת השנה הגלובלית ב-2010.

בנוסף, Publicis Groupe, שכוללת את Publicis.Sapient והסוכנויות הדיגיטליות שלה SapientNitro, DigitasLBi ו-Razorfish, נבחרה כשותפת השיווק הדיגיטלי של השנה של אדובי ב-2015. הפרס מהווה הכרה בקשר הייחודי וארוך השנים בין Publicis Groupe ואדובי, כולל ההשקה ב-2014 של הפלטפורמה Always-On – התפתחות בשיווק באמצעות נתונים וטכנולוגיה.

אודות SapientNitro
SapientNitro®, חלק מהפלטפורמה של Publicis.Sapient, היא סוכנות מזן חדש שמגדירה מחדש איך לספר סיפור בעולם שכל הזמן פועל. אנחנו משנים את האופן שבו לקוחותינו מערבים את הצרכנים המחוברים של היום בכך שאנו יוצרים באופן ייחודי סיפורים משולבים ואופפים בתקשורת של המותגים, המעורבות הדיגיטלית והמסחר הרב ערוצי. אנחנו קוראים לזה גישת Storyscaping® שלנו, שבה האמנות והדמיון פוגשים את העוצמה והגודל של חשיבת מערכות. התוצאה של השילוב הייחודי של מומחי קריאייטיב, מותגים וטכנולוגיה אצל SapientNitro היא עבודה משותפת קבוצתית אחת גלובלית על פני דיסציפלינות, פרספקטיבות ויבשות שיוצרת הצלחה שמשנה את המשחק עבור לקוחות Global 1000 שלנו, כגון פיאט קרייזלר רכב, חברת קוקה-קולה, לופטהאנזה, וודאפון וטרגט, ב-31 ערים באמריקות, אירופה ואסיה פסיפיק. למידע נוסף, בקרו באתר www.sapientnitro.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.